AndroidHealthClinic

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

Ik probeerde eergister het gewicht tussen mn voeten te klemmen maar was niet echt een succes.

Nee dat werkt idd voor geen meter, en als je dan een redelijk gewicht als extra wilt pakken gaat het al helemaal niet meer!

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeerde eergister het gewicht tussen mn voeten te klemmen maar was niet echt een succes.

@Vas89 mooi dumbbellpress man..Zet jij de leuning van het bankje exact recht?

75 graden, heb een rugblessure gehad en voel hem trekken als ik hem helemaal recht zet :(

@danny en dwarf: zit idd te denken om eventueel zelf zo'n belt te kopen, want 17 reps begint echt te veel te worden..

Thanks voor de comments iedereen :) ben zelf ook erg tevreden over hoe het gaat en kan nu al niet wachten tot mn benentraining van morgen :D

gewicht gaat langzaam maar zeker met schokjes omhoog, raak in de sportschool bijna de 86, maar 's ochtends zal dat rond de 84-84,5kg zijn :)

net ff lopen rondneuzen, kost maar iets van 25 euro zo'n belt dus zeker een optie!

Zo Benen, Biceps, Buik

- Squat 5x5 (nu sowieso 5x5 90kg en hopelijk nog iets meer?)
- Legpress 4x8
- Leg extension 4x8-12
- Leg curl 4x8
- Seated Calf Raises 4x8-12
- Calf press 4x8 (legpressapparaat)

- Preacher Curl 4x8-12
- Hammer Curl 4x8-12
- Incline Curl 4x8-12

- Leg raises 3x15
- Weighted crunch 3x?

Yes yes motivatie is alvast top! Sportschool is gister als het goed is helemaal omgegooid dus ben benieuwd!!

Benen en Biceps

- Squat

5x5x90kg VPR

- Legpress

1x8x170
1x8x180
1x8x190
1x8x200

- Leg extension

12x80kg (fs)
1 been:
3x8x45kg (gewicht en reps per been dus ;))

- Leg curl

4x10x70kg

- Seated Calf raises (smith dus gewicht excl. stang)

12x100kg
12x120kg
10x140kg
8x150kg
PR!

- Calf press (op legpress)

12x150kg
12x160kg
12x170kg
10x180kg

- Preacher curls (gewicht excl ez-bar)

1x15x25kg
3x8x30kg

- Hammer curls

1x12x14kg
2x11x14kg
1x10x14kg

- Incline curls

4x8x14kg

Buik niet meer gedaan wegens gebrek aan tijd en ik was sowieso al kapot!

Overall: Redelijk tevreden, squat een vpr maar gaat me niet snel genoeg.. ben elke keer na de squat helemaal kapot naar mijn idee maar kan dan wel zwaar verder trainen gelukkig.. Buik pak ik morgen wel even op mn rustdag :)

ziet er goed uit de training, benen zijn zwaar aangepakt zie ik :)...heb je de biceps ook wel goed uitgeput, lijkt me niet genoeg

Gratz met je VPR op de squat. ( op naar de 100 kg :) )
Squats en Deadlifts zijn zeker energievreters, waarschijnlijk ook omdat je bij hogere gewichten een goede warm-up nodig hebt om blessures te voorkomen.

ziet er goed uit de training, benen zijn zwaar aangepakt zie ik :)...heb je de biceps ook wel goed uitgeput, lijkt me niet genoeg

Benen waren helemaal kapot ja, biceps heb ik zeker wel genoeg aangepakt! Heb ook nog wat pose curls gedaan en door die 12 reps op sommige sets branden ze behoorlijk hoor! Kon aan het einde van de training mn armen amper nog bewegen man :p

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 12:01 ----------

Gratz met je VPR op de squat. ( op naar de 100 kg :) )
Squats en Deadlifts zijn zeker energievreters, waarschijnlijk ook omdat je bij hogere gewichten een goede warm-up nodig hebt om blessures te voorkomen.

Thanks :) Heb het idd ook met deadlift, als ik die heb gedaan zie ik echt op tegen de pullups, maar die gaan dan toch altijd wel lekker..

Kan je stappen met +2,5kg pakken op je squat ?

Lekkere pr's :)!

Kon aan het einde van de training mn armen amper nog bewegen man

zo hoort het ja, lekker branden en helemaal kapot maken. Als die zware pomp in je biceps voelt en je schouder niet meer kan aanraken met je vingers dan weet je dat je goed zit.

zo hoort het ja, lekker branden en helemaal kapot maken. Als die zware pomp in je biceps voelt en je schouder niet meer kan aanraken met je vingers dan weet je dat je goed zit.

Dat was zo, vind het ook altijd mooi dat er na de bicep training altijd een aardige hoek in mn armen zit, mn onderarm staat dat bij lange na niet loodrecht onder mn bovenarm en ik moet moeite doen om mn arm wel helemaal recht te krijgen :p

Dat was zo, vind het ook altijd mooi dat er na de bicep training altijd een aardige hoek in mn armen zit, mn onderarm staat dat bij lange na niet loodrecht onder mn bovenarm en ik moet moeite doen om mn arm wel helemaal recht te krijgen :p

Komt me heel bekend voor, ik moet altijd worstelen om m'n shirts na het trainen aan en uit te krijgen

Ga eens over de 100kg met die squat jongen!

Doe het pas een paar weken dikke :p

Vandaag weer tijd voor mijn Borst en Triceps :D

- Flat Barbell Benchpress 5x5 (zou vet zijn als ik 5x5 90kg haal!)
- Incline Dumbbell Benchpress 4x8 (45graden)
- Cable Crossover 4x8 (kinesis)
- Incline Dumbbel Flyes 4x8 (30graden)

- Dips 4xfailxBW
- Pushdowns 4x8-12

als ik jou was zou ik nog iets met 1 hand voor triceps doen, met dumbbell of cable..succes met de training vandaag

Borst en Triceps

- Flat Barbell Benchpress

4x5x90kg VPR
1x3x90kg
1x3x80kg (gelijk achter die 90kg aan)
(maar 1 herhaling meer dan vorige week, maarja..)

- Incline Dumbbell Benchpress (45graden)

1x8x30kg
1x7x30kg
1x6x30kg
1x8x28kg

- Cable Crossover (soort van, tis op een kinesis)

4x8xstand 11

- Incline Dumbbell Flyes (30graden)

4x8x20kg

- Dips

1x18xBW VPR!
3x12xBW

- Tricep Pushdown

4x10x40kg

Hierna nog wat extensions gedaan, niet noemenswaardig..

Overall: Aardig tevreden.. deze week niet zo hard vooruit gegaan als de afgelopen weken, maar toch lichte pr's. Was wel tevreden met mn dips, toch aardig sick na een borsttraining nog een vpr pakken :D

Volgende week sowieso 5x5x90kg BP!

sportschool heeft echt geen dipriem dus ga er zelf maar 1 aanschaffen....

Terug
Naar boven