MuscleMeat

Verschil tussen lange en korte spieren

SANRUIT

Novice
Waardering
0
Goede morgen,

Ik ben 18 jaar 1.90 lang en 73 kilogram.

Ik ben nu ongeveer 1,5 jaar bezig met de sportschool en ben in dit tijdsbestek 10 kg aangekomen maar nu blijft het een beetje zo.

Kracht bezit ik wel

Bankdrukken: 80 kg
Legpress: 120 kg
Biceps 20 kg per arm

Maar ik word niet breed, eet schema's geprobeerd werkte maar mondjesmaat.
Nu zei een van mijn vrienden laatst ja maar jij bent lang en hebt lange uitgerekte spieren. Daardoor wordt jij niet super breed

Is er een manier waarop ik mijn spieren kan trainen zodat ze minder uitgerekt zijn?

Heeft niets te maken met lange of korte spieren...

Eten is de boodschap!

Eten, eten, eten en alleen eten.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat is dus het probleem ik eet waarschijnlijk net zoveel als 10 normale mensen bij elkaar en train me helemaal suf, en nog komt er geen kg aan.

Heb jij speciale dingen die je eet?

Ja dat is dus het probleem ik eet waarschijnlijk net zoveel als 10 normale mensen bij elkaar en train me helemaal suf, en nog komt er geen kg aan.

Heb jij speciale dingen die je eet?

sorry voor de dubbele post

Ja als je lang bent moet je gewoon meer aankomen om er buff uit te zien.

Als een manneke van 1,60 iets an 5 kilo puur spier aankomt zie je een grote verbetering terwijl je bij jou waarschijnlijk maar een hele kleine verbetering of zelfs niks ziet.

Maar ALS je dan eenmaal breed bent ben je ook echt een monster in real life :)

Ja bij mij zie je indd vrij weinig,, ik probeer mijn vetpercentage omhoog te krikken maar want dat zit nu op 5,3%

Ik heb ook vaak horen zeggen dat ik helemaal moet stoppen met cardio, maar ik wil niet dat mijn conditie te ver achteruit gaat.

Wat is jullie mening daarover?

eet meer (sorry).

en til meer.

En als je meer tilt/duwt word je vanzelf breder.

Pecs zijn groter bij 150 kilo bankdrukken dan bij 80 kilo.
Rug is groter bij deadlifts met 200 kilo dan bij deadlifts met 60
etc.

eet meer (sorry).

en til meer.

En als je meer tilt/duwt word je vanzelf breder.

Pecs zijn groter bij 150 kilo bankdrukken dan bij 80 kilo.
Rug is groter bij deadlifts met 200 kilo dan bij deadlifts met 60
etc.

ok dankje, Deadlifts heb ik tot nu toe nog helemaal nooit gedaan. Wat is voor mij verstandig om mee te beginnen qua gewicht?

Hoeveel eet jij per dag precies?

En probeer iets meer zelf te zoeken op het internet. Dan had jij zelf kunnen vinden dat er niet zoiets bestaat als korte of lange spieren.

voor korten en lange spieren kan je trainen, bodybuilders traine hebben altijd korte

voor korten en lange spieren kan je trainen, bodybuilders traine hebben altijd korte

Dat gaat ook nergens over... Wordt hij niet wijzer van.

@TS, Als ik jou was zou ik me even goed verdiepen in voeding. Kun je op dit forum veel over vinden. Als je genoeg eet, vliegen de kilo's er aan.
Ik ben 1 jaar geleden begonnen met 76 kg, en zit nu op de 91.
Ben overigens ook 1.90. Als je voldoende eet moet het gewoon goed komen! s6.

Cardio beperken (als je hem niet helemaal wil weglaten)
Meer eten, meer tillen, geduld hebben.

hahahah schiet die vriend van je maar neer :roflol:

noob.jpg

Als je lang bent is het idd moeilijker om aan te komen dus je moet nog meer eten!

En met welk gewicht je moet beginnen met deadlift moet je gewoon ff uitproberen.

hoezo is het moeilijker om aan te komen als je lang bent? Je komt toch net zo snel aan alleen je ziet er minder snel echt breed en gespierd uit

Eten eten eten eten en dan nog meer eten. En als je daarmee klaar bent.. je raad het al eten.. zorg dat je ergens nog een gaatje vind voor te trainen.

Ja bij mij zie je indd vrij weinig,, ik probeer mijn vetpercentage omhoog te krikken maar want dat zit nu op 5,3%

duss... je eet je de t*ring maar je bf is nu 5.3%???

zet eens neer wat je normaal op dag eet? of je eetschema oid? k'ben beniewd

Terug
Naar boven