Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er een manier waarop ik mijn spieren kan trainen zodat ze minder uitgerekt zijn?
Als je lang bent is het idd moeilijker om aan te komen dus je moet nog meer eten!
Waarom is het moeilijker om aan te komen? Het [bold]toont misschien minder snel buff[/bold] maar aankomen gaat net zo goed hoor. .
Gewoon boven onderhoud eten en zwaar trainen en iedereen komt aan of je nu lang of kort bent.Waarom is het moeilijker om aan te komen? Het toont misschien minder snel buff maar aankomen gaat net zo goed hoor.
Verder moet je je spieren gewoon lang houden. Imo geeft extreem rekken meer ruimte voor de spier om te groeien.
Ja bij mij zie je indd vrij weinig,, ik probeer mijn vetpercentage omhoog te krikken maar want dat zit nu op 5,3%
Ja bij mij zie je indd vrij weinig,, ik probeer mijn vetpercentage omhoog te krikken maar want dat zit nu op 5,3%
Ik heb ook vaak horen zeggen dat ik helemaal moet stoppen met cardio, maar ik wil niet dat mijn conditie te ver achteruit gaat.
Wat is jullie mening daarover?
Mijn mening is dat je niet op 5.3% zit.
Zolang je maar voldoende eet kun je best wat cardio doen, maar liever niet dagelijks.
Harder trainen met voldoende compound oefeningen en leer eten.
Stickies lezen.
Er zit wel een kern van waarheid in. Een persoon van 1.90 met in verhouding in kg's net zoveel spiermassa als een kerel van 1.70 zal er minder breed uit zien. Kan spreken uit ervaring. Een belangrijke factor is wel je skelet of je basis grootte, langere mensen zijn meestal in verhouding ook tenger gebouwd terwijl kortere mensen vaker breder zijn gebouwd.