Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
over 20 min naar de sportschool voor een vroege ochtend workout 
verder zijn de shirts ook altijd gewassen.. als ik mn shirt uit doe ruik ik de zweetlucht ook eigenlijk alleen in mn shirt en niet echt onder mn oksel?! en drink voldoende water!ja zit te denken wat het handigst isover 20 min naar de sportschool voor een vroege ochtend workout
---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 08:58 ----------
ff vraagje voor degenen die meelezen.. hebben jullie er ook last van dat je snel nieuwe shirts moet kopen? ik heb na een paar maandjes (2 a 3) al dat de zweetlucht er in blijft hangen :S
eet overigens altijd voldoende KH voor het trainen en was mn oksels netjesverder zijn de shirts ook altijd gewassen.. als ik mn shirt uit doe ruik ik de zweetlucht ook eigenlijk alleen in mn shirt en niet echt onder mn oksel?! en drink voldoende water!
en dat naast de prijs van die achterlijk dure sportschool, al mn eten en al mn supps is het wel een ziek dure sport
(mn vriendin wordt ook gek van de hoeveelheid geld die ik aan sporten uitgeef haha)
Schouders ook goed vol 

na die pauper training van maandagavond was dit wel 100x lekkerder
biceps stonden op knappen en rug voelde lekker 
nog voor 1 uur ruim 2800kcal binnen, je moet gemotiveerd blijven he![]()