Fitness Seller

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

Heerlijke training!

En goede keuze over de dip belt! Gaat echt een wereld van verschil maken voor de tricepjes!

Je kan ook benchdips doen en dan schijven op je bovenbenen leggen ;)

Ik houd je aan volgende week! haha
Nice bench man, me jellyyyyy.. Zou inderdaad ook gewoon weighted dips doen..

Ligt aan de persoon, kan erg pijnlijk op de polsen zijn vooral met veel extra gewicht + als je alleen bent krijg je het er niet op

Polsen krijgen wel veel te verduren ja! Maar ik heb er nooit problemen mee om het erop te krijgen hoor als ik alleen ben.
Gewoon even handig in worden ;)

• Topic Starter Topic Starter
Tijdje benchdips gedaan, moest op een gegeven moment meer dan 50 kg op mn benen leggen..

Thanks boys :D

Laatst bewerkt:
Rug, Biceps en buik zometeen...

- Deadlift 5x5
- Pullups 4xFAILxBW
- BOR 4x8
- Low Row 4x8
- Upper Back exercise (technogym) 4x8

- Preacher Curls 4x8-12
- Hammer Curls 4x8-12

- Leg Raises 3x15
- Total Abdominal 3x15

Deadlift voor de 5x5x110kg gaan :)

DAMNNNNNNN wat een training!!!!!

Rug, Biceps en Buik

- Deadlift

3x5x110kg VPR!
1x4x120kg (kon laatste rep niet maken ivm grip)VPR!
1x130kg PR!
1x135kg PR!!!!!

- Pullups

Wide grip: 1x12xBW
1x10xBW
Hammer grip: 1x9xBW
Chinup: 1x9xBW

- BOR

1x8x50kg
1x8x55kg
1x7x60kg
1x6x65kg PR!

- Low Row

4x8x45kg

- Upper Back Exercise (technogym)

4x8x50kg

- Preacher Curl (gewicht excl. gewicht ez-bar)

16x25kg VPR!
12x25kg
10x25kg
8x25kg lol..

- Hammer Preacher Curl (Dumbbell)

1x6x16kg
3x8x14kg

- Cable Curl One handed

4x8x10kg

- Leg Raises

3x15

- Total Abdominal

3x12x80kg

Overall: Wtf gebeurt er met die deadlift man! Elke week met zieke stappen voor uit.. niet normaal meer! Volgende week wel straps mee voor de zekerheid, vind het zonde om op grip te failen.. Erg tevreden, 1e setje pullups was ook sick..

Happy :)

note: vind het toch best knap dat ik 3 maanden nadat ik hersteld ben van een scheurtje in mn lats zo'n training kan neerzetten, al zeg ik het zelf :D

Laatst bewerkt:
mooie training man...vooral deadliften en je BOR..lekker bezig! binnenkort 150kg deadlift jongen!

Dude.. gaat lekkuurr. wel blijven oppassen met je lats.
die pullups ook dik volume. Tijd dat daar ook schijven aan te pas komen;)
En sterke biceps..;o

Laatst bewerkt:
Dude.. gaat lekkuurr. wel blijven oppassen met je lats.
die pullups ook dik volume. Tijd dat daar ook schijven aan te pas komen;)
En sterke biceps..;o

Thanks man!
Ga wel een dipbelt kopen dus kan die ook gebruiken voor pullups :)

zal vanavond nog wel ergens op mn vaste logs reageren :)

Gaat lekker met die PR's jongen!

Sterke training man

thanks boys :D

wow ey ziek veel pullups, en als je zo dooor gaat dwarf je mijn deadlift in no time :o mss eens wat gripwerk doen om hem te verbeteren?

wow ey ziek veel pullups, en als je zo dooor gaat dwarf je mijn deadlift in no time :o mss eens wat gripwerk doen om hem te verbeteren?

thanks man :) wil idd aan mn grip gaan werken, maar weet niet goed hoe...

Anyway: Gister mn dipbelt betaald, is vandaag nog niet binnen uiteraard maar hoop hem toch wel volgende week binnen te krijgen!

Vandaag is het weer tijd voor Schouder, Traps en Triceps!

- MP 5x5 (voor het eerst proberen dus zal niet indrukwekkend worden)
- Side Raises 4x8-12
- Front Raises 4x8-12
- Reverse Flyes 4x8
- Dumbbell Shrugs 4x8 (vorige week even aangevoeld, vandaag voor het eerst omdat ik het idee heb dat mn rechterkant van mn traps zich beter ontwikkeld)
- Reverse Shrugs 4x8
- Dips 4xfailxbw
- CGBP 4x8
- Single Arm Tricep Extension 4x8-12

Motivatie is groot, vandaag wel voor het eerst weer zonder noxipro trainen.. zou effect kunnen hebben op mn gewichten.. we will see!

Schouders, Traps en Triceps

- MP (eerste keer)

1x5x40kg
1x5x45kg
1x5x47,5kg (last van onderrug dus gestopt)

afgemaakt met shoulder press machine

- Side Raises

3x8x10kg
1x8x8kg (schouder zeurt..)

- Front Raises (cable)

4x8x10kg

- Reverse Flyes (kinesis)

4x8xstand 6

- Dumbbell Shrugs (eerste keer)

4x8x32kg

- Reverse Shrugs

4x8x70kg

- Dips

1x20xBW VPR!
1x14xBW
1x12xBW
1x10xBW

CGBP overgeslagen vanwege zeurende schouder....

- Tricep Pushdown

4x8x40kg

- Soort van Reverse Grip Pushdown op kinesis superset met oefening voor lange kop van triceps

4x8xstand 6 ss 4x8xstand 6

- One Arm Tricep Extension (cable)

4x8x10kg

Overall: Baal een beetje van de training.. Erge zeurende pijn in mn schouder (heb een keer mn schouderbanden gescheurd gehad dus pas liever een beetje op) en daardoor mindere gewichten kunnen pakken met schouders.. Ook kon ik de MP niet goed uitvoeren doordat ik echt last van mn rug kreeg (ook daar heb ik een blessure in gehad) dus denk dat ik volgende keer toch maar weer Dumbbell Press ga doen.. Dips waren weer ziek, kan echt niet wachten op mn DipBelt, want dit aantal herhalingen is gewoon belachelijk :P

xoxo (no homo)

1x5x47,5kg (last van onderrug dus gestopt)

Heb ik ook altijd last van..op de onderrug komt te veel druk te staan en zenuwen komen te veel op rek waardoor je pijn in je schouder met wat uitstraling kan krijgen..Ik doe die alleen nog super licht en nooit tot stang in de nek..

Beter gewoon zware front- & dumbbellpresses met bankje niet te recht das veel gezonder...probbeer bij elke oefening je borst uit te zetten en buik aan te spannen dat helpt wel iets..

Heb ik ook altijd last van..op de onderrug komt te veel druk te staan en zenuwen komen te veel op rek waardoor je pijn in je schouder met wat uitstraling kan krijgen..Ik doe die alleen nog super licht en nooit tot stang in de nek..

Beter gewoon zware front- & dumbbellpresses met bankje niet te recht das veel gezonder...probbeer bij elke oefening je borst uit te zetten en buik aan te spannen dat helpt wel iets..

thanks voor de tip! was idd van plan om maar gewoon weer dumbbell press te gaan doen..

Net bericht van de winkel van mn dipbelt.. uitverkocht en ze hebben hem op zn vroegst donderdag zelf pas weer binnen....:S

Terug
Naar boven