AndroidHealthClinic

Vechtpartijtje

Klaaswitz zei:
Ga een keer op een zaterdagnacht lekker stappen in pak 'm beet een Rotterdam of iets dergelijks.

Ach komaan, sommige steden zijn idd onveilig maar men valt je toch nooit 'zomaar' op klaarlichte dag aan in een winkelstraat ?

Ik weet dat sommigen hier er prat op gaan dat ze in ghetto's wonen en tot de lokale 'gangs' horen maar de eerste keer dat er echt geschoten wordt zijn het die kerels die het eerst in hun broekie zeiken :D

Ik ken ene Eduard!

Haha, zie het al voor me: "he gasten voordat we gaan matten, laat me even me vriendjes bellen ja!"

Hertje zei:
:roflol: Ik lach me rot om jou! :roflol:

Doet me denken aan de stoere verhalen die ik op het schoolplein hoorde. Een soort status die mensen denken te hebben door anderen te kennen...

Vechten is stoer! :evil2: :rocker: :flipoff:
Je bent gewoon nog boos om die foto :P

Moen zei:
Ach komaan, sommige steden zijn idd onveilig maar men valt je toch nooit 'zomaar' op klaarlichte dag aan in een winkelstraat ?

Ik weet dat sommigen hier er prat op gaan dat ze in ghetto's wonen en tot de lokale 'gangs' horen maar de eerste keer dat er echt geschoten wordt zijn het die kerels die het eerst in hun broekie zeiken :D
lach maar niet te hard..............hier op Curacao word je pardoes overhoop geschoten door een overvaller, als zelfstandig ondernemer!!

benchMarc zei:
Mwoagh.. ik heb nog wel wat in mijn ogen perfecte acties liggen. Natuurlijk vertel ik die niet, want ik ben tracebaar he :P

grappenmaker
een weldegelijke rechercheur prikt zo door dit verhaaltje heen
bv ok die dvd
waar hebben jullie die gehuurd? met wie? en welke pas?
en zo zijn er nog talloze dingen waarop ze je het ****ing lastig kunnen maken
en maak maar een fout jonge 1tje maar dan weten ze genoeg en zetten ze alles op alles

spiertje16 zei:
grappenmaker
een weldegelijke rechercheur prikt zo door dit verhaaltje heen
bv ok die dvd
waar hebben jullie die gehuurd? met wie? en welke pas?
en zo zijn er nog talloze dingen waarop ze je het ****ing lastig kunnen maken
en maak maar een fout jonge 1tje maar dan weten ze genoeg en zetten ze alles op alles
idd, die gasten lullen je helemaal klem totdat je jezelf automatisch verspreekt. Als je wordt opgepakt kan je beter zwijgen imo want als je schuldig bent lullen ze je er toch zo uit.

Metal_Wolf zei:
idd, die gasten lullen je helemaal klem totdat je jezelf automatisch verspreekt. Als je wordt opgepakt kan je beter zwijgen imo want als je schuldig bent lullen ze je er toch zo uit.

juist
ik heb diverse oude recherche boeken liggen(voorbereiding he:D )
staan dingen in man!!
bvals een iemand bij een verhoor zn voeten niet naar voren en wijd spreid is hij erg open en heeft niet veel te verbergen
of als iemand zn handen tegen zn lichaam houd of gekruisd is hij zenuwachtig

en vaak zitten ze met zijn 2en , en dan heb je 1 aardige en 1 schreeuwfiguur
en dan loopt die laatste even weg en gaat die aardige met je praten en op je gemak stellen en dan stiekem vragen of je het echt niet gedaan hebt etc etc

dusss

Steph@n zei:
en dan loopt die laatste even weg en gaat die aardige met je praten en op je gemak stellen en dan stiekem vragen of je het echt niet gedaan hebt etc etc

dusss

:roflol:!!!!!
juist ja zo waaar!!!

En geloof me, die mensen zijn nergens veilig!

Geef het nou maar toe, hertje!

D. zei:
Geef het nou maar toe, hertje!

Ik word zelden echt boos. En als iemand me dan echt boos heeft gemaakt, dan blijf ik daar echt niet zo lang in hangen hoor...

Ik kan me wel irriteren aan opmerkingen of een houding ja :D

Hoe kom jij aan zoveel karma, van dbc gekregen?

Zelda zei:
Ik zou het ook wel eens leuk vinden, een goeie matpartij, maar het lukt me maar niet ruzie te krijgen. Maar wat Vince zegt, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben tegenwoordig.

we zijn te oud... de meeste vechtpartijen gebeuren door lui tussen de 16 en 21 jaar. Na mijn 21ste heb ik echt nooit meer ruzie gehad (ben toen ook begonnen met trainen). Daarvoor? Verheidene kneuzingen, gescheurde neusbot, builen, gebroken kaak op 3 plaatsen, gekneusde ribben, gaten in me kop, verwoeste straten, etc..
Nu? Af en toe red ik iemands leven door tussen 2 tegen 1 vechtpartijtjes in te springen hehe :D

Echt breed ben je dus niet!

Steph@n zei:

dusss

Ahhh, dude je kijkt teveel CSI en andere politie programma's :P

Terug
Naar boven