Fitness Seller

Vechtpartijtje

Vaag verhaal hoor, dat er nood is aan beschaving in de hedendaagse wereld wist ik al wel, maar zonder dat jij er een reden voor ziet wordt je al verschillende keren bedreigd ?

Ik denk dat je lult :D

Waarom schrijf je van die lange verhalen?

Blij dat je het er goed afgebracht hebt. Goed gedaan. Nooit angst laten merken.

Ik ben in mijn leven nog nooit in een gevechtssituatie gekomen.
Aan de ene kant altijd wel jammer gevonden ik heb namelijk 8 jaar jiu-jitsu op zak (1e dan) en had dat graag op de niets vermoedende overvaller uitgeprobeerd.

Aan de andere kant: je hebt zo een mes of kogel tussen je ribben en een vriend van mij is ooit met 11 messteken neergestoken. Hij heeft zeker een half jaar op de IC op het randje gebalanceerd maar heeft het uiteindelijk overleefd.

Dus vandaar dat ik het meestal uitpraat met de aanvaller en tot nu toe is dat altijd gelukt. Al had ik vaak een nare nasmaak achteraf, het liefst had ik zo iemand helemaal van de wereld geslagen... maar ja de juridische nasleep tegenwoordig... er wordt je om niks zware mishandeling ten laste gelegd.

Mss als je er een ooit alleen aantreft gewoon es vragen wat zijn probleem is. Heb ik ook wel eens gedaan: hij kon er geen antwoord op geven... ik heb het toen met wat humor gebracht en van die kerel nooit meer last gehad.

Succes!

Ik zou in ieder geval op mijn hoede zijn voor de volgende keer. Die komt er vast. En nu ze weten dat je echt wel sterk bent is het makkelijk voor hen om er wat gereedschap bij te halen.

Waarom draag je geen mes ?

Ben je een nerd?

Trace er eentje als hij alleen op pad gaat, steek hem savonds een keer neer. Pak hem bij zijn kraag en roep in zijn gezicht: "Als ik nog een keer last heb van jou, of een van je vrienden of jouw volk, vertel je het niet meer na". Dan steek je hem nog een keer in z'n been en ga je weg. Wel ff zorgen dat je bij goeie vrienden een alibi hebt, dat je een film hebt gekeken. Wel een film pakken die je al een aantal keren hebt gezien, dat is altijd makkelijk mochten ze bij een verhoor rare dingen vragen. Vertel ook tegen de mensen waar je bij woont dat je bij vrienden een film aan het kijken bent.

Kijken of je nog wat van ze te zien krijgt.

Oja, en laat hem smeken.

benchMarc zei:
Trace er eentje als hij alleen op pad gaat, steek hem savonds een keer neer. Pak hem bij zijn kraag en roep in zijn gezicht: "Als ik nog een keer last heb van jou, of een van je vrienden of jouw volk, vertel je het niet meer na". Dan steek je hem nog een keer in z'n been en ga je weg. Wel ff zorgen dat je bij goeie vrienden een alibi hebt, dat je een film hebt gekeken. Wel een film pakken die je al een aantal keren hebt gezien, dat is altijd makkelijk mochten ze bij een verhoor rare dingen vragen. Vertel ook tegen de mensen waar je bij woont dat je bij vrienden een film aan het kijken bent.

Kijken of je nog wat van ze te zien krijgt.

Oja, en laat hem smeken.
:roflol:

Spreek je uit ervaring? :D

Benchmarc, er is in de wereld meer dan je computer.
Echt waar.

Waarop? Op je vertekende beeld van de werkelijkheid?
Het echte leven kun je niet photoshoppen.

Metal_Wolf zei:
Ik train samen met iemand van de beruchtste familie van Helmond, en hij komt uit de gevangenis hehe :D

Metal_Wolf zei:
Een voordeel, ze staan altijd maar dan ook altijd voor je klaar als je problemen hebt. Als ik nu ruzie heb hoef ik maar 1 telefoontje te plegen en ik heb een heel leger langs me staan (niet dat ik dat nodig heb ;)).

:roflol: Ik lach me rot om jou! :roflol:

Doet me denken aan de stoere verhalen die ik op het schoolplein hoorde. Een soort status die mensen denken te hebben door anderen te kennen...

Vechten is stoer! :evil2: :rocker: :flipoff:

Laatst bewerkt:
Tja, klote allemaal, trieste bedoeling met die ventjes altijd. Zeker als der een paar in de omgeving van die k*t ventjes bekend staan als messentrekkers. Beetje jammer dat er tegenwoordig bij iedere klap die er valt al gelijk naar alle mogelijke messen en ander materiaal gegrepen moet worden. Ik vind het ook nogal vage opmerkingen over het neersteken/of schieten (haha) van die figuren. Dan ben je zelf echt een stuk beter dan hun, niet dus. Kan alleen maar escaleren als je zelf ook met een mes gaat lopen.

Maar in ieder geval top dat je niet over je heen heb laten lopen door dat soort tuig. Niet laten zien dat je bang bent.

Succes dermee!

gelukkig heb ik sinds mijn 23ste geen last meer van vechtpartijen; daarna ben ik serieus begonnen met PowerLiften..........
;)

ik ben er alleen iets te massief op geworden...........nu nog wat minder vet en wat betere stats ==> op naar de 500 kilo totaal, en niemand loopt me nog in de weg !!:D

Ik zou het ook wel eens leuk vinden, een goeie matpartij, maar het lukt me maar niet ruzie te krijgen. Maar wat Vince zegt, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben tegenwoordig.

Terug
Naar boven