XXL Nutrition

Vetpercentage

Bezoekers in dit topic

Oh haha :laugh:



Ik ben een ongeduldige motherf*cker...Had na 4 maanden toch wel een sixpack verwacht...
:jk: :hahaha:
Als je geen cardio wil/kan toevoegen verlaag dan je caloriën... maar geduld is een schone deugd ;)
 
Als je geen cardio wil/kan toevoegen verlaag dan je caloriën... maar geduld is een schone deugd ;)

Ja, ik ga inderdaad wel wat lager in calorieën zitten. Zit nu tussen de 2500 en 2800kcal per dag, dus daar is nog speling. En wellicht dat ik toch een (half)uur cardio per training toevoeg. Dat scheelt ook weer...

Die is er ook wel alleen nog verstopt. ;)

Da's waar...ik voel 'm, maar nog een beetje diep verstopt :D
 
Da's waar...ik voel 'm, maar nog een beetje diep verstopt :D
:D

Zie je vetverlies (vooral die laatste loodjes) als een steen die je een heuvel opduwt. Het wordt steeds zwaarder maar als je maar blijft duwen dan kom je er uiteindelijk wel. Zodra je stopt of opgeeft rolt hij weer naar beneden en kun je overnieuw beginnen.
 
Oke, ik heb mezelf er maar overheen gezet...hier wat foto's van ergens begin februari en vandaag. Be gentle...

ICiFkiq4L4A6yhsXSnNm-f_uHotIgw9nloWkbpRZWTyoha41aqYLDmclgiKteDbya35Ox_De-d_c39e3Pg=w1233-h925-no.jpg


1OCCWlu4eJpbQrzfLlYBiYFKfa8moe_elm4YenAGDOIALO0CyQnJ-k-_s7ef5lyQQ4d58c9_weqOk2ClYg=w1266-h950-no.jpg


Foto's genomen in de kamer van mijn dochter, dus ja...kattenbehang :D
 
Dat is een geweldige vooruitgang in die paar maanden
 
Dat is een geweldige vooruitgang in die paar maanden

Wow, super bedankt...dat doet me echt goed. Ik ben behoorlijk sterk en groot, maar daarentegen ook erg onzeker over mijn lijf...Dat klinkt vast erg debiel voor een kerel van bijna 40, maar ik ben mijn hele leven al aan het vechten tegen overgewicht. Dit soort complimenten is echt goed voor mijn zelfvertrouwen en geeft me een boost om vooral verder te gaan! Top! :thumb:
 
Super progressie in die paar maanden. Ik zie toch echt wel vet verlies hoor. Redelijk veel zelfs. :thumb:
Komt allemaal goed. Neem de tijd en ga gewoon door. Als anderen het kunnen dan lukt het jou ook.

Ik heb er twee jaar over gedaan, dus dit resultaat in die korte tijd is gewoon goed. Punt uit.
 
Super progressie in die paar maanden. Ik zie toch echt wel vet verlies hoor. Redelijk veel zelfs. :thumb:
Komt allemaal goed. Neem de tijd en ga gewoon door. Als anderen het kunnen dan lukt het jou ook.

Thanks Rookie! Jouw Road to Succes is een enorme motivator geweest, maar daar ben ik nog lang niet :bow2: Ik merk goed progressie op kracht, voornamelijk in de benen en borst...Alleen dat vet rond de middel joh...dat is zo hinderlijk. En gaat naar mijn gevoel veel te langzaam. Maar ik heb geduld en we komen er wel ;)
 
Thanks Rookie! Jouw Road to Succes is een enorme motivator geweest, maar daar ben ik nog lang niet :bow2: Ik merk goed progressie op kracht, voornamelijk in de benen en borst...Alleen dat vet rond de middel joh...dat is zo hinderlijk. En gaat naar mijn gevoel veel te langzaam. Maar ik heb geduld en we komen er wel ;)
Dat het te langzaam gaat is wel herkenbaar hoor. Achteraf vind ik eigenlijk dat het wel meevalt. Je ziet je eigen lichaam ook elke dag en daardoor lijkt er minder progressie te zijn dan dat er daadwerkelijk is. Gewoon af en toe een foto maken en dan twee maanden later weer. Dat is echt een motivatie booster. Ik heb het ook gedaan en dan zie je echt wel dat je goed bezig bent.

Als je goed kijkt dan zie je ook dat je complete lichaamshouding al veranderd is. :)
 
nou, je vet % is echt wel zichtbaar gedaald hoor, en 16 kg in 4 maanden is gewoon super gedaan, zou voorlopig helemaal niet bezig zijn met vp metingen, de spiegel is je beste vriend.af en toe een progressie foto maken helpt ook voor de motivatie
eiwitten krijg je meer dan genoeg binnen, kan zelfs wel wat minder
wel veel machine werk in je trainingen, misschien eens wat meer met vrije gewichten en compound werken?
in ieder geval goed bezig zo, gewoon volhouden
komt goed !!
succes
 
Vergeet ook niet dat hoe minder vet je gaandeweg hebt, des te meer testosteron je krijgt.
 
Thanks allemaal...doet me goed. En ik blijf gewoon om de 2 maanden foto's maken, al is het voor mezelf. Ik wist dat de spiegel niet loog en die flapdrol in de sportschool (zelf geen gram vet natuurlijk) ernaast zat :D
 
Ik wist dat de spiegel niet loog en die flapdrol in de sportschool (zelf geen gram vet natuurlijk) ernaast zat :D
Onthoud dit en raak niet in paniek als je niet afvalt zoals ik nu op dit moment. Geen gram eraf maar wel een stukje droger en meer aders. Geloof de spiegel is je nieuwe mantra.. :D
 
Back
Naar boven