XXL Nutrition

Verschil tussen lange en korte spieren

Inderdaad gewoon eten, eten, eten!
Heb zelf min of meer de zelfde stats als jij en probeer ook aan te komen. At gewoon veel, maar was gewoon niet genoeg. Nu eet ik nog meer *lees: de hele dag*. Nu wil het wel weer lukken. Je moet gewoon echt meer eten.
Om aan 4000kcal te komen dagelijks, clean wel te verstaan, dan moet je best wel ff doorvreten.

ik zie het probleem ook niet. misschien moet je eens een jaartje naar de usa verkassen? daar weten ze wat massa is!
maar ikzelf was nog veel erger. 2 jaar terug was ik 15 jaar, 195cm jaar en 64kg. nu ben ik 1.98cm met 86kg. ik eet al sinds me 12e zo'n 20 broodjes per dag + veel grote maatijden en ik kwam geen gram aan. pas toen ik mn groeispurt gehad had en uitgegroeid was, begon ik heel snel te groeien in de breedte. sommige mensen zijn pas uitgegroeid op hun 20e.

ik ga niet naar de dieetist voor een bodybuilding schema maar voor een eetschema want ik wil aankomen en ik vind 14 boterhammen toch wel aardig veel ik weet niet hoeveel jij er eet maar iedereen zit me altijd aan te kijken of elvis voor hun zit als ik aan het eten ben

zoals ik zeg, EEN BOTERHAM heeft niet zo veel kcal. dus veel boterhammen eten is alsnog niet veel kcal.

ga kcal dichtere dingen eten ipv veel volume. niet zo moeilijk doen en logisch nadenken.

hoe mensen je aankijken is idd een goede maatstaaf of je genoeg eet :roflol:

Terug
Naar boven