AndroidHealthClinic

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

Droog worden is droog eten :-) nice,train man

• Topic Starter Topic Starter
I know, is wel lastig wegkrijgen zo :p thanks bro

Oeh chilisaus is wel een goeie, daar hou ik wel van! Thanls voor de tip ;)

Olijfolie?

vandaag even licht rug gepakt, pussyweights 3x15. voelde goed dus ga langzaam opbouwen weer!

resultaat 1 dag cut, BW van 90,5 naar 89,3 lol. (gewoon vochtsverlies waarschijnlijk maar toch :p)

late reactie op je vraag skatermarvin, maar ik werk als kok :p gister ****ing moeilijk gehad om al het lekkers te laten staan.. valt me nu pas op hoeveel ik mee pikte op het werk nu ik alles afwijs omg! maargoed als ik de eerste week me aan mn schema weet te houden gaat het de rest van de tijd ook wel lukken!

late reactie op je vraag skatermarvin, maar ik werk als kok :p gister ****ing moeilijk gehad om al het lekkers te laten staan.. valt me nu pas op hoeveel ik mee pikte op het werk nu ik alles afwijs omg! maargoed als ik de eerste week me aan mn schema weet te houden gaat het de rest van de tijd ook wel lukken!
Pff, succes dan maar! Vergt nog wel wat extra discipline! Kun je niet af en toe een biefstukje voor jezelf in de pan leggen?

Dag 2 gister met succes doorgekomen. Merk dat ik aan het eind van de dag echt honger heb, maar dan neem ik 2 caseine shakes en zit ik wel aardig vol :)

BW vanochtend: 88,8kg (dus al 1,7kg eraf) zal wel vocht zijn toch?

lol @ spierpijn in mn rug na 40kg tbars en 20kg straight arm pushdowns :p (en nog wat lichte oefeningen)

lol vandaag gewoon minder gegeten dan op mn cutschema staat.. maarja ben aan het verhuizen dus kan er niet veel aan doen! trainingen schuiven door de verhuizing ook een dagje door deze week!

Dag 2 gister met succes doorgekomen. Merk dat ik aan het eind van de dag echt honger heb, maar dan neem ik 2 caseine shakes en zit ik wel aardig vol :)

BW vanochtend: 88,8kg (dus al 1,7kg eraf) zal wel vocht zijn toch?

eventueel kan je wat groente eten om je maag te vullen....komkommer of bleekselderei. als je dat lust:)

in het begin is het over het algemeen het meeste vocht en vuil:D
maar je bent begonnen...

ja vreet constant komkommer tijdens het werk :D begin is er, al is het moeilijk als je aan het verhuizen bent en het avondeten voornamelijk uit pizza etc bestaat

Lekkere training vandaag!!

Borst

- Benchpress

10x80kg
6x90kg
4x100kg
6x90kg

- Incline DB press

10x30kg
8x32kg
2x5x34kg

- Seated Cable Flyes

8xstand 11
3x8xstand 12 PR

- Incline DB flyes

8x22kg
2x8x24kg
6x24kg

Overall: Heerlijk getrained, had het niet verwacht na 2 zware dagen van verhuizen! Niet bepaald super gegeten de afgelopen 2 dagen, maar vandaag weer netjes volgens het schema :) Flyes waren met een goede squeeze aan het einde!

nice train gaat goed man!

thanks hendrie!

Je blijft echt enorm sterk in je borst he! niceee

thanks danny, borst is zeker wel mn beste spiergroep ja! al vind ik mn borst er niet echt groot uit zien

eerste oog opslag dacht ik dat je minderde in oefeningen maar zie dat alleen maar borst is haha:) Die gewichten zijn nice!!

Terug
Naar boven