Ik probeerde eergister het gewicht tussen mn voeten te klemmen maar was niet echt een succes.
@Vas89 mooi dumbbellpress man..Zet jij de leuning van het bankje exact recht?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeerde eergister het gewicht tussen mn voeten te klemmen maar was niet echt een succes.
@Vas89 mooi dumbbellpress man..Zet jij de leuning van het bankje exact recht?

ben zelf ook erg tevreden over hoe het gaat en kan nu al niet wachten tot mn benentraining van morgen 

)
ziet er goed uit de training, benen zijn zwaar aangepakt zie ik...heb je de biceps ook wel goed uitgeput, lijkt me niet genoeg

Gratz met je VPR op de squat. ( op naar de 100 kg)
Squats en Deadlifts zijn zeker energievreters, waarschijnlijk ook omdat je bij hogere gewichten een goede warm-up nodig hebt om blessures te voorkomen.
Heb het idd ook met deadlift, als ik die heb gedaan zie ik echt op tegen de pullups, maar die gaan dan toch altijd wel lekker..Kan je stappen met +2,5kg pakken op je squat ?
Lekkere pr's!

Kon aan het einde van de training mn armen amper nog bewegen man
zo hoort het ja, lekker branden en helemaal kapot maken. Als die zware pomp in je biceps voelt en je schouder niet meer kan aanraken met je vingers dan weet je dat je goed zit.

Dat was zo, vind het ook altijd mooi dat er na de bicep training altijd een aardige hoek in mn armen zit, mn onderarm staat dat bij lange na niet loodrecht onder mn bovenarm en ik moet moeite doen om mn arm wel helemaal recht te krijgen![]()