AndroidHealthClinic

Gestopt Mucci’ Big-T M.C. log 2023

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zijn goed en wel thuisgekomen maandag. Na de bevalling eigenlijk niet meer getraind of cardio gedaan. Heb telkens mee overnacht met m’n vriendin en dochter.

Qua voeding was het matig. Soms veel te weinig, soms iets te veel.

Ga deze week mij nog aan dezelfde calorieën/cardio/ etc van vorige week houden. Heb dat eergisteren en en gisteren ook gedaan en zag dat m’n gewicht goed zakt. Eetlust begint nu ook wel te stijgen.

trainingen van maandag (Push A) en gisteren (Pull A):

PUSH (van gisteren)
Db incline press:
8x33
7x33

Db decline fly:
13x15
10x15

Seated db side raise:
11x9
9x9

Ez front raise:
13x10 excl bar
10x10 excl bar

Ez skullcrusher:
10x27 excl bar
8x27 excl bar *

Bench dips:
12x5 excl bar
13xbw
Push A
Incline db press:

5x34
8x31

Db decline fly:

10x16
10x16

Seated db side raise:

9x10
7x10 + ds: 15x5

Ez front raise:

12x11 excl bar
11x11 excl bar

Ez skullcrusher:

9x28 excl bar
7x28 excl bar

Bench dips:

14x7 excl bar
12x7 excl bar

Matige training, was erg vermoeid. De dagen er voor in zo’n zetel geslapen en de dagen nadien vaak onderbroken nachten.

Pull (gisteren)

Rack chin:

10x10 excl bar
7x excl bar

Db row:

11x36
10x36

Chest sup db high row:

12x23
11x23

Chest sup. Db rear delt fly:

11x8
13x6

Db spider curl:

13x10
10x12

Ez wide grip curl:

13x26 excl bar
11x26 excl bar
Pull A
Rack chin:

10x12 excl bar
9x12 excl bar
8x12 excl bar

Db row: (pronated grip)

9x41
7x41

Chest sup. Db high row:

13x26
10x26

Chest sup. Db rear delt fly:

15x6
13x6

Db spider curl db preacher curl:

11x11
10x11
Ez wide grip curl:

11x28 excl bar
8x28 excl bar

Was een betere training, was al beter uitgerust. Had ook wat zout pre genomen en dat hielp wel met kracht en pump.

Kwam trouwens een herinnering op Snapchat tegen van een jaar geleden:

Niet zo anabolic mirror
20743CE4-769C-45F3-B202-D17D94B41160.png

Anabolic mirror van gisteren

88F8F1BC-73F0-4F1F-B027-7B12CE88C919.jpeg

Heb je eigenlijk weleens geprobeerd je armen high volume met bro achtige pump shit aan te pakken?

Hebben jullie ook trouwplannen?

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jouw dochter, papa mucci🙏

Heb je eigenlijk weleens geprobeerd je armen high volume met bro achtige pump shit aan te pakken?
Toen ik startte met trainen had ik, in vergelijking met m’n torso, vrij grote armen. Trainde toen heel erg bro met zeer veel volume, dropsets en supersets. Dat werkte goed en gaf uiteraard veel voldoening :P Ben die manier van trainen precies ‘verleerd’. Wou recent eens high volume trainen maar het kost mij te veel energie. Ben halverwege de training al leeg :o dat had ik vroeger toen ik bro trainde niet.

Wil die manier van trainen wel terug toepassen op armen. Misschien dat ik na deze PPL switch naar chest&back, shoulder&arms en benen en dan de bro stijl training bij shoulder&arms. Heeft altijd wel iets beter gewerkt dan de lower volume aanpak moet ik toegeven.
Hebben jullie ook trouwplannen?
Zeker maar willen eerst wat meer sparen. Laatste maanden waren duur en dat zullen de komende maanden/ jaren ook zijn :o maar hebben mooie vooruitzichten. Denk binnen 1 a 2 jaar.

En jij? Vermoed dat bij jullie trouwen nog als zeer waardevol aanschouwd wordt?

Gefeliciteerd man! :heart:

Van harte man!

Gefeliciteerd! ❤️ een pracht moment 👌🏼

Veel babybezoek gehad deze week. Verwacht dat dit wel nog even aanhoudt :o m’n moeder, zus en d’r kinderen en de familie van m’n vriendin zijn allemaal verliefd of m’n dochter :heart: Deze week wat flexibel met voeding omgegaan omdat er dan vaak iets gekookt wordt en ik ook wel in een feestelijke stemming ben.

Ook op het werk is het vrij druk. Vanaf augustus heb ik stabiele uren en 5 dagen per week ipv 7/7 met enorm variabele uren. Ik gebruik de maand augustus dan om verder te solliciteren en mijn zelfstandige zaak op orde te brengen. Training en cardio gaat dan ook wel lekkerder gaan. Deze week niet aan cardio toegekomen om eerlijk te zijn :o deels uit luiheid, deels uit vermoeidheid, deels uit tijd te willen spenderen met m’n vriendin en dochter.

