XXL Nutrition

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

ok ok moet ik dan juist op mn borstdag pushup tabata doen of juist niet? thanks voor de motivatie man, ben blij dat je terug bent want hierdoor kan ik het cutten miss wat door zetten :)

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 13:00 ----------

nog tips qua voeding? geen vis want ik krijg dat gewoon niet door mn strot :p

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 13:00 ----------

hmm reken net ff uit en kom zonder avondeten op 2445 kcal.. dus zit over de 3000kcal met avondeten erbij.. ga dan mn rijst maar wat omlaag gooien denk ik!

tabatas met pushups is wel erg zwaar, als je helemaal kan af maken zou echt top zyn.ik haal 70 tot 80 pushups in 1x maar 8x 20sec zoveel mogelyk opdrukken met 10sec rust is echt killing..probeer eerst is met squata en jumping lunges.. ik doe ze altyd op dagen wanneer ik niet de desbetreffende spiergroep train.

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 02:27 ----------

Tips voeding: al het brood niet meer aanraken op lage carb dagen..meer brinta/havermout eten, alle simpele carbs na 15.00 laten liggen, meer water drinken, melk eruit ivm lactose dus vocht vasthouden

veel groete eten, zo min mogelyk zout eten, afwisselen in laag, zeer laag en extreem laag in cabrs zitten

Back!

Balen dat de training niet naar wens ging! Maar goed je hebt waarschijnlijk wel alles gegeven!:D

• Topic Starter Topic Starter
heb zeker alles gegeven marvin :D Net ff rug gepakt, ging ook niet super.. ben gewoon niet helemaal fit denk ik.

Rug

- Hyperextensions

10xBW
10xBW+10kg
2x8xBW+20kg

- Oef op kinesis voor lats..

4x8xstand 8

- T-Bars

8x70kg
2x8x80kg -> knie begon te zeuren

- Triangle Grip Pulldown

8x60kg
6x65kg

- Wide Grip lat Pulldown

2x8x70kg
8x60kg langzaam en geconcentreerd

- Straight Arm Pulldown

8x30kg
2x8x32,5kg

Rug had wel een redelijke pomp dus was tevreden :) BW vanochtend: 83,5kg omfg..

momenteel amper tijd om te loggen, wel even een updateje:

vanmorgen was mn taille geslonken naar 81,5cm, erg tevreden over :) cutten gaat aardig, meestal red ik ma t/m do zonder ook maar iets te smokkelen en wordt het daarna lastig. ik ga nog even door want de lijnen die ik begin te zien bevallen me wel :D

Je mag toch best dagje cheaten in de week. Is toch ook tactiek om zoiets als cutten/afvallen vol te houden:)

Als je 4 dagen superstrict eet en 3 wat minder moet je nog steeds goed progressie kunnen boeken..het wordt wat anders als je 3 met junk bezaaide dagen houdt ;)

1e junkdag valt meestal mee maar die andere 2 zijn dan vrij erg.. maar boek ook wel progressie nog gelukkig aangezien mn taille weer gezakt is :)

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 12:21 ----------

van bijna 90 eind feb naar 81,5 eind mei..

mooie progressie man..81.5 is al echt goed vooral in vergelijking met 90cm :D
tyd voor foto?

mooie progressie bro lekker door gaan!

foto gaat er voorlopig niet komen aangezien er te veel mensen op dit forum zitten die mij irl kennen.. geen zin dat er bb gerelateerde foto's van mij in het rond gaan aangezien er zat mensen zijn die het sneu vinden om zulke foto's te maken.. I know het zou me niet moeten boeien, maar doet het toch :p miss wel via prive bericht ofzo een keer naar mensen

vandaag in de sportschool gevraagd om een vetmeting.. weegschaal gaf 15,2% aan dus ik zei dat dat niet kon kloppen :p toen een 7 punts meting gedaan andddd

10,5% kwam er uit! erg tevreden, ook een lekkere knaller schouders/abs training gehad daarna! nu doorcutten naar onder de 10% yeah buddy!!

10% is netjes gozer! Mijn taille is maar 2 cm kleiner, maar ben wel 5cm korter:mad:

thanks marvin, ben er ook wel blij mee :) wel ff door cutten nu, gaat goed deze week.. tot nu toe nog niks gesmokkeld :D

hoppa 10% klasse vass goed bezig nu door gaan!

vandaag ff de armen goed vol geknald! taille was 82cm vanochtend, gewicht 82,2kg

deze hele week nog niks gesmokkeld, gaat de goede kant op :)

goed bezig mate!

ff een kleine update... zondag en woensdag een junkdag gehad, kon het niet laten :( desallniettemin geen slecht resultaat tov vorige week wantttt

BW: 81,2kg
Taille: 80,3cm

Jawel de magische 80cm grens komt nu wel erg dicht bij :D ik ga nog door tot mn vakantie met cutten (half juli) dus ben benieuwd hoe ver ik kan komen!

Dan kom je zeker onder die 80 uit klasse

Terug
Naar boven