MuscleMeat

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

• Topic Starter Topic Starter
dat zal vast wel ja, ondanks het lage gewicht..

OMFG spierpijn in mn hams!@!

zometeen Schouders en Triceps

I like SLDL :D

wat betreft je schema: ziet er leuk uit. reprange zou je eens kunnen afwisselen. Soort periodization: 3 weken 12 reps, 3 weken 8 reps, 3 weken 15 reps, 3 weken 6 reps.

ja zit te denken wat het handigst is :) over 20 min naar de sportschool voor een vroege ochtend workout :D

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 08:58 ----------

ff vraagje voor degenen die meelezen.. hebben jullie er ook last van dat je snel nieuwe shirts moet kopen? ik heb na een paar maandjes (2 a 3) al dat de zweetlucht er in blijft hangen :S

eet overigens altijd voldoende KH voor het trainen en was mn oksels netjes :p verder zijn de shirts ook altijd gewassen.. als ik mn shirt uit doe ruik ik de zweetlucht ook eigenlijk alleen in mn shirt en niet echt onder mn oksel?! en drink voldoende water!

Laatst bewerkt:
ja zit te denken wat het handigst is :) over 20 min naar de sportschool voor een vroege ochtend workout :D

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 08:58 ----------

ff vraagje voor degenen die meelezen.. hebben jullie er ook last van dat je snel nieuwe shirts moet kopen? ik heb na een paar maandjes (2 a 3) al dat de zweetlucht er in blijft hangen :S

eet overigens altijd voldoende KH voor het trainen en was mn oksels netjes :p verder zijn de shirts ook altijd gewassen.. als ik mn shirt uit doe ruik ik de zweetlucht ook eigenlijk alleen in mn shirt en niet echt onder mn oksel?! en drink voldoende water!

Yup ik heb hetzelfde. Na een paar maanden kan ik de shirts weggooien omdat die geur er niet meer uitgaat.. ook niet na het wassen. Blijft de geur ook echt in je shirt zitten, zelfs nadat deze gewassen is?

Nee ik ruik het niet nadat ze gewassen zijn, maar wel zodra ik ze 10 min aan heb :s

Ja dan zit die geur er dus blijkbaar nog steeds in, heb ik ook.
Je kunt proberen de shirts in water met azijn te weken voor een uur ofzo en dan 2x uitwassen. Dat schijnt te helpen. Verder kan het ook met je wasmachine te maken hebben, was je altijd op lage temperaturen?

Naja gelukkig zijn die shirt 2 voor 15 euro.. Maar zo lang als ik er nu mee doe ben ik nog steeds 30 euro per 2 maanden kwijt :p en dat naast de prijs van die achterlijk dure sportschool, al mn eten en al mn supps is het wel een ziek dure sport :D (mn vriendin wordt ook gek van de hoeveelheid geld die ik aan sporten uitgeef haha)

Schouders en Triceps

- DB Press

5x5x32kg (1 rep op 34kg maar had ****ing veel moeite dus niet doorgezet)

- Side Raises

6x14kg
3x8x12kg

- Reverse Flyes

2x8xstand 6
2x8xstand 5

- Upright Row

8x28,5kg
3x8x33,5kg

- Pushdown (strict)

4x8x40kg

- Overhead Rope

8x22,5kg
2x8x25kg
8x27,5kg

- Overhead Reverse Grip

8x22,5kg
2x8x25kg
8x27,5kg PFOE.

- Single Handed Cable Extension

8x10kg
2x8x8,5kg
10x8,5kg

Overall: Lekkere training wel, triceps hadden een zieke pomp.. maar wat wil je na 16 sets :D Schouders ook goed vol :)

BW vanochtend nuchter naakt en na het pissen: 89,5kg (op naar de 90kg!)

Bijna 90kilo dam 16setjes schouders respect

na die faal rug en biceps training van maandagavond ga ik vandaag toch maar nog een keer Rug en Biceps trainen! zal geen deadlift doen want heb nog steeds ****ing harde spierpijn in mn hams van woensdag haha!

Vanaf volgende week is mn indeling dus:

Ma: Benen en Buik

- SQ / Front SQ (miss keer proberen?)
- Legpress
- Leg Extension
- SLDL / Leg Curl
- Seated Calf Raises
- Standing Calf Raises / Calfpress

paar oef voor abs zoals legraises, weighted crunches etc.

Di: Borst en Biceps

- BP / DB Press
- Incline DB Press / Incline BP
- Cable Crossover / Seated Low Cable Flyes
- Incline DB Flyes / Cable Flyes

- Preacher Curl / DB Preacher Curl
- Hammer Curl / V-Curls
- Incline Curl / Pose Curls

Wo: Personal trainer spelen voor mn schoonpa :)

Do: Rug

- DL
- Wide Grip Pulldown / Pullups
- T-Bar Row / BOR
- Oef voor bovenrug op kinesis / Vertical Traction
- HyperExtensions / Low Row

Vr: Schouders, Traps en Triceps

- MP / DB Press
- Side Raises
- Upright Row
- Reverse Flyes / Rear Delt Raises

- BB Shrugs
- DB Shrugs / Reverse Shrugs

- CGBP / Pushdowns
- Reverse Grip Pushdown / Overhead Reverse Grip
- Single Handed Cable Extension (diverse varianten)

Za/Zo: Rust of eventueel inhaaldag

Reprange: zal per week of per 3 weken verschillen.. ene week simpel 4x8 andere week 10,8,6,4 etc. Compounds zullen laag in reps blijven waarschijnlijk.

Oefeningen met een / ertussen zal ik afwisselen. Staat dus niet voor een superset ofzo.

Traps pak ik bij schouders omdat als ik mn traps bij rug pak ik er last van kan hebben bij de Upright Row van vrijdag.

BW vanochtend: 89,6kg (stapje voor stapje naar de 90kg!!)

Rug en Biceps

- Wide Grip Pulldown

8x70kg
8x75kg
6x80kg <- Lichte cheat
6x85kg PR <- ook lichte cheat

- T-Bar Row

8x70kg
8x80kg
8x85kg
6x90kg
laatste 2 sets af en toe 1 sec wachten bij laatste paar reps

- Chinup Grip Pulldown

8x70kg
8x75kg
8x80kg
6x85kg PR

- Vertical Traction

4x8x90kg (fs)

- Hammer Curls

4x8x16kg

- DB Preacher Curl

4x8x18kg

- Reverse Grip Curl (kinesis)

3x8xstand 9
1x8xstand 10 PR?

Overall: Lekker gewerkt wel :) na die pauper training van maandagavond was dit wel 100x lekkerder :D biceps stonden op knappen en rug voelde lekker :)

nette training hoor, weer 3 pr's erbij nice!
hold on!

Ghihih 3pr's dikke workout

Lekkere training baas! Goede T-Bar ook :)

thanks mannen! denk dat ik bij die t-bar iets te recht op sta.. volgende keer wat minder gewicht en dan meer voorover gebogen!

nog voor 1 uur ruim 2800kcal binnen, je moet gemotiveerd blijven he :D

thanks danny, niet vergeten dat ik om half 2 ga werken en dan tussen half 2 en 11 nog maar 700kcal binnen krijg ofzo he :p en dan na 11 uur de rest

ja hoor daar gaan we dan! over een kwartiertje Benen trainen op de vroege maandagmorgen!!

BW: 89,2kg (ach ja het is weekend geweest..)

Terug
Naar boven