Moen
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Metal_Wolf zei:
Moen zei:zonder dat jij er een reden voor ziet wordt je al verschillende keren bedreigd ?
Ik denk dat je lult![]()
benchMarc zei:Trace er eentje als hij alleen op pad gaat, steek hem savonds een keer neer. Pak hem bij zijn kraag en roep in zijn gezicht: "Als ik nog een keer last heb van jou, of een van je vrienden of jouw volk, vertel je het niet meer na". Dan steek je hem nog een keer in z'n been en ga je weg. Wel ff zorgen dat je bij goeie vrienden een alibi hebt, dat je een film hebt gekeken. Wel een film pakken die je al een aantal keren hebt gezien, dat is altijd makkelijk mochten ze bij een verhoor rare dingen vragen. Vertel ook tegen de mensen waar je bij woont dat je bij vrienden een film aan het kijken bent.
Kijken of je nog wat van ze te zien krijgt.
Oja, en laat hem smeken.

Mwoagh.. ik heb nog wel wat in mijn ogen perfecte acties liggen. Natuurlijk vertel ik die niet, want ik ben tracebaar heMetal_Wolf zei:

Je bent gewoon jaloers, homoD. zei:Benchmarc, er is in de wereld meer dan je computer.
Echt waar.

Metal_Wolf zei:Ik train samen met iemand van de beruchtste familie van Helmond, en hij komt uit de gevangenis hehe![]()
Metal_Wolf zei:Een voordeel, ze staan altijd maar dan ook altijd voor je klaar als je problemen hebt. Als ik nu ruzie heb hoef ik maar 1 telefoontje te plegen en ik heb een heel leger langs me staan (niet dat ik dat nodig heb).
Ik lach me rot om jou!

D. zei:Benchmarc, er is in de wereld meer dan je computer.
Echt waar.