AndroidHealthClinic

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

ik let zeker op kerel, net alweer met de fysio gebeld omdat er nu een blauwe plek zit.. (oftewel tekenen van een spierscheuring) maar die zeggen dat ik gewoon rekoefeningen moet blijven doen. Ik kijk het weekend de pijn aan, maar zal tijdens mn volgende trainingen zeker meer opletten dat ik mijn rug ontlast.

Thanks voor de complimenten :)
oke dan goed dat je contact houdt man! komt vast goed!

• Topic Starter Topic Starter
ja wil niet mn hele rug vernken.. ze zei dat het kon komen door de massage en de manipulaties die ze gedaan had, maar kon ook een scheurtje zijn..

hopen dat de pijn snel weg gaat want dit is geen pretje omg

Teringveel oefeningen man:D
Respect.

thanks dwarf :D

lol gister ziek geweest.. vrijdag was mn BW nog 90,7kg

vandaag 89,0kg lol :p

vandaag benen trainen, zonder squat ivm mn rug. zal hierdoor mn legpress wat uitgebreider maken, want moet wel mn benen vol knallen natuurlijk!

pff merk wel dat ik nog niet helemaal beter ben.. mn hele kop zit vol met snot en de training ging wel aardig maar ben nu helemaal gesloopt!

Benen en Biceps (geen squat ivm rugblessure)

- Legpress

4x8x200kg
2x15x150kg

- Leg Curl

4x8x80kg

- Leg Extension (1been)

8x50kg
8x55kg
8x60kg
6x65kg

- Calfpress

2x25x120kg
2x20x120kg

- Seated Calf Raises

10x90kg
3x8x130kg (sloom en gecontroleerd)

- Incline Curls

3x8x18kg
6x18kg

- Rope Curls

4x8x25kg

- Preacher Curl

4x8x33,5kg

Overall: Zoals al gezegd ging de training wel aardig maar ben nu helemaal kapot. Biceps hadden een zieke pomp :D benen zaten verder ook goed vol.. benieuwd wat mn bw morgen is, hopelijk krijg ik vandaag genoeg binnen!

flinke berg 'schone' kcal binnen alweer vandaag, totaal zal vanavond wel uitkomen op iets van 4200kcal :)

nice training wat eet je zoal dan?ben wel benieuwd

pff vanalles :D zal mn cutschema wat ik ga eten vanaf maart binnenkort wel posten :)

lol @ spierpijn in mn glutes zonder dat ik gesquat heb :D

over paar uurtjes borst trainen!!

ohja, BW was vanochtend alweer 90kg, dus mn vocht is weer terug hoor wat ik zondag heb verloren haha

Laatst bewerkt:
Borst en wat abs

- Benchpress

8x70kg
6x90kg
3x3x100kg nice :D

- Incline BP (smith)

8x60kg
8x65kg
5x70kg -> fail ik haat de smith omg, verder gegaan met dumbbells

DB's

8x30kg
6x34kg

Seated Cable Flyes (verticale kabels en bankje schuin (45graden) zodat een beetje voor onderkant borst is)

4x8xstand 11

- DB Raises

4x8x10kg POMP.

- Reverse Grip BP (ff keer proberen :))

8x50kg
8x60kg
4x70kg borst leeg.

Hierna nog wat abs gepakt :)

Overall: Heerlijke training, ging allemaal lekker! na die DB raises (lijken op frontraises maar dan handpalmen naar boven en concentratie op de borst en squeeeeeeeeezennn!) zat ik eigenlijk al vol, maar wilde eens een keer die reverse grip bp proberen :)
Behoorlijk tevreden! Donderdag weer naar de fysio voor mn rug, heb er amper last van op dit moment, maar durf mn rug nog niet te trainen..

3x3x100kg is niet mis gozer!:thumbs: Ook nog mooi die presses er achteraan..

Ik vind trouwens incline bench in de smith heerlijk..op hoeveel graden doe e ze ongeveer?

goed bezig bro

Thanks mannen :) ik doe die inclines op 45 graden, maar vind het toch opvallend dat ik met db's in totaal evenveel gewicht aan kan als met een bb!

Je gaat gelijk op met jonggeleerd op de bench!:D

net bij de fysio geweest, gaat de betere kant op :) klacht lijkt toch een soort overbelasting te zijn van mn lats, maar gaat nu langzaam weer over. volgende week weer fysio en dan kijken of ik weer mag beginnen met rugtrainen!

morgen schouders traps en triceps, heb ik ****ing veel zin in na 2 nutteloze rustdagen!!

BW blijft hangen op 90kg precies

Wat lees ik nou man.. weer die rug? :(

Weet je al waar het aan kan liggen dan, die overbelasting?

ja man, hoerenzooi elke keer als het echt lekker gaat komt die rug weer terug...

weet niet waar het aan kan liggen, miss dat ik te zwaar ging trainen door de noxipro?:trollface:

net bij de fysio geweest, gaat de betere kant op :) klacht lijkt toch een soort overbelasting te zijn van mn lats, maar gaat nu langzaam weer over. volgende week weer fysio en dan kijken of ik weer mag beginnen met rugtrainen!

morgen schouders traps en triceps, heb ik ****ing veel zin in na 2 nutteloze rustdagen!!

BW blijft hangen op 90kg precies
klinkt weer goed en bomvol motivatie!

Ook al zo'n hekel aan rustdagen? Voel me soms zo nutteloos als ik de hele dag thuis zit, beetje te eten enzo ;p

Terug
Naar boven