MuscleMeat

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

• Topic Starter Topic Starter
s'ochtends die melk en brinta er uit....gewoon 40/50 gr whey, water en aanvullen met havermouth.
havermouth kan je later weer vervangen door bambix, die van tot 4jaar ofzo(glutenvrij):)

thanks voor je tips, wat is er mis met brinta dan? die melk gooi ik er niet uit denk ik want ik kan havermout en brinta enzo al zo moeilijk weg krijgen dus laat staan als ik het alleen met water + whey doe :p

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 11:13 ----------

Benen en Biceps

- Squat (licht en alleen op techniek)

5x60kg
5x70kg
5x80kg
(voelde wel aardig, werk momenteel aan mn techniek zodat mn knieen niet te ver naar voren komen! en kan toch niet zwaar gaan ivm mn rugblessure)

- Legpress

3x8x200kg
12x150kg

- Leg Extension (1been)

8x50kg
8x55kg
8x60kg
6x65kg

- Leg curl

4x8x80kg

- Seated Calf Raises

12x90kg
8x130kg
8x150kg
15x90kg

- Calf press

3x25x120kg
20x120kg

- DB Preacher Curl

4x8x18kg

- Rope Curls

8x27,5kg
3x8x25kg

- Incline Curls

4x8x14kg strict and slow. PFOMP!

Overall: Ging wel lekker :) Biceps voelden heerlijk en die leg extensions waren echt uberheavy.. voelt echt lekker om mn quads op te blazen :D

Morgen Borst!

Goed getraind Vass! Die voeding blijft even proberen. Ben zelf niet zo'n ster in cutten, dus kan je daar niet echt in bij staan. Zoals al gezegd wel weinig eet momenten, maar dat is helaas niet anders.

Maar als je hoe dan ook af en toe een plekje hebt om wat extra's te nemen, plaats daar dan een shake of een handje noten.
Wat doe je eigenlijk voor werk als ik vragen mag?

Goeie training vass,lekker bezig geweest top deze,week alleen nog bulk?

ja laatste week bulk :)

van brinta hou je meer vocht vast...

Ah ok, bedankt voor de tip dat wist ik dus niet ;)

zometeen lekker borst knallen :D BW gaat weer langzaam naar de 91kg, maar dit kan natuurlijk zo weer veranderen. Ik ben van plan om 1 maart te gaan cutten, maar het kan een paar dagen opschuiven aangezien ik volgende week ga verhuizen!

Borst

ging niet echt geweldig vandaag, wel lekkere pomp..

- Benchpress

8x50kg
8x75kg
8x85kg
4x95kg omg.. target was 6 reps
1x105kg bah.

- Incline DB Press

8x30kg
8x32kg
6x34kg
5x34kg

- Seated Cable Flyes (bankje op incline en kabels waren verticaal oftewel onderkant borst)

4x8xstand 11

- DB Raises

4x8x10kg

Overall: Press kracht was vandaag niet echt top, maar verder ging het wel lekker.. inclines vielen opzich wel mee dus..

kan niet altijd een 10 zijn he vindt nog mooie training man!

thanks hendrie, voelde me niet echt sterk vandaag.. nu verplicht 2 dagen rust FML. ik wil rug knallen maar eerst groen licht van de fysio afwachten!

en weer op naar de fysio, ben al een paar dagen pijn vrij dus hoop dat ze zegt dat ik weer mn rug mag trainen :D

yesyes, er mag weer getrained worden! even rustig aan beginnen met meerdere herhalingen en dan weer opbouwen :)

moest daar wide grip lat pulldown doen LOL 20kg en ze vraagt of het zwaar is hahahaha

yesyes, er mag weer getrained worden! even rustig aan beginnen met meerdere herhalingen en dan weer opbouwen :)

moest daar wide grip lat pulldown doen LOL 20kg en ze vraagt of het zwaar is hahahaha

hahah nice man! Nog even een paar weekjes rustig aan doen en dan kun je er weer tegenaan :D

klinkt goed luister er dus ook goed na het rustig beginne:D

ik ga zeker luisteren mannen!

nu de grand suprise.... ik ben vanaf vandaag begonnen met CUTTEN!

reden: mn bulkontbijt was op en het cut ontbijt lag al klaar dus.. why not :D

gewicht nu: 90,5kg ongeveer! schat mn BF op 16% en wil naar ongeveer 10%

zometeen Schouders, Traps en Triceps knallen!

Succes man ben benieuwd

aardige training achter de rug dus ff loggen onder het genot van een bakje rijst + kip :D

Schouders, Traps en Triceps

- DB Press

2x8x30kg
2x6x30kg

- Upright Row

8x33,5kg
3x8x38,5kg lekker

- Cable Reverse Flyes (1e keer)

4x8x5kg :o

- Side Raises

1 set cable 8x5kg voelde niet echt lekker dus weer DB's
6x14kg
2x8x12kg

- BB Shrugs

10x90kg
8x100kg
5x110kg omg -> 4x90kg
10x100kg

- Reverse Shrugs

8x70kg
3x8x60kg

- Dips

10xBW
8xBW+16kg (kettlebell tussen voeten)
6xBW+16kg
10xBW

- Pushdown (triangle Grip strict)

8x37,5kg
8x40kg
6x40kg omg
8x40kg

- Reverse Grip Overhead ss DB Behind Head Extension

3x8x25kg ss 8x12kg 2x6x14kg

Overall: Wel lekkere training, Shoulder Press gaat wat moeizaam de laatste tijd maargoed dat komt wel weer.. nu dus met de cut begonnen, ben benieuwd naar de resultaten + trainingen!

hmm ff sausje verzinnen voor door de rijst met kip want dit is wel erg droog :p

Terug
Naar boven