AndroidHealthClinic

Verschil tussen lange en korte spieren

ik eet vet veel jonghuh, wel 2000calorien per dag ofzo, volgens mn moeder is dat veel te veel.

Als je lang bent is het idd moeilijker om aan te komen dus je moet nog meer eten!

Waarom is het moeilijker om aan te komen? Het toont misschien minder snel buff maar aankomen gaat net zo goed hoor.

Verder moet je je spieren gewoon lang houden. Imo geeft extreem rekken meer ruimte voor de spier om te groeien.

Laatst bewerkt:
Waarom is het moeilijker om aan te komen? Het toont misschien minder snel buff maar aankomen gaat net zo goed hoor.

Verder moet je je spieren gewoon lang houden. Imo geeft extreem rekken meer ruimte voor de spier om te groeien.

Ja dat bedoelde ik eigenlijk, je komt wel aan maar je ziet het minder snel.

Ik ben niet dik, ik heb korte spieren.

:roflol:

Melk.

Bier, Veel Bier...

Het is wel zo dat als iemand van 1.90m net zo gespierd is als iemand van 1.70m, dan zal die van 1.70m veel gespierder ogen.

definieer "net zo gespierd"

Ja bij mij zie je indd vrij weinig,, ik probeer mijn vetpercentage omhoog te krikken maar want dat zit nu op 5,3%

Ik heb ook vaak horen zeggen dat ik helemaal moet stoppen met cardio, maar ik wil niet dat mijn conditie te ver achteruit gaat.

Wat is jullie mening daarover?

Mijn mening is dat je niet op 5.3% zit.

Zolang je maar voldoende eet kun je best wat cardio doen, maar liever niet dagelijks.
Harder trainen met voldoende compound oefeningen en leer eten.
Stickies lezen.

Er zit wel een kern van waarheid in. Een persoon van 1.90 met in verhouding in kg's net zoveel spiermassa als een kerel van 1.70 zal er minder breed uit zien. Kan spreken uit ervaring. Een belangrijke factor is wel je skelet of je basis grootte, langere mensen zijn meestal in verhouding ook tenger gebouwd terwijl kortere mensen vaker breder zijn gebouwd.

Mijn mening is dat je niet op 5.3% zit.

Zolang je maar voldoende eet kun je best wat cardio doen, maar liever niet dagelijks.
Harder trainen met voldoende compound oefeningen en leer eten.
Stickies lezen.

We zouden een stickie moeten hebben die adviseerd om de stickies te lezen! Ik ben voor!

Je bent lang en hebt dus langere spieren dan iemand die kort is... logisch toch???

jah of je hebt een hele snelle stofwisseling.

ik ben zefl 17 ben 1.93 lang en weeg 70 kilo

ik eet 14 boterhammen op een dag een paar stuks fruit bak yoghurt en alles wat eetbaar is en in de kast ligt.

maar ik kom ook bijna niet aan. ik ga maandag naar de doktor om me stofiwisseling te late controleren en daarna naar een dieetist voor een goed eetschema want ik ga ook weer beginnen met krachttraining sinds 8 maanden.

maa rhet zal dn waarschijnlijk aan je stofwisseling liggen.

naar een dieetist voor een bodybuilding schema is niet zo verstandig he...

sowieso snap ik niet waarom je 14 boterhammen zo veel vind, het mag wel veel volume hebben ,maar veel kcal zitten er ook weer niet in.

net als dat ik zeg 5 hele broccoli's te eten en niet aan te komen.

ik ben even lang en ik zie het probleem niet zo. Gewoon veel eten en zwaar trainen.

Er zit wel een kern van waarheid in. Een persoon van 1.90 met in verhouding in kg's net zoveel spiermassa als een kerel van 1.70 zal er minder breed uit zien. Kan spreken uit ervaring. Een belangrijke factor is wel je skelet of je basis grootte, langere mensen zijn meestal in verhouding ook tenger gebouwd terwijl kortere mensen vaker breder zijn gebouwd.

als he in verhouding net zoveel kg is zou het er net zo buff uit zien.....

Terug
Naar boven