AndroidHealthClinic

Verhaal in de gym

Dat zegt de gym eigenaar ook altijd tegen mij :

Weer aan het showen in de spiegel :roflol:

ha ha best wel irri als je zwaar bezig bent terwijl er zo ene altijd zit te kijken
krijg ik ook schijt van

Was het een mocro?

Slaag hem op z'n muil.

Als ie dat tegen mij had gezegd, zou ik de 40 kilo dumbbell (waar ik bicep curls mee doe) naar zijn kop hebben gesmeten.

af en toe nog gym als ik geen zin heb om te sleutelen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb ook wel eens meegemaakt dat iemand gek begon te doen in de gym.

Ik was in Bangkok aan het trainen, en stond net bij de DB's. Ik had een warm-up setje gedaan en wilde de DB's terug leggen.
Ik liep achterlang een bankje waar een veel te dikke Amerikaan probeerde te chestpressen met DB's die hij niet uit kon stoten.
Toen hij ze terug in het rek legde, mompelde hij iets in mij richting in de trand van: "a**hole"
Ik: excuse me sir, are you mumbling to me?
Dikkie: Yeah man, what kind of a**hole r u man!?
Ik: sorry?
Dikkie: could'nt u help a guy out who's lifting heavy?
Ik: Hey man, if you needed me to spot you've just have to ask.
Dikkie: I don't need a spotter, Dipshit. When you see somebody lifting heavy u should't just help.
Ik: First if all, it did'nt seem heavy to me. And second If I was your personal trainer you would be doing some cardio right now fatass.

Goed verhaal wel

8.5/10

kan iemand een samenvatting maken, heb geen zin om het te lezen.

en een tip: voor succesvolle topics is het handig om iig altijd iets alpha achtigs te doen of iets met chicks en plaatjes daar van. dan kan je haast niet fout zitten.

Alleen mensen die er goed uitzien weten hoe het voelt om jezelf te mirin in de gym. Haters kunnen daar blijkbaar niet tegen.

Als er geen spiegels in mijn gym waren zou ik zeker stoppen met trainen.

u mad ?

mooi is als die gozer die dat zegt kleine is en helemaal geen fl**ker doet ;)

inb4 het sluiten van dit uiterst falende topic! :trollface:

Goeden topic

Groetjes,
Ingrid en de kids!

Terug
Naar boven