AndroidHealthClinic

Sticky Veel Gestelde Vragen: Dnp

Bezoekers in dit topic

Zijn er mensen die ervaring hebben met DNP? of is het echt zo een gevreesd middeltje dat niemand zich er aan waagt :P
 
Er wordt gezegd dat je op dag 15 moet carbloaden, ik kan alleen niet goed hieruit ophalen of dit direct na de dag is dat je bent gestopt met dnp.

Ik vraag met dit nu al voor de 3de keer af (3de x dnp).

Dus bijvoorbeeld

dag 1 200mg
dag 2 400
dag 3 400
dag 4 400
dag 5 400
dag 6 400
dag 7 600
dag 8 carbload

Of is het pas 2 dagen later (dan is het grotendeels uit je bloed).

ps. wel k*t met dit weer ;), zelfs met 9 liter water p.d.
 
Dus gewoon dag 8?
 
Het is al mijn 3de kuur dnp.

Het is uiteindelijk iets anders:
200
400
400
400
400
600
600

400 is redelijk te doen, 600 is k*t ;).
En vooral met dit weer, in de winter heb ik nog hard kunnen trainen,
nu totaal geen energie. Volgende keer dnp zal pas weer in de winter
aantreden.

Maar bedankt voor je reactie, morgen is dag 8 dus even lekker zoete, vet vrije troep eten ;).

Edit: Ik lees net nog een x je reactie, dag 1 was het 200mg omdat ik deze pas laat op de middag nam.
Normaal neem ik alleen in de ochtend en dat zou dan in het begin beetje overkill zijn.
 
Laatst bewerkt:
dnp eetschema

ik gah waarschijnlijk de 11e van april beginnen met DNP maar ik heb er veel over gelezen( alles waarschijnlijk al wat er in het nederlands is ), maar ik heb niks gevonden over een eetschema die ik het beste kan volgen???.
ik ben 21 en ben ongeveer 1.84 en weeg 85 kilo en wil ongeveer 5-10 kilo eraf hebben.

Hebben jullie misschien info voor mij over het eetschema dat ik moet volgen

alvast bedankt
 
ik gah waarschijnlijk de 11e van april beginnen met DNP maar ik heb er veel over gelezen( alles waarschijnlijk al wat er in het nederlands is ), maar ik heb niks gevonden over een eetschema die ik het beste kan volgen???.
ik ben 21 en ben ongeveer 1.84 en weeg 85 kilo en wil ongeveer 5-10 kilo eraf hebben.

Hebben jullie misschien info voor mij over het eetschema dat ik moet volgen

alvast bedankt

Tip: je hebt er geen verstand van dus laat die dnp maar even staan
 
Damn, laat staan die rommel. Lees liever alles over voeding en training in het Nederlands.
 
haha dan zal ik et maar zonder verdere informatie doen;)
togh bedankt
 
...

hallo,

ik ben 20,178 cm lang en weeg 92 kilo.
mijn vetpercentage is ongeveer 30%.
ik wil dnp gebruiken zodat ik snel kan afvallen.
ik heb een beetje onderzocht hoe dat ding is en werkt maar de ene zegt als je um goed gebruikt dan gebeurt er niks en de andere zegt dat je heel stom moet zijn als je het gebruikt.
maar ik weet het niet want ik wil het gebruiken maar ik ben bang dat er dan iets met me gebeurt vooral ook omdat ik niet sport.
daarom vraag ik aan jullie wat ik kan doen?
 
1:Goed voedingsschema
2:Goed trainingsschema
3: Discpipline & doorzetteingsvermogen

Maak zelf een topic aan in de voedingssectie, want die kan wel wat beter denk je niet?
 
Lees in elk geval how not to **** with DNP en de log van Krieltje. Google maar.
 
maar is het wel verstandig als ik nu dnp ga gebruiken voor 2 weken?
omdat ik nog nooit heb gefitnisst en dik ben,ben ik eigenlijk bang dat er iets kan gebeuren omdat dnp zoiezo gevaarlijk is maar omdat het eigenlijk is bedoeld voor bodybulders.daarom graag wat meningen...
 
maar is het wel verstandig als ik nu dnp ga gebruiken voor 2 weken?
omdat ik nog nooit heb gefitnisst en dik ben,ben ik eigenlijk bang dat er iets kan gebeuren omdat dnp zoiezo gevaarlijk is maar omdat het eigenlijk is bedoeld voor bodybulders.daarom graag wat meningen...

IK vind DNP super, maar de doodskop staat er niets voor niets op...!!
Zou het persoonlijk zonde vinden mocht je nu al naar DNP grijpen.
Begin eerst met je voeding en sporten, en met voeding nog niets extreem laat gewoon alle junk food en snoep en ga dagelijks sporten...dan verlies je de kilo's sneller dan met DNP, vooral als je ng nooit gesport hebt. Mijn eerste 10kilo was i kwijt op 8 weken zo.
Trouwens DNP is heel goed, maar als je niets aanpast (sport en/of voeding) vliegen de kilo's na die 2 weken er weer gewoon bij hoor. Je kan niet je ganse leven op DNP zitten.
Echt waar ga sporten, das de enige manier... de eerste kilo's zijn direct weg op natuurlijke wijze..
 
@ zidane: je traint niet, hebt weinig tot geen kennis van zaken over voeding, training en afvallen, maar wilt wel potentieel levensgevaarlijke, verboden middelen gaan gebruiken om af te vallen...

Ik zou je toch een ander plan van aanpak aanraden.
 
maar is het wel verstandig als ik nu dnp ga gebruiken voor 2 weken?
omdat ik nog nooit heb gefitnisst en dik ben,ben ik eigenlijk bang dat er iets kan gebeuren omdat dnp zoiezo gevaarlijk is maar omdat het eigenlijk is bedoeld voor bodybulders.daarom graag wat meningen...

Log van Kriel al gelezen? En je weet dat Kriel heel veel geprobeerd heeft qua middelen?

Efedrine was een middel waarmee bij bodybuilders nauwelijks iets mis ging. Toen gingen huisvrouwen er op afvallen en partygangers 24 uur lang door. Nu is efedrine verboden. Bodybuilders zijn geen bijzondere mensen die beter tegen middelen kunnen. We zijn wel beter geinformeerd dan huisvrouwen die willen afvallen. Het is een kwestie van kennis niet of jij nu bodybuilder bent of niet.

En nog geen fitness gedaan, wat doe je wel aan sport?
 
Efedrine is niet verboden, het is alleen niet vrij verkrijgbaar in Nederland.
 
Back
Naar boven