XXL Nutrition

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

• Topic Starter Topic Starter
dat gaat vast lukken hendrie, thanks!

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 10:35 ----------

net lekker de armen en onderarmen volgepompt, voelt weer heerlijk :) morgen en overmorgen rustdagen met hopelijk geen junk!!

ff een kleine update... zondag en woensdag een junkdag gehad, kon het niet laten :( desallniettemin geen slecht resultaat tov vorige week wantttt

BW: 81,2kg
Taille: 80,3cm

Jawel de magische 80cm grens komt nu wel erg dicht bij :D ik ga nog door tot mn vakantie met cutten (half juli) dus ben benieuwd hoe ver ik kan komen!

fuaaarkkkk..ben jelly :D myn doel is onder de 80 tydens contest pics.. hoeveel cm meten je armen nu?

ff een kleine update... zondag en woensdag een junkdag gehad, kon het niet laten :( desallniettemin geen slecht resultaat tov vorige week wantttt

BW: 81,2kg
Taille: 80,3cm

Jawel de magische 80cm grens komt nu wel erg dicht bij :D ik ga nog door tot mn vakantie met cutten (half juli) dus ben benieuwd hoe ver ik kan komen!

update bijna 2 weken later:

BW: 79.8kg :( (wilde nooit en te nimmer onder de 80kg komen maargoed..)
Taille: 79.0cm
BF: waarschijnlijk onder de 10%.

Abs komen zonder aan te spannen al licht door.

Voor de cut:

BW: 90,5kg?
Taille: 89,5cm lol
BF: boven de 15% sowieso, waarschijnlijk 17% ofzo.

dus in 4 maanden 10cm van mn taille af, 7% vet er af maar ook meer dan 10kg kwijt.........

update bijna 2 weken later:

BW: 79.8kg :( (wilde nooit en te nimmer onder de 80kg komen maargoed..)
Taille: 79.0cm
BF: waarschijnlijk onder de 10%.

Abs komen zonder aan te spannen al licht door.

Voor de cut:

BW: 90,5kg?
Taille: 89,5cm lol
BF: boven de 15% sowieso, waarschijnlijk 17% ofzo.

dus in 4 maanden 10cm van mn taille af, 7% vet er af maar ook meer dan 10kg kwijt.........
1.85 bij 80kg @ 10% is mooi hoor gozer! In ieder geval beachproof! Wil je hoger uitkomen na een cut denk ik dat je je bulk zwaarder moet door trekken naar 95 of 100kg met zo min mogelijk vet gains!

thanks marvin, beachproof ben ik zeker al zeg ik het zelf haha..

vind mezelf er echt klein uit zien, maar dat komt omdat ik die 90kg gewend ben.. ben wel blij met mn doorkomende abs en de aderen die nu te zien zijn :) vooral mn onderarmen zijn nice nu!

mn volgende bulk (die over 6 weken zal starten na mn vakantie) ga ik zeker anders aan pakken! waarschijnlijk beginnen op 3400kcal (onderhoud is rond de 3000) en dan alles schoon eten en proberen geen tot zo min mogelijk vet aan te zetten.. zodat ik hopelijk zo lang mogelijk kan bulken :)

vorige bulk veel te drastisch aan gepakt.. ben toen in 5 maanden 10kg aangekomen ofzo.. en veel vet.. zat al gelijk rond de 4000kcal terwijl mn onderhoud rond de 3100kcal lag ofzo en wist niet goed wat ik moest eten

Hele mooie,stats vass klasse gedaan man top! Ga,zo door hoe diep denk je nog te komen in 6weken? 8%mogelijk?

Bam! Mooi resultaat man

thanks mannen, ga proberen nog wat verder te komen ja, zit nu wel onder de 10% hoop ik en zie wel hoe ver ik kom! zag net 2 adertjes op de onderbuik verschijnen :D

ben momenteel wel heel druk, maar weet me desallniettemin aan mn voedingsschema te houden en ook de trainingen gaan nog goed (al heb je wel weinig energie als je laag in kh zit ****)

geen tijd om te loggen though :(

Ben wel benieuwd naar de eindfoto's van je cut man!

thanks mannen, ga proberen nog wat verder te komen ja, zit nu wel onder de 10% hoop ik en zie wel hoe ver ik kom! zag net 2 adertjes op de onderbuik verschijnen :D

ben momenteel wel heel druk, maar weet me desallniettemin aan mn voedingsschema te houden en ook de trainingen gaan nog goed (al heb je wel weinig energie als je laag in kh zit ****)

geen tijd om te loggen though :(
Word hoog tijd voor foto's dus

gewicht gezakt tot een diepte punt van misschien wel onder de 80kg na mn vakantie.. maaar!!

vanaf vandaag opbouwen naar een cleanbulk, 3400 kcal E/K/V 43/35/22%
en vanaf maandag beginnen met wendler 5/3/1!

Pics or it did'nt happen;)

haha het is toch echt zo.. wie weet nog een pic, zal er over na denken :p

gewicht ongeveer 80kg op een VP van 10%, ben best tevreden al had ik zwaarder willen zijn

gewicht vanochtend was 78,4kg maar volgens mij klopt dat dan weer niet helemaal. even de stats van mn cut:

Gewicht van ongeveer 91kg naar ongeveer 80kg
VP van 17%? naar 10%
Taille van 89cm naar 78,5cm (:)!)

gister op 3100kcal gegeten en vanaf vandaag de 3400kcal pakken! dit met een E/K/V van 39,5/41/19,5% lijkt me ok, al mogen de eiwitten eventueel iets omlaag?

Over een uurtje borst trainen en vanaf volgende week is het wendler tijd!!

Laatst bewerkt:
8:00
50gr brinta
200ml melk
35gr whey

8:45
1 banaan
PWO

9:30-10:45 Training

11:00

1 banaan
75gr rijst
200gr gerookte kip

11:30

50gr brinta
35gr whey
200ml melk

12:30

3 bruine broodjes
2 hele eieren en 2 ei-eiwitten

13:15

35gr cashewnoten

16:30
Avondeten

22:30

600ml melk
70gr caseine

dit is hem ongeveer, kan nog wat varieren. Avondeten zal blijven wat de pot schaft, maar over een maand kan ik elke avond zelf bepalen wat ik eet :)

Training was matig, setjes van 6 reps met 80kg bench bleh.. maargoed pas vanaf vandaag aan de cleanbulk dus hoop door de combinatie van cleanbulk en wendler snel weer in kracht omhoog te gaan!

Die taille-daling is epic!

ben ik ook erg blij mee marvin :) vandaag benen biceps, laatste training voor mijn start met wendler!!

we need pics pix piks niggaaa..damm van 90 naar 78 lekker hoor alleen niet veel massa verloren??

Terug
Naar boven