Fitness Seller

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

• Topic Starter Topic Starter
Thanks dwarf! Tijdje niet gezien hier :)

Pak die rear delt door voorover te buigen en dan side raises te doen, waardoor je dus een soort van reverse flyes doet

Pak die rear delt door voorover te buigen en dan side raises te doen, waardoor je dus een soort van reverse flyes doet

Ik deed altijd hetzelfde tot ik de cable rear delt flyes goed wist uit te voeren, ik kan zo de rear delts veel beter isoleren en "squeezen" lijkt het

Mooi man die schoulderpresses! Het is ook zeker goed de focus een beetje van de front delts af te halen!

Niet geheel fit vandaag... maar na de squat ging het eigenlijk wel weer lekker :)

Benen en Biceps

- SQ ATG

8x80kg
6x90kg
5x100kg
4x110kg
1x120kg -> voelde mn oude rugblessure trekken dus afgekapt.

- Legpress

12x150kg
10x170kg
2x8x200kg

- Leg Extension (1been)

8x50kg
8x55kg
8x60kg
6x65kg PFOEEEEE.

- Calf Press

12x150kg
3x20x120kg

- Standing Calf Raises

12x90kg
10x110kg
8x120kg
15x90kg

- Incline Curls

2x8x18kg
2x6x20kg

- Rope Curls

4x8x25kg

- Preacher Curls

8x33,5kg
2x8x38,5kg
7x38,5kg

Overall: Voel mn oude rugblessure weer een beetje..(voel hem als er rek op mn lats komt, maar niet tijdens oefeningen voor mn lats..) even aanvoelen de komende dagen en eventueel wat rustiger aan doen.. Lekkere Pomp in de biceps en mn quads en kuiten zaten ook goed vol!

BW vanochtend: 90,7kg

Mooie gewichten goed volume mooi bw dus goeie maandag

:) thanks hendrie!

Lekkere training baas!

denk dat ik inmiddels wel officieel kan stellen dat ik gister mn linker lat op zn minst verrekt heb.. hele dag en nacht pijn in gehad en ga deze week geen rug meer trainen in ieder geval. zal bij alle andere oefeningen opletten dat ik mn rug ontlast.

voor degenen die het niet weten, ik heb in de zomer een scheurtje in mn linker lat gehad.. dus ben nu extra voorzichtig

:(

Pff, het is wel blessure tijd momenteel op Dbb! Iedereen loopt met pijntjes en kwaaltjes! In ieder geval succes daarmee!

Desalnietteplus zie ik een behoorlijk bicepvolume voorbij komen, kan me voorstellen dat de pomp ongelofelijk was!:D:thumbs:

Pff, het is wel blessure tijd momenteel op Dbb! Iedereen loopt met pijntjes en kwaaltjes! In ieder geval succes daarmee!

Desalnietteplus zie ik een behoorlijk bicepvolume voorbij komen, kan me voorstellen dat de pomp ongelofelijk was!:D:thumbs:

pomp was zeker ziek.. morgen afspraak bij de fysio, kijken wat die te zeggen heeft!

vandaag wel gewoon borst getrained

Borst

- BP

8X80kg
6X90kg
5X95kg
2X100kg -> OMG
4x100kg VPR :D

- Incline DB Press

8x32kg
8x34kg VPR
2x6x34kg

- Cable Crossover (kinesis)

4x8xstand 11

- Dumbbell Raises (geen id hoe de oef heet, dat je dumbbells met gestrekte armen naar boven beweegt en dan squeezen met je chest..)

8x8kg
3x8x10kg

Overall: Aardige training, die 2x100kg sloeg nergens op dus heb me even opgeladen en toen 4x100kg er nog uitgeperst :D alles ging wel lekker eigenlijk, die nieuwe oefening voelt heerlijk in je borst en ziet er ziek uit in de spiegel :D

benieuwd wat de fysio morgen zegt....

4 uur vanmiddag de afspraak, eerst ff personal coach uithangen

Succes alvast!

Fysio wist niet precies wat het is, mn linker kant zit in ieder geval helemaal vast. Heb oefeningen mee gekregen en mag voorlopig mn rug niet trainen, MAAR de rest wel gewoon :D (geen squats tho)

oke dan afwachten als je oefeninigen aan slaan doe rustig aan man! je hebt maar 1rug! lekker de rest iets harder trainen!

gaat helemaal goedkomen.. morgen dus een rustdagje aangezien ik normaal alleen rug train op donderdag :( BORING

morgen weer trainen eindelijk :D

Schouders, Traps en Triceps!

kan niet wachten na 2 klote rustdagen!

Schouders, Traps en Triceps (en stiekem een beetje biceps)

- DB Press

8x30kg
2x7x32kg
6x32kg

- Upright Row

10x33,5kg
3x8x38,5kg VPR

- BORDR (bent over rear delt raises :trollface:)

8x8kg
5x8kg -> 3x6kg
2x8x6kg

- Side Raises

2x8x14kg
6x14kg
8x12kg

- BB Shrugs

8x80kg
8x90kg
8x100kg
3x100kg -> bar laten stuiteren op squatrek, iedereen in de zaal schrok zich kapot :D
8x100kg

- Reverse Shrugs (smith)

3x8x60kg
8x65kg

- Pushdowns (triangle grip)

8x35kg
2x8x37,5kg
8x40kg

- Reverse Grip (kinesis)

8xstand 6
3x8xstand 7

- Single Handed Cable Extension

8x10kg
8x12,5kg
2x8x11kg

- Cable Curls

4x8x26kg

- Reverse Grip Curls (kinesis)

4x8xstand 10

Overall: Aardig wat last van mn rug tijdens de training.. aantal oefeningen met belt gedaan waardoor mensen me vreemd aankeken, maar ach, care wat ze denken :) Schouders zaten sick vol na die 4 oefeningen...
Voel me rug nu toch wel behoorlijk, al zei de fysio wel dat het een dag na mn bezoek wel 2 dagen behoorlijk beurs kon voelen.. dus dat zal ook wel een rol spelen!

kijk uit jonge met je rug! wel beestige gewichten op je schouders goed bezig mooie pr op je upricht goed weekend alvast jonge!

kijk uit jonge met je rug! wel beestige gewichten op je schouders goed bezig mooie pr op je upricht goed weekend alvast jonge!

ik let zeker op kerel, net alweer met de fysio gebeld omdat er nu een blauwe plek zit.. (oftewel tekenen van een spierscheuring) maar die zeggen dat ik gewoon rekoefeningen moet blijven doen. Ik kijk het weekend de pijn aan, maar zal tijdens mn volgende trainingen zeker meer opletten dat ik mijn rug ontlast.

Thanks voor de complimenten :)

Terug
Naar boven