MuscleMeat

Verkeerd toestel voor mannen?

Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze onmogelijk 2 keer per week kan doen. Het is net of er dan flinke krampen inschieten. Kan dan niet eens 5 kilo pakken dan voel ik het al komen. Nu ik ze 1 keer per week uitvoer heb ik er geen last van gelukkig.

Worden de ad- en abductoren ook beide met deadlifts alleen aangesproken? Er is namelijk geen squatrekin onze gym (ja I know... switch gyms plz!!) en i.p.v. squatten doe ik dus de leg press.

Zelfs geen smith machine?

Ik denk hetzelfde. Ik heb ze vroeger wel (af en toe) gedaan maar merk geen achteruitgang op de grote oefeningen; ook niet op looks.
Voor mij hetzelfde als buik, onderarmen en kuiten: ik doe ze niet omdat ze niet achterlopen en ze meedoen met grote oefeningen.

Met welke oefening pak je dan kuiten?

Dit is gewoon een oefening dat vrouwen doen omdat ze tegen beter weten in vet willen verbranden op die plek

+1

En ach, Jay Cutler doet 'm ook dus zo'n vrouwenapparaat is 't nou ook weer niet;)

Idd doen als je 't id hebt dat sommige delen achterlopen.

Ideale machine om mee op te warmen voor je gaat squatten.

Ik was dus laatst bezig met het trainen van mijn benen. Een van de oefeningen die ik wekelijks uitvoer is de Adductor.(http://www.technogym.com/media/immagini/1551_065_1089_adductor.jpg)

Toen ik m'n reps aan het uitvoeren was kwam er iemand langs die in de sportschool werkt (niet als personal trainer) en vertelde me dat het belachelijk was dat ik deze oefening aan het doen was en dat die eigenlijk alleen voor vrouwen is zodat ze een ''mooie ingang'' ontwikkelen. Herhaaldelijk vertelde hij me dat het nutteloos was wat ik aan het doen was.

:roflol: Briljant.

Maar inderdaad, die good-girl/bad-girl machines moet je bij weg blijven (en meisjes ook overigens, tenzij ze graag bekeken worden).

Terug
Naar boven