Woog deze week gemiddeld 91,4. Beetje gewicht verloren maar het tempo is te traag. Zit al te ver achter op schema om aan het einde goed lean te zijn denk ik. Ga voor komende week alsnog serieus in m’n calorieën snijden. Cardio ga ik niet programmeren als ik het waarschijnlijk niet ga halen (en mij daardoor ambetant voel).

Trainen gaat overigens wel nog degelijk.

Heb vrijdag benen getraind met de broer van m’n vriendin:
Unilat. Db standing calf raise:

8x10
8x10

Cable adductor kicks:

22x4,5

Bb squat:

8x120
7x120

Banded sissy squat:

20x15
17x25

Db decline leg curl:

9x18
6x18 (kramp in kuit)
Legs (vrijdag):
Db unilat. Standing calf:

8x12
8x12

Cable adductor kicks:

22x5

Bb squat:

5x125
3x125

Banded Sissy squat:

50x35
35x35

Cable unilat. lying leg curl:

14-7-8x7

Met bb squats m’n concentratie wat verloren. Train daarom liever alleen. Zitten zeker meer reps in. Dan maar besloten om elkaar dood te maken met de sissy squats. Een set van 50 reps en de tweede van 35 reps. Was met pauzes en met wat hulp hier en daar. Pump was brutal af. Is nu dag twee met srs DOMS. In dat opzicht is met een trainingspartner trainen wel nice. Ging mezelf niet zo de t*ring in helpen:laugh: heb de hamstring oefening ook gewisseld en er een restpause set van gemaakt. Zaten ook wat forced reps bij waarbij de spotter wat hielp.

Straks nog push.

Dat lijkt me wel lastig ja, als iedereen bij je op bezoek komt met taart en shit en terwijl je in een cut zit. Als ik jou was zou ik er gewoon optimaal van genieten en skitta aan die cut en dbb contest :p

Ff niet geüpdate. Moet iedere keer posten dat iets niet helemaal lekker ging, niet echt bevorderlijk voor m’n motivatie om te loggen :o

Is nu ook niet anders :roflol: vorige week erg kut mbt werkuren. Heb soms maar 4u slaap gehad, dat dan nog eens 3 maal onderbroken werd door heel kutte werkuren. M’n dochter slaapt gelukkig wel vrij goed door dus dat is wel een opsteker. Hopen dat het zo blijf. Vorige week maar 1x getraind, de momenten die ik vrij had heb ik gebruikt om bij te slapen :o

Deze week vrij genomen en vanaf volgende week heb ik normale uren. Kan dan ook meteen weer wat meer training/cardio/stappen plannen.

Deze week wel 4x getraind maar geen cardio.

Voeding is trouwens al 2 weken dit:

6C95CBE9-BC56-4ABE-AFBD-40CE84C8B3B7.jpeg

Was toch een relatief grote drop die eigenlijk tot nauwelijks gewichtsverlies heeft geleden maar wel een stijging in eetlust met zich meebracht. Slechte trade :o

Qua shape zie ik het niet mogelijk om lean te eindigen. Ben er niet serieus genoeg mee bezig geweest om dat te verwezenlijken. Al zeker niet als ik het vergelijk met de vorige contest. Ik baal er overigens niet echt van gezien ik het wel verwacht had.

Zie er momenteel zo uit. Heel soft tbf.

C775AB2D-213B-444E-91C7-4D53402A588B.jpeg

Voeding vanaf vandaag:

207CD70F-4E31-4208-9286-7F447BCAA2C4.jpeg

Verder wat syneferine toegevoegd op rustdagen (zoals vandaag) voor m’n eetlust wat te onderdrukken.

Deze week 3x25min cardio en legs A, Push, pull en legs B.

Zal na de contest nog 4 weken door cutten om dan terug te bulken en de super supps te verhogen.

Voeding vanaf vandaag:

207CD70F-4E31-4208-9286-7F447BCAA2C4.jpeg

Verder wat syneferine toegevoegd op rustdagen (zoals vandaag) voor m’n eetlust wat te onderdrukken.

Deze week 3x25min cardio en legs A, Push, pull en legs B.

Zal na de contest nog 4 weken door cutten om dan terug te bulken en de super supps te verhogen.
Helpt synefrine bij jou? Is toch een soort van legale efedrine oid?
Efedrine zelf helpt bij mij maar licht tegen de honger maar synefrine langs geen kanten :p

Helpt synefrine bij jou? Is toch een soort van legale efedrine oid?
Efedrine zelf helpt bij mij maar licht tegen de honger maar synefrine langs geen kanten :p
Synefrine helpt in het begin zeker met eetlust bij mij. Als ik nog veel lager in calorieën ga, gaat het ook niet zo veel meer doen natuurlijk. Op hoeveel mg neem je het? Die aanbevolen dosis van Max 25mg doet wel niet veel. Neem zelf 35-40mg.

Qua vetverbranding vind ik het quasi nutteloos :o toen ik de vorige keer overschakelde naar Yohimbine zag ik snel een verschil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven