XXL Nutrition

Ontslag voor moslimdocente die mannen geen hand wil geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, ze is gewoon aangezet tot opzettelijk niet-handjes-schudden. Allemaal een vooropgezet plan door rechts radicale moslimterroristen!!

Dit is onderdeel van het grote plan om zo een Jihad uit te lokken :mad:

;) :)

Doe maar lekker sarcastisch.

Tenslotte komt het ook heel klote over naar iemand toe die de hand zou horen te ontvangen, die voelt zich dan wel even lullig denk ik.

Doe maar lekker sarcastisch.

Tenslotte komt het ook heel klote over naar iemand toe die de hand zou horen te ontvangen, die voelt zich dan wel even lullig denk ik.

ja. klopt. ik persoonlijk zou het geen probleem vinden als ze tekst en uitleg geeft waarom ze geen hand geeft.

Maar blijkbaar hebben sommige mensen er wel een groot probleem mee. Ik als directie van de school zou me ook onaangenaam voelen als 1 van mijn werknemers handen zou weigeren en ik daardoor aangesproken wordt.

ja. klopt. ik persoonlijk zou het geen probleem vinden als ze tekst en uitleg geeft waarom ze geen hand geeft.

Maar blijkbaar hebben sommige mensen er wel een groot probleem mee. Ik als directie van de school zou me ook onaangenaam voelen als 1 van mijn werknemers handen zou weigeren en ik daardoor aangesproken wordt.

Ik vind het persoonlijk ook niet erg hoor als een allochtoon mij geen hand geeft, maar ik sta dan wel even te kijken van... haat je mij ofzo? en dan is mijn visie over die persoon toch behoorlijk negatief kan ik je vertellen.

Onzin. Het gaar hier niet om rassen maar om onderscheid die ze maakt tussen mannen en vrouwen. Ik zie niet in warom deze vrouw niet goed zou kunnen functioneren op deze school zonder handen te geven. Het is gewoon een excuus om haar te ontslaan.

Ze heeft geen fobie voor het westen anders zou ze hier niet wonen. ze heeft het westers recht om geen hand te geven; Dus je redenering loopt het mank.

Gast, hoe hou je het vol. Deze vrouw weigert de ook maar enigszins te intergreren. Als wij naar Japan gaan buigen we toch ook even, gewoon een vorm van respect. We leven hier in Nederland, en als je geen zin hebt om je ook maar een beetje aan te passen, dan mag je van mij wieberen.
Ook al is ze hier geboren, haar ouders zijn dus ook niet geintergreerd en waarschijnlijk is zij dan ook te weinig in contact gekomen met Nederlanders, aangezien ze zelfs de meest simpele gewoontes weigert mee te spelen.

Tuurlijk kan ze functioneren, dat kan ik met mijn lul uit me broek voor de klas ook, maar het is niet normaal. Het hoort niet, op school dienen leraren het goede voorbeeld te geven aan de leerlingen, of ze nou donker, blank, allochtoon of autochtoon zijn. Daarbij horen ook de Nederlandse gebruiken, aangezien de eventueel aanwezige allochtone kinderen ook dienen te intergreren. Danwel een goed voorbeeld dienen te geven in het algemeen.:mad:

Gast, hoe hou je het vol. Deze vrouw weigert de ook maar enigszins te intergreren. Als wij naar Japan gaan buigen we toch ook even, gewoon een vorm van respect. We leven hier in Nederland, en als je geen zin hebt om je ook maar een beetje aan te passen, dan mag je van mij wieberen.
Ook al is ze hier geboren, haar ouders zijn dus ook niet geintergreerd en waarschijnlijk is zij dan ook te weinig in contact gekomen met Nederlanders, aangezien ze zelfs de meest simpele gewoontes weigert mee te spelen.

Tuurlijk kan ze functioneren, dat kan ik met mijn lul uit me broek voor de klas ook, maar het is niet normaal. Het hoort niet, op school dienen leraren het goede voorbeeld te geven aan de leerlingen, of ze nou donker, blank, allochtoon of autochtoon zijn. Daarbij horen ook de Nederlandse gebruiken, aangezien de eventueel aanwezige allochtone kinderen ook dienen te intergreren. Danwel een goed voorbeeld dienen te geven in het algemeen.:mad:

Zulk gedrag is voor ons gewoon "vreemd" wij kennen dat niet in dit cultuur. Als mensen elkaar vreemd vinden zijn ze sneller geneigd elkaar te haten, en dat is nou juist wat er niet moet gebeuren om racisme te voorkomen!

Soms denk ik bij mezelf.. moslims toch... durf gewoon is te veranderen, dan worden jullie beter gerespecteert, is voor jullie fijn maar ook voor ons.

Nu is het.. Nederland haat allochtoon, allochtoon haat Nederlander, dus Nederland haat allochtonen, zo blijft het gewoon een visieuze cirkel, en kun je wel zeggen.. laat nederlanders zich maar aanpassen.. maar Ho, Ho, dit is nederland mensen, we hebben al 10tallen moskeeen laten bouwen, islamtische scholen en zelfs feesten als het suikerfeest toegelaten.

