astridverdel
Cool Novice
- Waardering
- 0
over twee weken word ik weer gemeten dus mocht dit dieet negatief aanslaan dan krijg ik weer een ander schema en in twee weken kan de schade(mocht dat het geval zijn) niet al te groot zijn, het is gewoon even uittesten hoe je lichaam erop reageert, maar begrijp jullie reacties wel mijn vriend die zelf ook aan bodybuilding doet begreep het ook niet helemaal melkprodukten, pasta voor afvallen maar wie weet daalt mijn vetpercentage er wel weer van. Ik laat het jullie weten als ik weer gemeten ben groetjes astrid.

? aan me rug!!!! Mijn rug was van 12 naar 16 gegaan! balen hoor maargoed we gaan gewoon door. Marjolein zei me ook dit is het punt waar de meeste mensen stoppen en waar je juist door moet gaan. Mijn dieet is dus weer aangepast en mijn lekkere botherammetje met pindakaas 2 keer in de week is er uit gehaald
maargoed daarvoor in de plaats tonijnsalade met yogonaise en dat smaakt me ook erg goed moet ik zeggen en dan maar hopen dat mijn vetpercentage weer omlaag schiet! Hou jullie op de hoogte!!!! groetjes astrid.
Wat baal ik zeg!
had laatst een dieet gekregen met melkprodukten, cashewnoten, pasta nou dat vond mijn lichaam schijnbaar te lekker!!!!!Dus wat wordt het nu..... nou vooral even doorbijten.... heb nu 2 dagen in de week een appeldag dat houdt in ongeveer 7 appels per dag 2/3 cup a soup en thats it!!!! Nu moeten het toch lukken om mijn vetpercentage in ieder geval omlaag te krijgen..... laat jullie weten hoe het is gegaan groetjes astrid.