Fitness Seller

Verschillende vormen van buff/shredded zijn.

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Valt het jullie ook op dat een ecto op een totaal andere manier gespierd is dan een meso of een endo?

Persoonlijk vind ik de bouw van een droge meso minder mooi dan een endo met een laag vetpercentage.

Of ligt dit aan mij?
 
Valt het jullie ook op dat een ecto op een totaal andere manier gespierd is dan een meso of een endo?

Persoonlijk vind ik de bouw van een droge meso minder mooi dan een endo met een laag vetpercentage.

Of ligt dit aan mij?

Persoonlijk vind ik dat ecto's mooier gespierd zijn, maar ja ik represent zelf ook ectopower
 
Er zit ook verschil tussen ecto's of wat dan ook
 
ligt aan jouw!

lol neuh ik weet het niet, ik heb niet echt een bepaalde voorkeur.
al vind ik laag bf het mooiste en dat zul je bij een endo niet snel hebben.
 
ja dat valt op , persoonlijk zie ik graag endo massa .

dikke pure massa met een laag vet over
 
Zelf ben ik endo-meso maar neig toch meer naar endo. Mis namelijk de brede schouders en duidelijke v-vorm en heb brede heupen. Verder heb ik wel veel eigenschappen van meso.
 
Dunne botstructuur met dikke spieren is 't mooist. Flex Wheeler is daarvan 't beste voorbeeld.
 
btw ik heb het tegenovergestelde lichaamstype dan wat ik ambieer .

zoals eerder gezegd hou ik van brute dikke massa op een +- 15%

ik heb het net andersom altijd een procentje of 10-12 brede schouders , en zeer smalle taille . ook wel goed gevormde borst van nature dus ecto zal ik wel niet zijn ???
 
ik heb nu al een paar keer proberen opzoeken naar het verschil . Zijn daar ergens plaatjes van ?
 
Endo's hebben vaak bredere heupen, waardoor je veel minder die V-Vorm der in krijgt dan een gespierde ecto, das erg jammer
 
Check die polsjes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
pff ik vind ectos totaal niet mooi gespierd...weinig massa op een visgraatframe
 
endo's op 6% moet wel heftig uitzien als ze flinke massa hebben:D

alleen jammer van die bredere heupen:(...stukkie wegzagen?:p
 
ik vind persoonlijk nix mooi aan gespierde ecto's...
 
Zie niet goed in wat hier bedoeld wordt, spieren zien er toch hetzelfde uit op zelfde vetpercentage/vocht. Nadeel van endo is dat ze meestal snel terug vet winnen in bulk en dus zacht gaan ogen.
 
Zie niet goed in wat hier bedoeld wordt, spieren zien er toch hetzelfde uit op zelfde vetpercentage/vocht. Nadeel van endo is dat ze meestal snel terug vet winnen in bulk en dus zacht gaan ogen.
Doel meer op de bouw van een persoon.

Vind persoonlijk de bouw van een endo mooier, mits goed droog.
 
Een dunne taille is een veel mooier gezicht vind ik zelf.

Groot en atletisch is mijn doel.
 
Back
Naar boven