MuscleMeat

VERLIES VET WIN SPIEREN trainings en voedings schema

Ik zie ook niet echt veel spier zitten op die laatste foto? Je bent wel goed afgevallen maar dat was het dan ook. Ga nu maar eens flink eten en massa winnen

iedereen maar lachen om het "vet verliezen en spiermassa winnen verhaal"... maar de TS heeft weldegelijk een hele nette progressie/cut gemaakt! Op 10 maanden zo een resultaat is gewoon netjes!

mee eens, alleen dit ging over 10 maanden.. en een jaar

Kleuters, ga trainen en naar jezelf kijken in de spiegel ;)

Op 1 augustus nog een vadsig mannetje en op 11 september al een beachvolleybalfiguur. Dat is erg snel. :eyes:

Als dit in zo'n korte tijd bereikt is vind ik het een goede prestatie hoor :)

• Topic Starter Topic Starter
tja erg verdeelde meningen . tis natuurlijk een bb forum . mijn bedoeling is enkel beetje spieren en droog staan . ( doe ook aan klimmen en mtb dus ...)
en als je eindelijk eens wat spieren ziet bij jezelf vind je dat "spieren winnen" ...

het zicht is erop vooruitgegaan, ... maar 64 kilo ....
In 2 jaar had je nog altijd 82 kilo kunnen wegen en er een pak gespierder uitgezien hebben.
Ik denk dat jij vergeten trainen bent

ik denk dat ie beter gewoon zware KT had kunnen doen met hoge reps, met een hoge proteine inname, en zo clean mogelijk eten, cardiodagen houden.. zou ie mischien niet even droog staat maar in ieder geval stuk groter en gespierder..
64 kilo is echt weinig voor de TS zijn lengte..

dat terzijde, ik vind dat je een succesvolle cut heb gedaan, nu lekker veel (clean) eten en hard trainen om massa te kweken

Terug
Naar boven