AlbertoContador
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker nette progressie, maar is dit echt zo geweldig voor 2,5 jaar dan?
Niet vervelend bedoeld hoor, maar 2,5 is echt heel lang.
Zeker nette progressie, maar is dit echt zo geweldig voor 2,5 jaar dan?
Niet vervelend bedoeld hoor, maar 2,5 is echt heel lang.
Natty zit er niet echt meer iets voor hem in. Progressie die hij nu nog kan maken is verwaarloosbaar.. op misschien een sixpack na.
Ben wel geinteresseerd hoe lang je trainde voor de foto's die je 2,5 jaar geleden gemaakt heb.
ben daar niet helemaal mee eens.mooie vooruitgang!De linkerkant van de foto´s zijn van 2,5 jaar geleden, toen woog ik 93 kg. Aan de rechterkant mijn huidige shape, weeg daar 88 kilo.
Ooit begonnen met trainen om meer sprongkracht en power in mijn benen te krijgen. Toentertijd geen kennis van voeding en training eigenlijk ook niet, deed maar waar ik zin in had. Na een aantal jaar maar een bankje bijgekocht om me zo ook meer te gaan focussen op het bovenlichaam. Ik had van nature al ´grote´ armen en schouders, ook toen ik nog niet trainde. Borst is bij mij altijd een probleem punt geweest.
Ben nu lichter dan ik in jaren ben geweest met uiteraard een lager vetpercentage, helaas is mijn kracht ook een stuk minder dan het was. Ben nu weer van plan om me te gaan richten op kracht zonder veel hoger in de vetpercentage te komen.
Van mijn onderlichaam heb ik ook nog oude foto´s liggen, die zal ik er binnenkort ook op zetten met een vergelijking van nu.