Fitness Seller

Vergelijking tussen 2,5 jaar

MicrophoneFiend

Cool Novice
Waardering
29
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
De linkerkant van de foto´s zijn van 2,5 jaar geleden, toen woog ik 93 kg. Aan de rechterkant mijn huidige shape, weeg daar 88 kilo.

Ooit begonnen met trainen om meer sprongkracht en power in mijn benen te krijgen. Toentertijd geen kennis van voeding en training eigenlijk ook niet, deed maar waar ik zin in had. Na een aantal jaar maar een bankje bijgekocht om me zo ook meer te gaan focussen op het bovenlichaam. Ik had van nature al ´grote´ armen en schouders, ook toen ik nog niet trainde. Borst is bij mij altijd een probleem punt geweest.

Ben nu lichter dan ik in jaren ben geweest met uiteraard een lager vetpercentage, helaas is mijn kracht ook een stuk minder dan het was. Ben nu weer van plan om me te gaan richten op kracht zonder veel hoger in de vetpercentage te komen.

Van mijn onderlichaam heb ik ook nog oude foto´s liggen, die zal ik er binnenkort ook op zetten met een vergelijking van nu.

WB.jpg

SC.jpg

MM.jpg

FR.jpg

DB.jpg

BB.jpg

Netjes man!!

Respect. Alleen al voor het Al Bundy hoofd.

Heel erg netjes!

Absurd goede vooruitgang kan me bijna niet voorstellen dat je er slapper op bent geworden?>

• Topic Starter Topic Starter
Absurd goede vooruitgang kan me bijna niet voorstellen dat je er slapper op bent geworden?>

Thanks! Denk dat ik het verkeerd heb geformuleerd. Ik ben in die 2,5 jaar wel een stuk sterker geworden, maar tijdens het afvallen afgelopen 3 maand veel krachtverlies gehad.

van beest naar monster, lekker gedaan :)

Vergelijking van m'n benen. Helaas wel een beetje k*t kwaliteit, maar verschil is wel goed te zien denk ik.

FQ1.jpg

De linkerkant van de foto´s zijn van 2,5 jaar geleden, toen woog ik 93 kg. Aan de rechterkant mijn huidige shape, weeg daar 88 kilo.

Ooit begonnen met trainen om meer sprongkracht en power in mijn benen te krijgen. Toentertijd geen kennis van voeding en training eigenlijk ook niet, deed maar waar ik zin in had. Na een aantal jaar maar een bankje bijgekocht om me zo ook meer te gaan focussen op het bovenlichaam. Ik had van nature al ´grote´ armen en schouders, ook toen ik nog niet trainde. Borst is bij mij altijd een probleem punt geweest.

Ben nu lichter dan ik in jaren ben geweest met uiteraard een lager vetpercentage, helaas is mijn kracht ook een stuk minder dan het was. Ben nu weer van plan om me te gaan richten op kracht zonder veel hoger in de vetpercentage te komen.

Van mijn onderlichaam heb ik ook nog oude foto´s liggen, die zal ik er binnenkort ook op zetten met een vergelijking van nu.

Geweldige progressie man, altijd wel cool van die grote armen. Hoe lang trainde je al in de linkse pic?

Oh enne...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geweldige progressie man, altijd wel cool van die grote armen. Hoe lang trainde je al in de linkse pic?

Oh enne...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo´n 2 jaar met gewichten, daarvoor veel bodyweight squats, calve raises, push ups, pull ups etc. Dat was ook niet gericht op massa, deed ook reps van 100 +.

Enne vanwaar de ´Wait for it´ ?

Netjes man, flinke poten ook :cool:

Dan heb je natty een beter fysiek gehaald dan veel die wel aas gebruiken, knappe prestatie!

Erg goed!!! Armen zijn echt bruut en die 3de pic is echt sick.

Alleen boven kant borst is een aandachtspuntje.

Good job

sterke vooruitgang!
heb je een idee van je krachtstats voor en na de 2,5jaar?

Erg goed!!! Armen zijn echt bruut en die 3de pic is echt sick.

Alleen boven kant borst is een aandachtspuntje.

Good job

Thanks, borst is inderdaad een aandachtspunt, zie gelukkig hier de laatste tijd ook de grootste groei.

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 20:54 ----------

sterke vooruitgang!
heb je een idee van je krachtstats voor en na de 2,5jaar?

Voor de bench was dit op de eerste foto ongeveer 110 kg, tweede 138 kg. Voor deadlift was dit ongeveer 150 kilo, rond de tweede foto 217 kg. Bij de squat ben ik vroeger nooit echt diep genoeg gegaan, zat hier op 150 kilo en heb max 211 kg gedaan, alleen was dit net niet parallel.
Ik full squat nu alleen maar, zit nu op ongeveer 150 kg. Ben daar nog echt niet tevreden over, maar dat ben ik over geen van de 3 eigenlijk :p.

Goede instellingen om nooit tevreden te zijn, voor de rest Nice and keep going

Terug
Naar boven