Ik vind het persoonlijk ook niet erg hoor als een allochtoon mij geen hand geeft, maar ik sta dan wel even te kijken van... haat je mij ofzo? en dan is mijn visie over die persoon toch behoorlijk negatief kan ik je vertellen.

klopt. dat zal ook tot het ontslag geleid hebben.

ik vind het prima dat ze geen handen wil schudden maar zodra mensen er last van ondervinden dan mag ze vertrekken.

dit geldt niet alleen voor handjes-schudden maar voor elk ongewenst gedrag.

ik vind het prima dat ze geen handen wil schudden maar zodra mensen er last van ondervinden dan mag ze vertrekken.

Als ze zozeer hun geloof bij hun werk willen betrekken laat ze dan maar op islamtische scholen les geven.

Krijgen ze met een aan zekerheid grensende waarschijnlijkheid ook deze problemen niet. ;)

Ik zie echt niet in waarom een vrouw volgens de islam geen handen mag schudden, maar wel op een vmbo school mag werken. ???

Ik persoonlijk zou er geen probleem van maken. Maar blijkbaar is er binnen die school een dusdanige situatie ontstaan dat het problemen veroorzaakte.

Precies. Ánderen maakten er een probleem van. Máákten er een probleem van. Wat ik denk dat er eigenlijk aan de hand is: dat het om andere redenen allang niet lekker zat, en dat ze hier een mooie aanleiding in zagen. En misschien heeft zij dat ook wel zo bedoeld.

vertel is wat over jezelf thinkalot, wat dwingt jou zo om het zo extreem op te nemen voor moslims?

had je wat beter opgelet dan had je gemerkt dat ik het op dit forum opneem voora alle minderheden en ik een voorstander ben voor het repecteren van de nationale en internationale wetgeving. Meer en meer tracht men deze wetgeving te omzeilen in het nadeel van de minderheden.
Dat jij dit extreem vindt maakt alles weer eens iets duidelijker.

dan is dat bekrompen en kortzichtig. ALs die vrouw zou zeggen: "sorry, ik geloof dat mijn religie me verbiedt een man het hand te geven. Dit wil echter niet zeggen dat ik u daarom niet respecteer!.", dan zou ik daar begrip vor hebben en verder praten over de prestaties van mijn kind op school; Want dat is de reden waarvoor ik kom. En niet om een hand te krijgen van iemand. Er zijn leraren genoeg die je de hand geven en zodra je je omdraait je een mes in de rug steken. Het gedrag en haar kwaliteiten als lerares wegen zwaareder door, of zouden zwaarder moeten doorwegen , dan een handschudincident!

Deze vrouw weigert de ook maar enigszins te intergreren.

:D

ze is lerares geworden, ze heeft gekozen voor een beroep dat aan de basis staat voor de toekomst van nederland, het onderwijs. en als je dan geen handen wilt schudden ben je opeens helemaaaaaal niet geintegreerd?

Imo zou er pas iets hard te maken zijn als zij wordt aangeklaagd door een van de mannelijke docenten bijv. Maar iemand aanklagen omdat hij/zij je geen hand wil geven, maar wel respectvol met je om gaat zou ik een beetje ehm 'zeikerig' vinden.

De school zou blij moeten zijn met iemand die de moed heeft om zo voor een principe uit te komen. Da's stukken beter dan hielenlikkende meelopers die wel handen schudden maar ondertussen geen enkel respekt hebben.

"Als wij naar japan,ble bla bla..."

Die vrouw is hier geboren en getogen en als zij zich aan de wet houdt dan kan je daar niks aan doen. ericr heeft dit reeds duidelijk uitgelegd.

je zegt dat haar ouders niet geintegreerd zijn? hoe weet jij dit? En het hangt er teven s van af wat jijonder integratie verstaat; Ze is hoger opgeleidt dan de meeten op dit forum, schriijft de taal wellicht veel beter dan de meesten hier en louter en alleen omdat ze een hand weigert te geven brengt men haar naar de schandpaal. Ooooooooooooooh wat zijn we toch beschaafd en open minded!

je lul uit je broek werkt schokerend en is zedenschennis. een belachelijke vergelijking.

Als ze zozeer hun geloof bij hun werk willen betrekken laat ze dan maar op islamtische scholen les geven.
het " niet geven van en hand" heeft niks te maken met haar lesgeven!
was het niet op dit forum dat men compleet tegen islamitsiche scholen was?
Men wil dat ze zich integreren maar men wil ze wel gaan dumpen in islamitische scholen!
jeetje jeetje, het niveau is hier drastisch aan het dalen.

ahngt er natuurlijk van af wat dat onvgewenst gedrag is en wie de inhoud daarvan bepaald he. Vroeger zou menop basis van dat argument homocoïtusuele leraren ontslagen hebben.!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven