XXL Nutrition

Ontslag voor moslimdocente die mannen geen hand wil geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
die opmerking raakt kant noch wal.

Que? je zou denken dat als ze geen handen schud volgens haar geloof dat ze dan ook niet mag werken ofzo volgens haar geloof(want ze praat met mannen oh my :eek: )

Alé jah, ik heb de Koran niet gelezen, dus ben niet zeker. Leg eens uit dan ;)

Que? je zou denken dat als ze geen handen schud volgens haar geloof dat ze dan ook niet mag werken ofzo volgens haar geloof(want ze praat met mannen oh my :eek: )

Alé jah, ik heb de Koran niet gelezen, dus ben niet zeker. Leg eens uit dan ;)

post dan niks.

QUOTE]

dat is een conclusie die jij trekt en duidelijk niet klopt. Men neemt zo graag zaken aan die op niks gebaseerd zijn.
Straks zeg je nog dat ze thuis wordt geslaan en onderworpen is.
Conclusie: 't is niet omdat ze geen hand wil geven dat ze daarom besluit dat ze zich zal opsluiten en niet met mannen praten.

Ik merk steeds keer op keer dat men oordelen velt over moslims en de koran , zonder dat men nog maar 1 woord van de koran heeft gelezen of ook maar 1 moslim over zijn religie heeft gesproken.

Hoe moet ik anders dingen teweten komen? door gedachten te lezen ofzo ? Ik ben musclebear niet.

Lees. Lees boeken, lees het internet. Praat met moslims en moslima's; Hoofddoekdragers en niet-hoofddoekdragers; Je zal tot een conclusie komen die tevens de naam van een boek is. "het zijn net mensen"/-.

Hoe moet ik anders dingen teweten komen? door gedachten te lezen ofzo ? Ik ben musclebear niet.

nee jij doet je dom voor op deze manier.

QUOTE]

dat is een conclusie die jij trekt en duidelijk niet klopt. Men neemt zo graag zaken aan die op niks gebaseerd zijn.
Straks zeg je nog dat ze thuis wordt geslaan en onderworpen is.
Conclusie: 't is niet omdat ze geen hand wil geven dat ze daarom besluit dat ze zich zal opsluiten en niet met mannen praten.

Ik merk steeds keer op keer dat men oordelen velt over moslims en de koran , zonder dat men nog maar 1 woord van de koran heeft gelezen of ook maar 1 moslim over zijn religie heeft gesproken.

niets nieuws onder zon. Als je veel mensen achter je standpunten krijgt, hoeven ze echt niet waar te zijn.....

Lees. Lees boeken, lees het internet. Praat met moslims en moslima's; Hoofddoekdragers en niet-hoofddoekdragers; Je zal tot een conclusie komen die tevens de naam van een boek is. "het zijn net mensen"/-.

Leuk dat je zegt, praat met moslims...alsof zij alles weten van hun geloof :rolleyes:
Ik weet dat zo goed, omdat ik in een buurt vol turken woon(en indirect moslims).
ohja, ik was ook nog moslim, zo'n 17 jaar lang ( niet echt praktiserend, mjah).

ohja, ik lees toch? Zie hier, deze topic dat ik lees. Ik vond mijn reactie btw ook niet zo "absurd".

Ik redeneerde:
Vrouw schudt hand niet volgens haar geloof (jij, thinkalot, zei dat ze radicaal was op dat vlak). Waarom zou ze dan in een school werken ? Het is toch ook verboden om als moslima te werken toch? (gezien ze graag radicaal bezig is...)

Jullie doen btw beiden erg denigrerend vind ik.
Ik snap hulder positie wel, maar iets vriendelijker mag wel :rolleyes:

Leuk dat je zegt, praat met moslims...alsof zij alles weten van hun geloof :rolleyes:
Ik weet dat zo goed, omdat ik in een buurt vol turken woon(en indirect moslims).
ohja, ik was ook nog moslim, zo'n 17 jaar lang ( niet echt praktiserend, mjah).

ohja, ik lees toch? Zie hier, deze topic dat ik lees. Ik vond mijn reactie btw ook niet zo "absurd".

Ik redeneerde:
Vrouw schudt hand niet volgens haar geloof (jij, thinkalot, zei dat ze radicaal was op dat vlak). Waarom zou ze dan in een school werken ? Het is toch ook verboden om als moslima te werken toch? (gezien ze graag radicaal bezig is...)

het is niet verboden voor een moslima om te werken.
Als je een beetje eerlijke interesse had getoond dat had je makkelijk te weten kunnen komen dat de vrouw van mohamed een zakenvrouw was die handel dreef.
Hij had nog andere vrouwen later die ook handel dreven.
Je trekt weer eens te meer een conclusie die op niks is gebaseerd.

Jullie doen btw beiden erg denigrerend vind ik.
Ik snap hulder positie wel, maar iets vriendelijker mag wel :rolleyes:

Je verwijt ons (dat bedoel je toch met dat vreemde woord "hulder", nietwaar?) dat we denigrerend posten? Heb jij wel eens gelezen wat je schrijft over de moslims en moslima's?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Ik ga niet iedere thread een waarschuwing neerzetten, hoe moeilijk is het om kalmte te bewaren. Laat de argumenten spreken, niet onzinnig gekibbel om niks.

het is niet verboden voor een moslima om te werken.
Als je een beetje eerlijke interesse had getoond dat had je makkelijk te weten kunnen komen dat de vrouw van mohamed een zakenvrouw was die handel dreef.
Hij had nog andere vrouwen later die ook handel dreven.
Je trekt weer eens te meer een conclusie die op niks is gebaseerd.

Jawel, mijn conclusie was gebaseerd op de onderdrukte vrouwen in sommige moslim landen.
Nu ga je zeggen: zo is de islam niet. Die mannen misbruiken hun machtspositie/hebben een verkeerde interpretatie van de koran.

Wel, dat lijn kan ik ook zo doortrekken naar dat wijf...

Jawel, mijn conclusie was gebaseerd op de onderdrukte vrouwen in sommige moslim landen.
Nu ga je zeggen: zo is de islam niet. Die mannen misbruiken hun machtspositie/hebben een verkeerde interpretatie van de koran.

Wel, dat lijn kan ik ook zo doortrekken naar dat wijf...

en dan vraag je mij via pm waar je denigrerend uitdrukte?:eek:
Jij bent echte een vreemd mannetje;

This thread has run its course, locked.

Komen toch nog genoeg threads met dezelfde strekking voorbij, dag in, dag uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven