hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm ff sausje verzinnen voor door de rijst met kip want dit is wel erg droog![]()
hmm ff sausje verzinnen voor door de rijst met kip want dit is wel erg droog![]()

gister ****ing moeilijk gehad om al het lekkers te laten staan.. valt me nu pas op hoeveel ik mee pikte op het werk nu ik alles afwijs omg! maargoed als ik de eerste week me aan mn schema weet te houden gaat het de rest van de tijd ook wel lukken!Pff, succes dan maar! Vergt nog wel wat extra discipline! Kun je niet af en toe een biefstukje voor jezelf in de pan leggen?late reactie op je vraag skatermarvin, maar ik werk als kokgister ****ing moeilijk gehad om al het lekkers te laten staan.. valt me nu pas op hoeveel ik mee pikte op het werk nu ik alles afwijs omg! maargoed als ik de eerste week me aan mn schema weet te houden gaat het de rest van de tijd ook wel lukken!
Dag 2 gister met succes doorgekomen. Merk dat ik aan het eind van de dag echt honger heb, maar dan neem ik 2 caseine shakes en zit ik wel aardig vol
BW vanochtend: 88,8kg (dus al 1,7kg eraf) zal wel vocht zijn toch?

Flyes waren met een goede squeeze aan het einde!