XXL Nutrition

Vechtpartijtje

CitizenDildo zei:
Het ergste is nog dat ik vandaag hoorde dat een broer van een van die lamlendige figuren al eens in de gevangenis heeft gezeten wegens neersteken van iemand.

Ze weten waar en hoelaat ik werk, vandaag bijv ook. het zal me niets verbazen als ze daar straks met zn 10en me staan op te wachten. In zo'n geval kies ik toch wel degelijk eieren voor mn geld, dan maar vluchten maar het wel kunnen navertellen.
Zulke mensen hebben echt een doelloos leven. Ik werd toen ik klein was ook regelmatig opgewacht door 10 kampers totdat ik met een groepje kwam. Je slaat de leider van de groep neer en de rest schijt 7 kleuren stront.

Maar waarom heb je ruzie met ze?

• Topic Starter Topic Starter
Metal_Wolf zei:
Zulke mensen hebben echt een doelloos leven. Ik werd toen ik klein was ook regelmatig opgewacht door 10 kampers totdat ik met een groepje kwam. Je slaat de leider van de groep neer en de rest schijt 7 kleuren stront.

Maar waarom heb je ruzie met ze?

Helemaal waar.

Waarom ik ruzie met ze heb? Dat weet ik niet eens echt, hunzelf geloof ik ook niet. Misschien straal ik iets uit dat ze niet mogen. Verscheidene keren zagen we elkaar op straat, de laatste keer ook,ik liep gewoon langs ze, negerend.Opeens beginne ze me uit te schelden, en zeggen ze kom dan hier gekke waus ik sla je kapot.

Ik liep er dus heen, zwijgend, keek hem aan en spuugde op de grond in de zin van 'ik vind je maar een loser' Toen zeiden ze al, w8 maar we pakken je nogwel!

Met dit verhaal als resultaat

klote situatie wel , hopelijk wachten ze je niet op met een hele bende ,
zo'n groepje durft inderdaad al eens prikken en wie was het dan hé

CitizenDildo zei:
Helemaal waar.

Waarom ik ruzie met ze heb? Dat weet ik niet eens echt, hunzelf geloof ik ook niet. Misschien straal ik iets uit dat ze niet mogen. Verscheidene keren zagen we elkaar op straat, de laatste keer ook,ik liep gewoon langs ze, negerend.Opeens beginne ze me uit te schelden, en zeggen ze kom dan hier gekke waus ik sla je kapot.

Ik liep er dus heen, zwijgend, keek hem aan en spuugde op de grond in de zin van 'ik vind je maar een loser' Toen zeiden ze al, w8 maar we pakken je nogwel!

Met dit verhaal als resultaat
Tjah daar heb ik helaas ook last van hehe :D

Vooral met turken en marokkanen die trek ik als een magneet aan. Kampers laatste tijd niet zoveel problemen meer mee aangezien ik nu een paar vrienden heb die kampers zijn (geloof me er zitten ook goede tussen ;)).

Is ook veel hanengedrag, als ze alleen zijn doen ze zoiets niet. Dit bewijst maar weer eens dat wij van de apen afstammen.

Ik zou ook graag vrienden van het kamp hebben. Wat betreft turken en marokkanen idem!!

Ben ik even blij dat ik in de veilige randstad woon.

D. zei:
Ik zou ook graag vrienden van het kamp hebben.
Een voordeel, ze staan altijd maar dan ook altijd voor je klaar als je problemen hebt. Als ik nu ruzie heb hoef ik maar 1 telefoontje te plegen en ik heb een heel leger langs me staan (niet dat ik dat nodig heb ;)).

• Topic Starter Topic Starter
Helaas heb ik dat niet echt. Welliswaar erg goed bevriend met een beruchte familie hier. Maar het zijn mijn problemen, niet die van hun,

Ik train samen met iemand van de beruchtste familie van Helmond, en hij komt uit de gevangenis hehe :D

Ik heb er ech geen behoefte aan die neanderthalers te kennen. :rolleyes: Ik beschouw ze niet eens als mensen.

CitizenDildo zei:
Helaas heb ik dat niet echt. Welliswaar erg goed bevriend met een beruchte familie hier. Maar het zijn mijn problemen, niet die van hun,

das gesproken als een vent :cool:

ff iets anders wat zijn kampers ??

Metal_Wolf zei:
Ik train samen met iemand van de beruchtste familie van Helmond, en hij komt uit de gevangenis hehe :D

Metal_Wolf zei:
Een voordeel, ze staan altijd maar dan ook altijd voor je klaar als je problemen hebt. Als ik nu ruzie heb hoef ik maar 1 telefoontje te plegen en ik heb een heel leger langs me staan (niet dat ik dat nodig heb ;)).

Metal Wolf is een ruige bink met gevaarlijke matties!:cool:

zoals die duitser deed doen :)

problemen en net voordat je aan de N van problemen zit pats je hem op zijn smoel met een vlakke hand .

in dit koude weer geeft een vlakke hand klap nog een extra lekker gevoel :D

koetje zei:
zoals die duitser deed doen :)

problemen en net voordat je aan de N van problemen zit pats je hem op zijn smoel met een vlakke hand .

in dit koude weer geeft een vlakke hand klap nog een extra lekker gevoel :D

:rolleyes: :D

Peoples zei:
wat een gay opmerking zeg....:rolleyes:

Waarom? Met zulke figuren is niet te praten, zoals het blijkt. Aan de politie heb je ook niets en met gevaar voor eigen leven, zou ik ze ook 's avonds neersteken of schieten. Wel een beetje verstandig doen, zodat je niet gepakt wordt natuurlijk.

Toch netjes dat je nog wat klappen uit hebt kunnen delen.

Terug
Naar boven