MuscleMeat

vetpercentage weer omlaag!

Bezoekers in dit topic

Zo gaat goed... knap hoor...
 
Zeker mooi werk.. Heb je voor je zelf een foto logboek bijgehouden? Ook je eten en trainingen bijhouden voor als je uiteindelijk zelf gaat trainen eventueel?
Succes, hoor graag hoe het je vergaat.. Als je wedstrijden wil gaan doen stel jezelf een doel, deed ik vorig jaar kerst.. Had toen een house warming party en met mijn vriendinnen gingen we vertellen wat ons doel voor komend jaar zou zijn. Mijne was om mijn eerste fitnesswedstrijd in 2006 te voltooien..
En dat wordt over twee weken in Beverwijk hopelijk goed bevestigd.. Ik ga er helemaal voor en zo te lezen jij ook.. Ik blijf je volgen..

Groeten..
 
Hoe ver ben je nu weer gezakt ben wel benieuwd of je al weer wat weet.
 
Netje meis ... keep up the good work :thumb:
 
gaat erg goed, meid. !!

Heeft Majolein jouw alleen onder voedingsbegeleiding of begeleidt ze jou compleet?
 
echt balen ik ben helaas weer 2 procent omhoog gegaan inplaats van omlaag! dus zit nu weer op 21,5 procent! is denk een beetje gekomen doordat wel een beetje gezondigd heb dieeten is ook niet erg makkelijk in december en je wil toch een beetje genieten maar we blijven ook in december door te gaan met dieeten met hier en daar een uitzondering want daar kom je nou eenmaal niet echt onderuit! en mag je je zelf best gunnen die ene maand in het jaar( zeg ik nu heel stoer, maar ben nog steeds als de dood dat ik aankom! haha) groetjes astrid.:eek:
 
je ziet.. dieeten is het woord.. maar je hebt gelijk, het is een moeilijke maand.. maar met een duidelijk doel voor ogen is het goed te doen vind ik.. Ik had afgelopen zondag mijn wedstrijd en vandaag weer aan mijn hoge dieet begonnen.. Mag van Anja als ik wil nog hier en daar zondigen, dus heb vandaag bij de Burger King een long chicken en twister fries gehaald, maar zie dit als laatste junkmaaltijd buiten mijn junkdag op zaterdag.. Aankomende zaterdag hou ik geen junkdag.. Heb er nu tweeenhalf achter de rug en vind het wel even genoeg.. Ik voel me ook veel beter bij het dieet.. Hoe ervaren andere dat?
Dus Astrid, ga gewoon door hoe je bezig was en alleen als het goed voelt zondigen, anders niet doen.. Anders voel je je schuldig.. Ik kijk alweer uit naar het moment dat ik weer ga uitkijken naar de zaterdag dat ik weer mag junken.. Op het moment staat het me totaal niet aan.. Heel veel sterkte en wat is nou je doel? Ja, weet 10-15%bf, maar wil je wedstrijden gaan doen of puur afvallen?
 
laat de moed niet zakken gewoon weer oppikken en door gaan ;)
 
In het verleden ging ik daarmee ook de fout in. Vooral in deze maanden denk je 'het kan geen kwaad even iets lekkers, dat zul je heus niet meteen merken!' Maar dat merk je dus wel!!!

Beperk het junken tot de junkdagen en houd je daarnaast aan je dieet. Het moet een gewenning worden al het lekkers zonder moeite aan je voorbij te laten gaan. Bij mij word het zelfs een kick elke keer al het lekkers thuis en op kantoor zo aan mij voorbij te laten gaan en ik zeg dan ook altijd "zaterdag is het mijn dag weer!". Je gaat junkfood ook veel meer waarderen als je het alleen op je junkdag eet. ;)
 
In het verleden ging ik daarmee ook de fout in. Vooral in deze maanden denk je 'het kan geen kwaad even iets lekkers, dat zul je heus niet meteen merken!' Maar dat merk je dus wel!!!

Beperk het junken tot de junkdagen en houd je daarnaast aan je dieet. Het moet een gewenning worden al het lekkers zonder moeite aan je voorbij te laten gaan. Bij mij word het zelfs een kick elke keer al het lekkers thuis en op kantoor zo aan mij voorbij te laten gaan en ik zeg dan ook altijd "zaterdag is het mijn dag weer!". Je gaat junkfood ook veel meer waarderen als je het alleen op je junkdag eet. ;)

zeker weten voelt het als een kick!! helemaal met je eens Aimee..:D
 
Dat is minder voor je, maar kom op "gewoon" doorgaan met je doel verwezelijken.
 
Nou hij is er eindelijk.. mijn eigen topic en logboek wat ik ga bijhouden.. We houden elkaar wel in de gaten ok Astrid ;)

Had gezegd zaterdag geen junkmaaltijd te nemen, maar heb 4 bruine tosti's op en 2 witte boterham met pindakaas als avondeten.. Heerlijk!!

Vandaag mijn eerste lessen RPM en Pump weer gegeven na week rust.. Heerlijk, was echt geweldig.. Had foto's van de wedstrijd meegenomen en de leden waren echt enthousiast.. Ze herkende me amper..

Ze zien me meestal in mijn lesoutfit..

Foto's zijn te zien op mijn topic..
 
Laatst bewerkt:
yippie! ben ondanks het hier en daar zondigen toch weer 1,2 procent omlaag gegaan zit nu op 20,3 procent in januari krijg ik een volledig nieuw dieet ben benieuwd! groetjes astrid
 
Netjes Astrid ... ik kan niet wachten om ook lekker van start te gaan .....
nog fijne dagen toegewenst ....
En keep up the good work ....:thumb:
 
super nieuws astrid.. hele fijne dagen iedereen..
 
niet vergeten te vertellen he astrid.. je bent weer omlaag gegaan in bf.. Gaat lekker meid!!! Succes
 
Dat is een lekker eind voor van het jaar en uiteraard een super begin van het nieuwe jaar. Veel succes
 
gisteren weer bij marjolein geweest( na een maand, want ze was op vakantie) en gelukkig niks aangekomen maar helaas mijn vetpercentage is deze keer niet omlaag gegaan maar het zelfde gebleven maargoed ergens ben ik niet helemaal ontevreden want met kerst en oud en nieuw heb ik erg genoten van al het lekkere eten! en dat is er gelukkig niet aangekomen!.Heb wel weer een nieuw dieet gekregen met vooral veel melkprodukten en kip mijn aardappelen en rijst zijn momenteel uit mijn dieet gehaald. Daarintegen wel weer lekker pasta! ben erg benieuwd wat dit dieet met mijn lichaam doet we zien het wel weer over 2 weken groetjes astrid.
 
aardappelen en rijst eruit voor pasta ??? En veel melkproducten op dieet ???
 
Back
Naar boven