Elke letter die ik hier gepost heb maakt deel uit van een uitleg, onderbouwing of vergelijking. Als jij die er niet uit kunt opmaken, helaas.. ik ga het niet in Jip en Janneke taal uitleggen. Wacht dacht je, dat ik zo hoog in de karma ranking gekomen ben omdat ik nutteloze onzinnige on-onderbouwde onzin post?
Jij was anders degene die onredelijk begon met schelden met aanvallende woorden.
Verder...
De opmerking over jou AAS gebruik was wederom een vergelijking (net als de opmerking die ik maakte over squats).
Ik gebrijp dat je moeite hebt met vergelijkingen, dus zal er geen meer maken.
Probeer eens inhoudelijk te reageren op mijn eerste post, waarin ik duidelijk maak dat je met dumbbells beide armen even zwaar, maar juist ook onafhankelijk van elkaar kan belasten wat voordelen heeft voor het bijtrekken van symetrie.
Als je toch bezig bent zou ik het ook fijn vinden als je inhoudelijk reageerd op mijn opmerking dat tijdens barbell werk je sterkste arm altijd domineerd. Jij beweerde dat unilateraal trainen niet effectief is voor het bijtrekken van symetrie aan de hand van de ervaring die jij zag bij mensen in de sportschool die unilateraal trainde.
Aten die mensen goed?
Trainde ze uberhaupt wel fatsoenlijk?
Hanteerde ze voldoende rust?
Deden ze meer behalve unilateraal trainen?
Pas als je op al deze vragen een concreet en duidelijk antwoord hebt dat overeenkomt met jou conclusie kun je ervan uitgaan dat unilateraal trainen niet werkt om symetrie bij te trekken.