AndroidHealthClinic

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

• Topic Starter Topic Starter
Nog niet duidelijk of ik morgen kan trainen ivm dingen van het werk, hoop morgen wel te kunnen gaan en weer een nieuw VPR met deadliften neer te zetten!

Ik zet in op 5x5 105kg :)

Kreeg trouwens tijdens mn 4e set, 4e rep met benchen een krampaanval in mn rechter hamstring lol, iemand ooit gehad? :p

lijkt alsof het gewicht dan te zwaar is waardoor je ziek veel gaat compenseren met elke spier die je eigelijk niet moet gebruiken..heb ik ook wel is last van..bv met zware dumbbell press en dat je been dan omhoog gaat...

ow en btw waar staat de V voor in VPR?

lijkt alsof het gewicht dan te zwaar is waardoor je ziek veel gaat compenseren met elke spier die je eigelijk niet moet gebruiken..heb ik ook wel is last van..bv met zware dumbbell press en dat je been dan omhoog gaat...

ow en btw waar staat de V voor in VPR?

Dat zou zeker kunnen kloppen, kreeg hem er ook maar net uit die 4e rep.. de V staat voor volume. Heb namelijk al wel een keer 1x100kg gebenched, en 2x90 bijv. maar nog nooit zoveel herhalingen met 90kg.. en ik vind 3x5x90kg wat indrukwekkender dan 1x100 :p

---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 19:45 ----------

die 1x100 was trouwens decline benched niet flat, maar verwacht dat ik hem flat ook wel red

Dat zou zeker kunnen kloppen, kreeg hem er ook maar net uit die 4e rep.. de V staat voor volume. Heb namelijk al wel een keer 1x100kg gebenched, en 2x90 bijv. maar nog nooit zoveel herhalingen met 90kg.. en ik vind 3x5x90kg wat indrukwekkender dan 1x100 :p

---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 19:45 ----------

die 1x100 was trouwens decline benched niet flat, maar verwacht dat ik hem flat ook wel red

altijd goed gevoel als je wat records doorbreekt eh, ik probeer elke week altijd wel een klein recordje te pakken al is het maar een paar kg.

en indd 3x5x90kg is beter dan 1x 100 maar als je dat kan lijkt me ook wel dat je snel op de 95 of 100 zit...gewoon er op gooien joh en een goeie spotter vinde

altijd goed gevoel als je wat records doorbreekt eh, ik probeer elke week altijd wel een klein recordje te pakken al is het maar een paar kg.

en indd 3x5x90kg is beter dan 1x 100 maar als je dat kan lijkt me ook wel dat je snel op de 95 of 100 zit...gewoon er op gooien joh en een goeie spotter vinde

Had als 1 van mn doelen neergezet dat ik in de zomer van 2012 5x5x100kg kan benchen.. volgens mij moet dat wel gaan lukken :P

Haha zekers! Kun je haast wel kerst 2011 van maken :p

Vandaag Rug, biceps en buik

- Deadlift 5x5
- Pullups (verschillende grips) 4xfail
- BOR 4x8
- Low Row 4x8
- Upper Back Exercise 4x8 (technogym apparaat voor trapezius)

- Preacher curl 4x6-12
- Hammer curl 4x6-12

- Leg raises 4x15
- Total Abdominal 4x15

Weet niet hoelaat ik ga trainen, heb eerst allerlei dingen voor het werk te doen dus hoop niet dat ik al te laat moet gaan trainen!

gelukkig tijd gevonden, nu maar hopen dat het niet te druk is!

Wij willen een dikke deadlift zien!

Allereerst ff ragen hoor.. door dat gezeik van mn werk lig ik iets van 700kcal achter op mn eetschema van normale trainingsdagen OMG en toen ik in de sportschool klaar was met deadliften kwam ik er achter dat iedereen die er was ongeveer rug aan het trainen was dus mn training zag er heel anders uit dan gepland maar.... behold:

Rug, Biceps en buik

- Deadlift

3x5x105 VPR!
2x5x110 BAM VPR!!!!

