- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee meer wat de hoeveelheid was, ben al jaren gestopt met trainenSynefrine helpt in het begin zeker met eetlust bij mij. Als ik nog veel lager in calorieën ga, gaat het ook niet zo veel meer doen natuurlijk. Op hoeveel mg neem je het? Die aanbevolen dosis van Max 25mg doet wel niet veel. Neem zelf 35-40mg.
Qua vetverbranding vind ik het quasi nutteloostoen ik de vorige keer overschakelde naar Yohimbine zag ik snel een verschil.
En efedrine had ik nog wel wat honger maar het vetverlies leek wel sneller te gaan.Wordt/werd dat ook niet gebruik bij mensen met obesitas? Is dit geen medicijn oid?
Ruggengraat werkt nog beter
Klopt, net als tov andere middelen als boven benoemt.
ja, maar wat denk je dat efedrine is ?Geen idee meer wat de hoeveelheid was, ben al jaren gestopt met trainenEn efedrine had ik nog wel wat honger maar het vetverlies leek wel sneller te gaan.
Wordt/werd dat ook niet gebruik bij mensen met obesitas? Is dit geen medicijn oid?
Ja efedrine weet ik wat het is, wat is dit nou voor een antwoord? Ik vraag gewoon of sibutramine een medicijn en of het dan nog evt over the counter wordt voorgeschreven.
als injectie maar geen tabs die jij snoept. blijft gewoon een medicijnJa efedrine weet ik wat het is, wat is dit nou voor een antwoord? Ik vraag gewoon of sibutramine een medicijn en of het dan nog evt over the counter wordt voorgeschreven.
Waarmee en wie ben jij?
Dit laatste dus.
89,3 deze ochtend.Tamelijk. Er kunnen 5 a 6 zo’n toestellen in + een squatrack (en de nodige beweegruimte) + een verstelbaar bankje + cardio toestel.