AndroidHealthClinic

Gestopt Mucci’ Big-T M.C. log 2023

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sibutramine werkt beter bij honger klachten

Synefrine helpt in het begin zeker met eetlust bij mij. Als ik nog veel lager in calorieën ga, gaat het ook niet zo veel meer doen natuurlijk. Op hoeveel mg neem je het? Die aanbevolen dosis van Max 25mg doet wel niet veel. Neem zelf 35-40mg.

Qua vetverbranding vind ik het quasi nutteloos :o toen ik de vorige keer overschakelde naar Yohimbine zag ik snel een verschil.
Geen idee meer wat de hoeveelheid was, ben al jaren gestopt met trainen :p En efedrine had ik nog wel wat honger maar het vetverlies leek wel sneller te gaan.

Wordt/werd dat ook niet gebruik bij mensen met obesitas? Is dit geen medicijn oid?

Vandaar dat @BB_ er zoveel moeite mee heeft IMG_9255.png

Geen idee meer wat de hoeveelheid was, ben al jaren gestopt met trainen :p En efedrine had ik nog wel wat honger maar het vetverlies leek wel sneller te gaan.

Wordt/werd dat ook niet gebruik bij mensen met obesitas? Is dit geen medicijn oid?
ja, maar wat denk je dat efedrine is ?

Ja efedrine weet ik wat het is, wat is dit nou voor een antwoord? Ik vraag gewoon of sibutramine een medicijn en of het dan nog evt over the counter wordt voorgeschreven.
als injectie maar geen tabs die jij snoept. blijft gewoon een medicijn

• Topic Starter Topic Starter
Niet gelogd maar gaat wel lekker. Vorige week gewoon al m’n targets gehaald (training, cardio en stappen). Gewicht is inmiddels sub 90kg :o 89,3 deze ochtend.

Eetlust is ook wat gesetteld gelukkig. Vermoed dat het komt omdat ik nu een normaal slaappatroon kan hanteren. De honger is zeker aanwezig maar hanteerbaar. Voordien eigenlijk nooit honger gehad op huidige calorieën dus vond het zeer vreemd. Meende dat kut slaap ghreline kon doen stijgen dus dat zou het wel kunnen verklaren.

De synefrine eigenlijk maar geskipt na de eerste dosis.

Training gaat ook wel degelijk. Verlies hier en daar wel een repje maar all good. Volume is onderhand ook gestegen. Zitten nu wat drop/super/ restpaused sets bij die wel heel goed aanvoelen. Drop -en supersets heb ik eigenlijk te lang niet gedaan om goed te zijn.

Seated calf raise is inmiddels ook toegekomen. De bedoeling is om de schuur verder op te kuisen en het enkel voor gym equipment te houden.
2F9D97E7-A203-497E-9D44-FEA522DBA5EB.jpeg

Heb je een hele grote schuur?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je een hele grote schuur?
Tamelijk. Er kunnen 5 a 6 zo’n toestellen in + een squatrack (en de nodige beweegruimte) + een verstelbaar bankje + cardio toestel.

Mits het volledig opgeruimd natuurlijk. De spullen die er nog instaan zijn van de vorige eigenaar, die het rond september/oktober zou komen leeghalen. Een seated leg curl en leg extension combi machine, een cable station (huidige is maar matig) en een hack squat of leg press zou er in komen. Nadien kijken hoeveel ruimte er nog is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven