AndroidHealthClinic

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

Wel beetje blijve leven he vass:-) hoe sta je nu? Kwa,vet% en gewicht

• Topic Starter Topic Starter
kheb geeeen id hendrie.. ben het cutten wel een beetje zat want heb niet echt veel tijd voor cardio enzo.. maargoed mn buik is wel wat strakker enzo dus..

Vandaag Rug en Hams gedaan!

- Deadlift

5x60kg
5x100kg
3x5x120kg

- Wide Grip Lat Pulldown

8x75kg
3x6x80kg

- T-bar Row

8x80kg
7x85kg
6x90kg
5x90kg

- Straight Arm Pulldown

8x32,5kg
2x8x35kg
7x35kg

- BOR

8x60kg
2x6x70kg
8x60kg
Rug was op.

- Leg Curl

8x70kg
2x8x75kg
helemaal kapot

Overall: was wel een lekkere training, maar had aan het eind echt geen energie meer.. helemaal kaput!! zit ook wat lager in carbs dan in mn voedingsschema staat, denk nog ongeveer een gram of 130 ofzo

netjes man....voor te cutten is cardio niet noodzakelijk natuurlijk, vooral op jullie leeftijd niet. stevige workouts en goede voeding doen de rest:)

tijd voor fototje dus:D wat eet je dan zoal?

Schouders, Traps en Triceps

- MP

5x20kg
5x40kg
3x5x50kg
3x55kg
1x60kg PR

- Cable Side Raises

9x5kg
6x6,25kg
2x8x5kg

- Rear Delt Raises

3x8x8kg
8x6kg

- Side Raises

2x8x14kg
7x14kg
8x12kg

- Cable Shrugs behind the back

8x50kg
8x55kg
10x60kg
2x8x60kg

- DB Shrugs

4x8x30kg

- Incline CGBP

8x50kg
8x60kg
2x4x65kg

- Single Arm Cable Skullcrushers

7x10kg
8x9,5kg
7x9,5kg
8x8,5kg

- French press

10x27,5kg
8x32,5kg
7x32,5kg
6x32,5kg

- Reverse Grip Pushdown

9x25kg
3x8x25kg

Overall: ff 1rm getest op MP, zat niet meer in dan 60kg vandaag :( training ging wel lekker al waren af en toe de apparaten enzo bezet die ik wilde hebben waardoor mn traps een beetje anders getrained zijn dan normaal :p

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 15:42 ----------

eet rond de 2800kcal per dag maar probeer nu dus vrij laag in carbs te blijven.. paar scoops whey, wat rijst met kip, 2 broodjes pindakaas, wat brinta en verder vrij in avondeten en 2 scoops caseine met melk voor het slapen

oke das niet veel vrij in avond eten?is dat wat de pot schaft?

Gratz op MP:)

best wel een goede training toch:)

ff geen motivatie gehad om te loggen, wel gewoon getrained! zal kijken of ik vanaf volgende week weer tijd en motivatie kan vinden mocht er interesse zijn. zit te overwegen om de cut op te geven want heb op dit moment gewoon niet genoeg tijd + discipline om echt laag in vp te gaan..

Op hoeveel % sta je nu dan?

sta op 14% en ga denk ik de 2 weken voor ik op zomervakantie ga die hard nog ff cardio + cutdieet pakken en tot die tijd doe ik een cleanbulk van ong 3800kcal

yoo bro ga gwn doorcutten tot 10% je hoeft niet eens cardio te doen om dat te bereiken..
doe gwn 3 a 4x in de week stevige interval op aeroob/cardio of krachtuithoudingsvermogen niveau...max 15min..

hoe is je voeding nu? als je 10%bereikt hebt en tis zomer voel je je veel beter

kerel! ik was de afgelopen dagen begonnen met meer eten, maar het voelde toch ook niet helemaal lekker.. wilde vanaf vandaag dus sowieso alweer lager in carbs gaan :)

voeding op dit moment:

8:30

50 gr brinta
200ml melk
35 gr whey

post workout

1 banaan
100 gr rijst
200 gr kip
35 gr whey

13:00

2 boterhammen pindakaas
35 gr whey

16:30

eten wat de pot schaft (op werk :()

22:30

600ml melk
70 gr caseine

heb je voorbeelden van zo'n stevig interval kwartiertje dan?:D

afgelopen weken gewoon getrained, heb helaas een lichte knieblessure opgelopen tijdens DL kwam hij naar boven. om die reden train ik de komende tijd even geen benen en doe ik geen DL. wel jammer want tijdens mn benentraining ga ik altijd helemaal kapot en verbrand ik ****ing veel

doe / google tabatas voor de eerste maaltyd of na de laatste.. beste is squatten of hardlopen iedergeval waar heel je lichaam in beweging by is..opdrukken kan ook das echt een killer

top dat je door gaat

trouwens eten wat de pot schaft methode is niet echt aan te raden tydens cutten of hou je nog wel rekening met carbs enso?

weet ik tyle, maar ik werk in de horeca en kan nu eenmaal niet bepalen wat ik eet elke dag.. ik probeer wel op te letten met carbs, maar er zitten zat dagen bij dat we pasta eten ofzo.. of vette hap.. baal er ook van, hoop in sept de horeca uit te gaan en mn eigen eten te kunnen bepalen maar daar heb ik nu niks aan :(
dat tabata principe ziet er wel sick uit trouwens, ga het eens proberen.. doe je dan squats gewoon BW zonder gewicht? en er staat dat het ong. 4 min duurt, doe je dan bijv 4 verschillende oefeningen en dat dan 4 min lang?

thanks hendrie!

BW is geloof ik ongeveer 85kg
VP is rond de 13/14%
Taille is van mijzelf vrij groot.. zat voor de cut op bijna 90cm(!) en nu op 83cm

ja squats met bw gewoon anders ist niet te doen..2 oefeningen van 4min is genoeg maar kan altijd meer natuurlijk

fietsen, hardlopen, squats, jumping lunges en pushups werkte bij mij goed..je moet wel goed rekening houden met je trainingschema als je krachtoefeningen wilt doen met tabatas..

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 12:53 ----------

83cm taille is trouwens nice man ik zit nu zeld op 85 ofso maar gaat snel weer naar beneden gelukkig

ok ok moet ik dan juist op mn borstdag pushup tabata doen of juist niet? thanks voor de motivatie man, ben blij dat je terug bent want hierdoor kan ik het cutten miss wat door zetten :)

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 13:00 ----------

nog tips qua voeding? geen vis want ik krijg dat gewoon niet door mn strot :p

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 13:00 ----------

hmm reken net ff uit en kom zonder avondeten op 2445 kcal.. dus zit over de 3000kcal met avondeten erbij.. ga dan mn rijst maar wat omlaag gooien denk ik!

Laatst bewerkt:
vandaag Borst

- BP

10x70kg
8x80kg
5x90kg
4x90kg
3x90kg omg

- Incline DB Press

10x30kg
8x34kg
5x36kg
10x20kg

- Seated Cable Flyes

4x10xstand 11

- Incline DB Flyes

9x22kg
2x8x24kg
6x24kg

- Close Grip Cable Press

4x8xstand 9

Ging niet helemaal zoals ik wilde, vandaag wel erg goed aan de voeding gehouden :)

Terug
Naar boven