Fitness Seller

verlies geen vet meer.....help !!

mav666

Novice
Waardering
0
Hoiii

Wie kan mij helpen met m'n voeding en evt. met t trainen. Ik heb een te hoog vetpercentage dat langzamerhand steeds meer groeit ........het lukt me niet meer om af te vallen. Wordt vooral dikker op mn heupen + buik. Ook m'n spiergroei is gestagneerd. Ben een vrouw, 41 en train 3 x in de week.

dag 1 : benen + schouders, afwisselend 3 x 15 of 3 x 8 + half uur cardio

dag 2 : borst + triceps, afwisselend 3 x 15 of 3 x 8 + half uur cardio

dag 3: rug + biceps, afwisselend 3 x 15 of 3 x 8 + half uur cardio

eetpatroon:

Is heel verschillend. Hier een paar schema's die ik afwisselend aanhoud:

08:00 herbalife shake

10:30 appel

13:00 herbalife shake

16:00 kleine salade

19:00 groente + vis/vlees/kip

of

08:00 optimel met cruesli

13:00 salade

16:00 wat fruit

of

08:00 omelet van 2 eieren

13:00 beetje salade

16:00 wat groente of fruit

Eigenlijk eet ik weinig tot geen koolhydraten......ben veel te bang dat dit aanzet. Verder gebruik ik de vetburners van Herbalife of CLA.

Heb je de kcals al eens opgeteld ??? Het lijkt mij vééééél te weinig..

Dit topic staat ook al bij voeding...

Hoeveel calorieën zitten er in dat "schema" van je ?

Als je zwaarder wordt en dikker en vetter eet je te veel... wat me wel raar lijkt, maar goed, ik heb geen verstand van wat erin die shakes van je zit.

verder meld je ook niet hoe zwaar je bent.. als je 30 kilo weegt is dat heel anders dan wanneer je 120 kilo weegt .....

misschien als je wat foto's plaatst kunnen we je beter helpen.

Je eet echt veelste weinig... en herbalife is alleen maar dure rotzooi en geen echte maaltijd.

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel calorieën zitten er in dat "schema" van je ?

Als je zwaarder wordt en dikker en vetter eet je te veel... wat me wel raar lijkt, maar goed, ik heb geen verstand van wat erin die shakes van je zit.

verder meld je ook niet hoe zwaar je bent.. als je 30 kilo weegt is dat heel anders dan wanneer je 120 kilo weegt .....

weeg 63 en ben 1.62. Woog 2 jaar terug 57 maar trainde toen nog niet zo zwaar als nu.

Verkijk je niet op het getal dat de weegschaal aangeeft he! Je zal flink meer spieren hebben ontwikkeld in de laatste jaren en die wegen nu eenmaal wat. Gewoon in de spiegel kijken als je twijfels hebt over wat de weegschaal aangeeft, veel effectiever (naar mijn mening).

misschien als je wat foto's plaatst kunnen we je beter helpen.

eh.....:angstig: mag ik daar nog een nachtje over slapen. haha

nee hoor.......misschien 'n idee..........thanks

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

?????? is toch niet echt te zwaar ofzo?

nee....ben geen tientonner maar er zit te veel vet op mn heupen, buik + rug en krijg t niet weg. Vind t niet mooi in kleren als er randen over broeken te zien zijn die er eerst niet waren

ok, we wachten op de foto's dan kunnen we je beter helpen.

Verkijk je niet op het getal dat de weegschaal aangeeft he! Je zal flink meer spieren hebben ontwikkeld in de laatste jaren en die wegen nu eenmaal wat. Gewoon in de spiegel kijken als je twijfels hebt over wat de weegschaal aangeeft, veel effectiever (naar mijn mening).

Heb je gelijk in.....sta bijna nooit op de weegschaal. Frustreerd alleen maar. Maar als ik in de spiegel kijk vind ik t niet ok......ook niet met kleren aan. Vind ook dat alles wat slapper wordt ipv steviger. Ouderdom misschien ??? :hahaha:

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

ok, we wachten op de foto's dan kunnen we je beter helpen.

dat duurd nog wel ff hoor. Zit nu op mn werk en vanavond sporten.......beetje weinig tijd

Mevrouw,

U eet te weinig.

Inderdaad gewicht hoeft niet persé wat te zeggen ...net zoals je bmi.

Kijk naar de spiegel en je kunt je zelf het beste gewoon opmeten met een meetlint en dan om de maand jezelf opmeten om te kijken of je vorderingen maakt.

Dat je slapper word heeft ook te maken met dat je ouder word, dat klopt. Maar goed dit kan je nog steeds veranderen door beter te trainen ÉN nog VEEEL beter te gaan eten ;).

Je eet echt erg weinig...en beter een vaste maaltijd dan een shake zoals die van herbalife. Zij willen ook alleen maar graag hun producten verkopen ;). Beter om te beginnen een bord pap met eventueel wat whey (met gekookt water of magere/halfvolle melk) met eventueel wat honing voor de smaak.

Probeer om de 2,5/3 uur wat te eten, wat koolhydraten en wat eiwitten. Daarnaast kun je gerust in de avond ook wat eten, gewoon minder koolhydraatrijk en lekker eiwitrijk met eventueel goede vetten (rauwe/ongebrande/ongezouten :P noten).

Het gaat gewoon om de aantal kcal die je binnen krijgt op een dag + je trainingen.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

P.S. Niet teveel spammen tijdens je werk he :p

Je eet te weinig, geeft een averechts effect!

we wachten eerst de foto's af, dan komt er nog veel meer deskundig advies.

Terug
Naar boven