vass89
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 48
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ff een kleine update... zondag en woensdag een junkdag gehad, kon het niet latendesallniettemin geen slecht resultaat tov vorige week wantttt
BW: 81,2kg
Taille: 80,3cm
Jawel de magische 80cm grens komt nu wel erg dicht bijik ga nog door tot mn vakantie met cutten (half juli) dus ben benieuwd hoe ver ik kan komen!
myn doel is onder de 80 tydens contest pics.. hoeveel cm meten je armen nu?ff een kleine update... zondag en woensdag een junkdag gehad, kon het niet latendesallniettemin geen slecht resultaat tov vorige week wantttt
BW: 81,2kg
Taille: 80,3cm
Jawel de magische 80cm grens komt nu wel erg dicht bijik ga nog door tot mn vakantie met cutten (half juli) dus ben benieuwd hoe ver ik kan komen!
(wilde nooit en te nimmer onder de 80kg komen maargoed..)1.85 bij 80kg @ 10% is mooi hoor gozer! In ieder geval beachproof! Wil je hoger uitkomen na een cut denk ik dat je je bulk zwaarder moet door trekken naar 95 of 100kg met zo min mogelijk vet gains!update bijna 2 weken later:
BW: 79.8kg(wilde nooit en te nimmer onder de 80kg komen maargoed..)
Taille: 79.0cm
BF: waarschijnlijk onder de 10%.
Abs komen zonder aan te spannen al licht door.
Voor de cut:
BW: 90,5kg?
Taille: 89,5cm lol
BF: boven de 15% sowieso, waarschijnlijk 17% ofzo.
dus in 4 maanden 10cm van mn taille af, 7% vet er af maar ook meer dan 10kg kwijt.........
vooral mn onderarmen zijn nice nu!

Word hoog tijd voor foto's dusthanks mannen, ga proberen nog wat verder te komen ja, zit nu wel onder de 10% hoop ik en zie wel hoe ver ik kom! zag net 2 adertjes op de onderbuik verschijnen
ben momenteel wel heel druk, maar weet me desallniettemin aan mn voedingsschema te houden en ook de trainingen gaan nog goed (al heb je wel weinig energie als je laag in kh zit ****)
geen tijd om te loggen though![]()
!)