MuscleMeat

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

• Topic Starter Topic Starter
Rug voelde wel aardig aan eigenlijk :)

- Deadlift (begin langzaam en bouw elke week met 5kg op, heb het immers al een paar weken niet meer gedaan.)

5x5x100kg eitje..

- Wide Grip Pulldown

4x10x60kg

- T-Bar Rows

4x10x60kg

- HyperExtensions

8xBW
2x8xBW+10kg

- Straight Arm Pulldown

4x10x25kg

Hierna wat ab-work gedaan :)

Overall: Rug lijkt langzaam aan op kracht te komen. Niet echt last gehad tijdens de training en merkte wel dat ik inmiddels redelijk wat moeite moet doen voor deze gewichten. Volgende week weer wat verhogen en maandag even kijken wat de fysio zegt over de afgelopen 2 rugtrainingen!

Toch nog erg nette gewichten hoor!

thanks danny, voor iemand die herstellend is van een rugblessure is het niet slecht I guess :p

mooie training vass goed dat je rug weer kunt trainen hoe gaat de cut?

pff.. gisteravond ziek geworden dus training van vandaag gaat niet door.. cut gaat niet super aangezien ik telkens te weinig eten binnen krijg door omstandigheden.....

oke dan nou beterschap man!

thanks hendrie.. 39 graden koorts fml

koorts is wel wat gezakt maar nog niet weg.. BW vandaag nog maar 86,7kg fml.. taille inmiddels dankzij de ziekte al 4 cm minder dan 2 weken geleden maar dat zal niet meer zo zijn als ik weer beter ben..

koorts is wel wat gezakt maar nog niet weg.. BW vandaag nog maar 86,7kg fml.. taille inmiddels dankzij de ziekte al 4 cm minder dan 2 weken geleden maar dat zal niet meer zo zijn als ik weer beter ben..
kijk daar dee ik 4weken over dat schiet lekker op met je taille:D

gvd gewicht vanochtend gezakt naar 85,7kg maar ben inmiddels wel zo goed als beter.. vandaag maar gewoon eten wat ik wil want het zal toch nog niet echt veel zijn.

gvd gewicht vanochtend gezakt naar 85,7kg maar ben inmiddels wel zo goed als beter.. vandaag maar gewoon eten wat ik wil want het zal toch nog niet echt veel zijn.
ga maar is lekker bunkeren jonge dat zal je goed doen:D morgen weer proberen te trainen?vandaag nog laatste dagje uitzieken?

morgen ff benen trainen. waarschijnlijk wat meer op volume en wat minder gewicht :)

Training van gister Benen en Biceps

- SQ (rustig aan gedaan en ga rustig weer opbouwen zodat techniek goed blijft)

8x60kg
5x80kg
3x5x90kg

- Legpress

12x150kg
12x170kg
8x200kg
15x150kg

- Leg Extension

8x50kg (1been)
15x80kg (2benen
2x12x80kg (2benen)

- Seated Calf Raises

12x90kg
3x10x110kg

- Calf Press

3x20x120kg

- DB Preacher Curl

2x8x18kg
8x20kg VPR?
6x20kg

- Incline Curls

4x6x18kg

- Rope Curls

3x8x27,5kg
8x30kg

Overall: Ging wel aardig, nog niet helemaal fit na mn griepje. Squat gaat nu net onder parallel en nu wel met mn knieen achter mn tenen!! Ik pak hams weer bij rug, want had na de deadlift wel zulke zieke spierpijn in mn hams!!

Vandaag Borst en wat zij/achterkant schouder werk ivm missen van de training van vrijdag.

Flinke training man weer fit?

Flinke training man weer fit?

Blijkbaar niet, gezien de training die ik net heb gehad..

Gewichten waren niet noemenswaardig, aangezien ik bijv maar 4x90kg wist te benchen :S Daarentegen wel 3x6x36kg incline DB press

- Benchpress 4 sets
- Incline DB Press 4 sets
- Low Cable Flyes 4 sets
- Dumbbell raises 4 sets
- Upright Row 4 sets
- Reverse Flyes 4 sets
- Pushdown 4 sets
- Single Arm Cable Ext. 4 sets

Geen zin om de gewichten te posten aangezien het gewoon bagger was.. maargoed ik ben kapot en het gaat natuurlijk niet alleen om de gewichten :)

kan gebeuren man! vooral nu effe wat minder eten door je cut je griepje shit happend!

Vandaag wel een behoorlijke Rug en Hams training eigenlijk. Moet van de fysio over 2/3 weken weer op mn normale krachtniveau zitten, dat gaat wel lukken :)

- Deadlift (elke week weer 5kg omhoog)

5x5x105kg easy.

- Wide Grip Pulldown

4x8x65kg

- T-Bar Rows

8x65kg
3x8x70kg

- Straight Arm Pulldown

8x27,5kg
8x28,5kg
8x29,5kg
8x30kg

- HyperExtensions

8xBW+10kg
8xBW+12,5kg
8xBW+15kg

- Leg Curl

3x8x75kg
8x70kg

Overall: Voelde heerlijk, heb het gevoel dat mn rug echt weer op kracht komt, alles was goed te doen. DL was te makkelijk, maar bouw liever weer rustig op :)

Nice train vass goed bezig geweesr

thanks hendrie :)

Terug
Naar boven