- Wide grip lateral pulldown (aangezien er 2 oude mannen samen begonnen op het pullup apparaat OMG)

4x8x70kg

- Low Row

3x8x45kg
1x8x30kg (heel strict en langzaam en traps meegepakt)

- Upper back exercise (technogymapparaat)

4x8x50kg

- Hammer grip pulldown

2x8x70kg
1x8x75kg

- Preacher curl (gewicht excl ez-bar)

1x12x25kg
2x10x25kg
1x8x25kg (omg, volgens mij hakte die hammergrip pulldown erin bij mn biceps)

- Hammer preacher curl (dumbbell dus)

4x8x14kg

- Side bent (obliques)

3x10x30kg dumbbell

- Total abdominal

1x15x70kg
1x15x80kg
1x15x90kg

- Leg raises

3x15

Overall: Super blij met mn PR, maar toen ik die pullups niet kon doen was ik behoorlijk pissed.. en toen ik vervolgens ook niet mn BOR kon doen was ik helemaal chagrijnig :p merkte dat mn biceps aardig leeg waren na mn rug oefeningen, vandaar dat ik minder zwaar kon dan normaal denk ik.. maargoed die DL gaat echt hard de goede kant op, ben benieuwd wat mn 1rm is!

Laatst bewerkt:
Gratz on deadlift:) Pulldowns doe je lkkr volume zeg met 70kg.

lekker hoor nieuwe PR's erbij, gefeliciteerd man! en indd te weinig kcals eten en als iedereen dezelfde spiergroepen traint kan behoorlijk klote zijn. gewoon om chagrijnig van te worden haha

heb het vanavond nog aardig bij getrokken mn kcals maar..... er zat bittergarnituur bij.. :$ was voetbal aan het kijken met vrienden en dan is het moeilijk te weerstaan :( net wel weer een dubbele caseine shake naar binnen gewerkt en nu pitten!

Morgen dagje cardio op het programma dus geen log!

Vandaag Schouders, Traps en Triceps!

- Dumbbell Shoulder press 5x5
- Side Raises 4x8-10
- Front Raises 4x8-10
- Reverse Flyes 4x8-10

- Shrugs 12,10,8,6
- Reverse Shrugs 4x8

- CGBP 4x8
- Overhead tricep extension 4x8

zin annn :D

succes! ik zou alleen nog wel ff een front press of MP erbij doen als compound oefening

Schouders, Traps en Triceps

- Dumbbell Shoulderpress

5x5x30kg VPR!

- Side Raises

3x8x12kg
1x8x10kg

- Front Raises

4x8x10kg

- Shrugs

12x75kg
10x80kg
8x85kg
6x90kg

- Reverse Shrugs

4x8x70kg

- Dumbbell Shrugs (weet dat het veel voor traps is, maar wilde deze een keer proberen)

4x8x32kg

- CGBP

1x8x60kg
2x8x65kg
1x6x65kg

- Dips (echte ;))

17xBW VPR!
3x12xBW

- Overhead Tricep Extension (Rope)

4x8x25kg

Overall: Toch weer 2 pr's, niet hele bijzondere, maar toch weer tevreden! Heb inmiddels echt wel een dipriem nodig, kijken of de sportschool deze eventueel wil aanschaffen, anders zelf overwegen..
Verder lekkere training, aardige burn in mn schouders en triceps :)

@Tyle: Na deze training voel ik altijd juist keihard de voorste koppen van mn delts, dus ga er niet nog meer ingooien :p

Laatst bewerkt:
dikke dumbbell shoulder press man.
Vind dat echt maar een *** oefening.

Dips moet je gaan verzwaren en dan niet meer dan 10 reps per set.
Je gaat goed:)

Ik zou idd echt gaan denken aan een dipping belt!

Terug
Naar boven