AndroidHealthClinic

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

• Topic Starter Topic Starter
zeker bomvol motivatie hendrie! 4 rustdagen per week is echt veel te veel voor mij.. en dan is het ook nog mn vrije dag van werk omg!

dus ja ik haat rustdagen danny :p

zeker bomvol motivatie hendrie! 4 rustdagen per week is echt veel te veel voor mij.. en dan is het ook nog mn vrije dag van werk omg!

dus ja ik haat rustdagen danny :p

Heel herkenbaar, ik ben vaak ook woensdags vrij en laat dat net m'n rustdag zijn.. :o

Schouders, Traps en Armen

- DB Shoulder Press

4x6x30kg ff grotere ROM gepakt, ongeveer tot aantikken van schouders

- Upright Row

4x8x33,5kg

- Reverse Flyes

4x8xstand 6

- Side Raises

8x14kg
6x14kg
2x8x12kg -> epic ROM

- BB shrugs

10x80kg
10x90kg
8x100kg
6x110kg lekker.

- Reverse Shrugs (smith)

8x60kg
3x8x70kg

- Pushdowns

2x8x37,5kg
2x8x40kg

- CGBP

2x8x70kg
2x8x65kg

- Reverse Grip Overhead Extension

4x8x25kg

- Cable Curl

4x8x28,5kg

- Preacher Hammer Curl (db)

4x8x16kg

Overall: Ging wel aardig, voel me niet helemaal fit maar heb ook niet echt goed geslapen.. verder wat last van de maag enzo dus gewoon niet helemaal lekker.. dat allemaal meegerekend eigenlijk wel een goede training :)

BW zakt een beetje, zal wel aan het niet trainen van mn rug liggen en wat vochtverlies omdat ik geen creatine meer gebruik. Was vanochtend 89,5kg

Niet te druj, maken over gewicht training zit wet top uit

Mooie training inderdaad Vass!

doe ik ook niet hendrie, thanks :) en jij ook bedankt marvin :D

Begin over 2 weken toch met cutten en zal dan ook zat gewicht verliezen..

ik heb in grote lijnen uitgedacht wat ik ga eten, maar omdat ik mn avondeten niet kan bepalen elke dag zal dat random blijven. ik zet er ongeveer 600kcal voor neer.

8:30 uur

- 1 scoop whey + 200ml melk + 40 gram brinta (totaal 326kcal)

9:30 uur

training

11.30-13.00 uur (post training)

- 1 banaan
- 2 scoops whey
- 100 gram rijst met 200 gram kip
- 2 bruine boterhammen met pindakaas (totaal 1370kcal)

16:30 uur

- avondeten (ong 600kcal)

23.00 uur

- 2 scoops caseine + 600ml melk (508kcal)

Totaal: 2804kcal (zonder avondeten is dat E 268,3gr (1033,2kcal = 45%) K 202,9gr (811,6kcal = 35%) V 48,8gr (450kcal = 20%))

Ik zal misschien nog iets van een gezonde snack tussendoor pakken, maar dit is het wel in grote lijnen. Ik probeer mn avondeten zo gezond mogelijk te houden, maar aangezien ik 5 dagen op mn werk eet kan ik dit gewoon echt niet goed bepalen.

TIPS EN COMMENTAAR OP VOEDINGSSCHEMA ZIJN WELKOM!

Laatst bewerkt:
voedingsschema nu volledig uitgewerkt, met verhoudingen etc. Tips en commentaar zijn welkom, mits beargumenteerd natuurlijk :D

weining eetmomenten ofniet? de verhoudingen zien er wel goed uit man!

Klopt, maar dat komt omdat ik werk van half 2 tot half 11 en maar 1 pauze heb. Heb niet meer momenten om te eten!

Dat zou eventueel kunnen, maar op deze manier red ik het ook prima. Vond zelf de verhouding ook nice, toevallig dat ze zo goed uitpakken haha

Dat zou eventueel kunnen, maar op deze manier red ik het ook prima. Vond zelf de verhouding ook nice, toevallig dat ze zo goed uitpakken haha
precies dat ziet er goed uit gewoon is effe paar weken proberen dan kan je altijd nog aanpassen hoever wil je zaken?

Denk dat ik nu op 16 procent ofzo zit, miss 17 ofzo en wil zakken naar 10 ongeveer. Maar het gaat me meer om hoe het er uit ziet dan om de getallen

nog ff genieten van de laatste anderhalve week bulk: broodjes gebakken ei :D

Geniet ervan jonge ga je straks nog 1 dag junkem?

aangezien ik mn avondeten niet echt vast heb staan doe ik geen junkdag, omdat mn avondeten ook niet altijd perfecte verhoudingen zal hebben. en als ik op zondag werk eet ik patat omg :p

Ga je nog een soort van foto log bijhouden dan tijdens de cut?
Of gewoon voor/na?

Ben namelijk erg benieuwd aangezien ik zelf nog nooit gecut heb

denk gewoon voor/na en dat pas na een paar maanden cut.. ben niet zo van het foto's op internet posten :)

zo de benen lekker trainen :) even wat lichte squats proberen maar durf niet te ver te gaan ivm mn rug!

s'ochtends die melk en brinta er uit....gewoon 40/50 gr whey, water en aanvullen met havermouth.
havermouth kan je later weer vervangen door bambix, die van tot 4jaar ofzo(glutenvrij):)

Terug
Naar boven