Fitness Seller

vet% 6.2 MOET omhoog

DonJon

Cool Novice
Waardering
2
Yoo mensen,

heb deze week voor het eerst is een keer mijn vetpercentage laten meten daar kwam 6.2 uit.
nou werken de meeste mensen hier juist naartoe maar ik ben best lang en dan lijk je eerder mager dan afgetraind.
Mijn doel is het voor de zomer richting de 11% te krijgen.

Qua kcal op een dag zit ik echt al behoorlijk hoog (4500 per dag)
verder gaat het trainen super, kracht gaat goed omhoog maar het lukt me maar niet op m'n vet% omhoog te krijgen.

zit dus heel de dag door al zoveel mogelijk naar binnen te proppen.
heb geen vast schema maar waar het ongeveer op neer komt:

Ontbijt: 3boterhammen pindakaas, bord brinta, eiwitshake+olijfolie

in de trein naar school: weightgainer + banaantje+cake (lees havermout,whey,melk,cacao,olijfolie)

op school: 7 boterhammen (pindakaas, tonijn, zalm, kaas....) stuk havermoutcake, 0,5l water

zodra ik thuis kom meestal rond 3 uur: 500ml melk, 2 boterhammen gebakken eieren+kaas/ham, koek
trainen
avondeten: verschilt altijd, rijst/pasta/aardappelen met groente en kip/vis/bief + toetje

half 8: 4 boterhammen pindakaas + cake + melk

half tien: 500gr kwark met halve schep whey en rozijnen

voor t slapen 100gr cashewnoten.

ik eet 1 zo'n cake per dag dat is ongeveer 1000kcal 55gr eiwit 109kh

wie o wie heeft tips?
misschien bepaalde dingen juist voor het slapen eten? veel carbs ofzo?
of gewoon ongegeneerd veel verzadigde vetten naar binnen gaan werken?

6,2% ? Dan heb je de aders op je aders lopen.

Iig, als je dikker wilt worden: vreet alles wat los en vast zit. En verzadigde vetten maken je niet dik. Een kcal overschot doet dat.

Ik zou dagelijks nog gewoon bakje pinda's erbij doen en een reep chocola. Dat zijn behoorlijk wat Kcal.
Bij elke supermarkt heb je zo een reep chocola van 200gr...puur of met nootjes...voor ongeveer 1 euro. En ongezouten pinda's kosten ook geen drol.

Meting zeker met z'n apparaatje gedaan, ipv huidplooitmeting... iig van z'n apparaat klopt niks.

Maarja je wilt dus vet aankomen, dit is niet moeilijk.. eet elke dag junkfood en al die k*tzooi. Dit is de beste manier om snel vatsig te worden, en nog lekker ook :thumbs:

Succes

• Topic Starter Topic Starter
haha ik heb de aders zelfs over m'n bovenbenen lopen ja.

Mijn verbranding zal ook wel super hoog liggen, ga in de avond bijna misselijk me bed in van het vele eten en smorgens is het bij wijze van spreke rennen naar de keuken omdat ik zo'n honger heb

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 21:31 ----------

Meting zeker met z'n apparaatje gedaan, ipv huidplooitmeting... iig van z'n apparaat klopt niks.

Maarja je wilt dus vet aankomen, dit is niet moeilijk.. eet elke dag junkfood en al die k*tzooi. Dit is de beste manier om snel vatsig te worden, en nog lekker ook :thumbs:

Succes

wat voor apparaat bedoel je?
het is gedaan met zo'n tang op vier punten dat wordt opgeteld en dan staat op zo'n kaart wat het vet% is

Pics van 6.2% ?

Dat heeft niks met je verbranding te maken

Mijn verbranding zal ook wel super hoog liggen, ga in de avond bijna misselijk me bed in van het vele eten en smorgens is het bij wijze van spreke rennen naar de keuken omdat ik zo'n honger heb

het is gedaan met zo'n tang op vier punten dat wordt opgeteld en dan staat op zo'n kaart wat het vet% is

Uhm oke,

Je ziet vaak op dit forum dat gasten denken dat ze super dun zijn omdat ze een vp hebben van onder de 10, en dat hebben ze gemeten met een apparaatje wat totaal niet nauwkeurig is.

De meting die jij hebt gedaan is over het algemeen erg nauwkeurig.

Maar wat ik al zei, als je echt je vp omhoog wil krijgen moet je gewoon een tijdje alles vreten wat je lekker vind, natuurlijk niet alleen junkfood, maar een extra frikandelletje of een extra rolletje kebab kan geen kwaad dan.

Okee thanks, een reep chocola of een dikke kapsalon daar is altijd wel ruimte voor :P

Die chocolade heb ik ook een tijd gedaan.. 3 repen per dag bijeten. Is best te doen.
Maar een lekker pizza zelf maken kan je ook aardig wat leveren.

ik ben zo fcking jaloers! ik word al dik van een glaasje water

ik ben zo fcking jaloers! ik word al dik van een glaasje water

i-3593e27ae057195fcf7d2e0ecf68a681-dietwater.jpg

Diet water, nu met de helft minder Kcals :)

De noten van voor het slapen en de maaltijd van half 10 samenvoegen.
Whey kun je in principe weglaten (kwark heeft al 45 tot 50 gram eiwitten).
100 gram havermout of brinta toevoegen.

Pics van die 6,2%?

Doe je zoveel dan, dat je verbranding zo hoog ligt volgens jezelf? Basaalmetabolisme verschilt onderling tussen mensen niet bijzonder veel.

De noten van voor het slapen en de maaltijd van half 10 samenvoegen.
Whey kun je in principe weglaten (kwark heeft al 45 tot 50 gram eiwitten).
100 gram havermout of brinta toevoegen.

Die halve schep whey is puur alleen voor de smaak haha
Een bord brinta of havermout kan er nog wel bij ja.

Hoe kun je hier foto's uploaden dan zal ik deze week even kijken of ik goeie kan maken

Terug
Naar boven