- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Bracke zei:Als niemand anders buiten hen van jouw op de hoogte is.. Knal je ze best allemaal omver op een avond![]()
wat een gay opmerking zeg....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bracke zei:Als niemand anders buiten hen van jouw op de hoogte is.. Knal je ze best allemaal omver op een avond![]()

Zulke mensen hebben echt een doelloos leven. Ik werd toen ik klein was ook regelmatig opgewacht door 10 kampers totdat ik met een groepje kwam. Je slaat de leider van de groep neer en de rest schijt 7 kleuren stront.CitizenDildo zei:Het ergste is nog dat ik vandaag hoorde dat een broer van een van die lamlendige figuren al eens in de gevangenis heeft gezeten wegens neersteken van iemand.
Ze weten waar en hoelaat ik werk, vandaag bijv ook. het zal me niets verbazen als ze daar straks met zn 10en me staan op te wachten. In zo'n geval kies ik toch wel degelijk eieren voor mn geld, dan maar vluchten maar het wel kunnen navertellen.
Metal_Wolf zei:Zulke mensen hebben echt een doelloos leven. Ik werd toen ik klein was ook regelmatig opgewacht door 10 kampers totdat ik met een groepje kwam. Je slaat de leider van de groep neer en de rest schijt 7 kleuren stront.
Maar waarom heb je ruzie met ze?
Tjah daar heb ik helaas ook last van heheCitizenDildo zei:Helemaal waar.
Waarom ik ruzie met ze heb? Dat weet ik niet eens echt, hunzelf geloof ik ook niet. Misschien straal ik iets uit dat ze niet mogen. Verscheidene keren zagen we elkaar op straat, de laatste keer ook,ik liep gewoon langs ze, negerend.Opeens beginne ze me uit te schelden, en zeggen ze kom dan hier gekke waus ik sla je kapot.
Ik liep er dus heen, zwijgend, keek hem aan en spuugde op de grond in de zin van 'ik vind je maar een loser' Toen zeiden ze al, w8 maar we pakken je nogwel!
Met dit verhaal als resultaat

).Een voordeel, ze staan altijd maar dan ook altijd voor je klaar als je problemen hebt. Als ik nu ruzie heb hoef ik maar 1 telefoontje te plegen en ik heb een heel leger langs me staan (niet dat ik dat nodig hebD. zei:
).CitizenDildo zei:Helaas heb ik dat niet echt. Welliswaar erg goed bevriend met een beruchte familie hier. Maar het zijn mijn problemen, niet die van hun,
Little Me zei:das gesproken als een vent![]()
ff iets anders wat zijn kampers

Metal_Wolf zei:Ik train samen met iemand van de beruchtste familie van Helmond, en hij komt uit de gevangenis hehe![]()
Metal_Wolf zei:Een voordeel, ze staan altijd maar dan ook altijd voor je klaar als je problemen hebt. Als ik nu ruzie heb hoef ik maar 1 telefoontje te plegen en ik heb een heel leger langs me staan (niet dat ik dat nodig heb).

Mensen die in woonwagens wonen. Meestal zigeuners enzo.Little Me zei:das gesproken als een vent![]()
ff iets anders wat zijn kampers ??
Peoples zei:
Maar goed gehandeld!koetje zei:zoals die duitser deed doen
problemen en net voordat je aan de N van problemen zit pats je hem op zijn smoel met een vlakke hand .
in dit koude weer geeft een vlakke hand klap nog een extra lekker gevoel![]()

Peoples zei: