vass89
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 48
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kreeg trouwens tijdens mn 4e set, 4e rep met benchen een krampaanval in mn rechter hamstring lol, iemand ooit gehad?![]()
lijkt alsof het gewicht dan te zwaar is waardoor je ziek veel gaat compenseren met elke spier die je eigelijk niet moet gebruiken..heb ik ook wel is last van..bv met zware dumbbell press en dat je been dan omhoog gaat...
ow en btw waar staat de V voor in VPR?

Dat zou zeker kunnen kloppen, kreeg hem er ook maar net uit die 4e rep.. de V staat voor volume. Heb namelijk al wel een keer 1x100kg gebenched, en 2x90 bijv. maar nog nooit zoveel herhalingen met 90kg.. en ik vind 3x5x90kg wat indrukwekkender dan 1x100
---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 19:45 ----------
die 1x100 was trouwens decline benched niet flat, maar verwacht dat ik hem flat ook wel red
altijd goed gevoel als je wat records doorbreekt eh, ik probeer elke week altijd wel een klein recordje te pakken al is het maar een paar kg.
en indd 3x5x90kg is beter dan 1x 100 maar als je dat kan lijkt me ook wel dat je snel op de 95 of 100 zit...gewoon er op gooien joh en een goeie spotter vinde

merkte dat mn biceps aardig leeg waren na mn rug oefeningen, vandaar dat ik minder zwaar kon dan normaal denk ik.. maargoed die DL gaat echt hard de goede kant op, ben benieuwd wat mn 1rm is!Gratz on deadliftPulldowns doe je lkkr volume zeg met 70kg.
die lar pulldown deed ik alleen omdat ik geen pullups kon doen, maar ging wel aardig 
net wel weer een dubbele caseine shake naar binnen gewerkt en nu pitten! succes! ik zou alleen nog wel ff een front press of MP erbij doen als compound oefening
)