Charlie2
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m63
Hey,
ik dacht ik maak even een logje aan om mijzelf te kunnen blijven motiveren tijdens het cutten.
Geschiedenis:
doe al 2,5jaar aan krachttraining (3xper week), maar voedingsschema is nog maar 2 maand op orde. Train sinds 8 weken ook geen benen meer aangezien dit mijn omvang thv de heupen/dijen enkel vergrootte. Doe nu wat extra cardio in de plaats, allemaal in functie van vetverlies natuurlijk.
Ben nu aan het cutten sinds 1 april
Huidige stats: 1m63, 58kg (= -4kg sinds 1 april), VP 23,4% (gemeten op 9/5/2012, was nog 26,9% op 1/4/2012, gemeten via impedantie)
Doel: vetverlies en meer spierdefinitie (zoals de meesten hier denk ik...)

trainingschema:
maandag: rust
dinsdag: schouders + buik
woensdag: rust
donderdag: borst + triceps
vrijdag: rust
zaterdag: rug + biceps
zondag: rust
telkens min. 1u KT gevolgd door minimum 40min cardio (aan hartslag 140 ongeveer)
voedingsschema (voorbeeld)
7.30u: 45gr havermout (of brinta) + 300gr amandelmelk + 1 eetlepel lijnzaad
10.30u: komkommer + gekookt ei
12.30u: tomaat + blikje tonijn (of gerookte zalm + courgetten of ...)
16.00u: komkommer + gekookt ei
17.30u: 30gr whey + water (= enkel op trainingsdagen)
TRAINING
20.00u: koolhydraten + groenten en vb. kipfilet (geen KH op niet-trainingsdag)
Dit lijkt nu goed te werken voorlopig voor mij. Tijdens weekends cheat ik wel regelmatig (heb nu eennmaal ook nog een sociaal leven
)
Ah ja, en ik kom uit België. Ga nu hier mijn trainingen wat bijhouden zodat ik zelf ook wat vooruitgang zie
---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 21:48 ----------
Ah ja, en tussen maart-oktober doe ik ook nog aan motorrijden op circuit, dat telt dan ook wel als een extra workout die dagen
ik dacht ik maak even een logje aan om mijzelf te kunnen blijven motiveren tijdens het cutten.
Geschiedenis:
doe al 2,5jaar aan krachttraining (3xper week), maar voedingsschema is nog maar 2 maand op orde. Train sinds 8 weken ook geen benen meer aangezien dit mijn omvang thv de heupen/dijen enkel vergrootte. Doe nu wat extra cardio in de plaats, allemaal in functie van vetverlies natuurlijk.
Ben nu aan het cutten sinds 1 april
Huidige stats: 1m63, 58kg (= -4kg sinds 1 april), VP 23,4% (gemeten op 9/5/2012, was nog 26,9% op 1/4/2012, gemeten via impedantie)
Doel: vetverlies en meer spierdefinitie (zoals de meesten hier denk ik...)

trainingschema:
maandag: rust
dinsdag: schouders + buik
woensdag: rust
donderdag: borst + triceps
vrijdag: rust
zaterdag: rug + biceps
zondag: rust
telkens min. 1u KT gevolgd door minimum 40min cardio (aan hartslag 140 ongeveer)
voedingsschema (voorbeeld)
7.30u: 45gr havermout (of brinta) + 300gr amandelmelk + 1 eetlepel lijnzaad
10.30u: komkommer + gekookt ei
12.30u: tomaat + blikje tonijn (of gerookte zalm + courgetten of ...)
16.00u: komkommer + gekookt ei
17.30u: 30gr whey + water (= enkel op trainingsdagen)
TRAINING
20.00u: koolhydraten + groenten en vb. kipfilet (geen KH op niet-trainingsdag)
Dit lijkt nu goed te werken voorlopig voor mij. Tijdens weekends cheat ik wel regelmatig (heb nu eennmaal ook nog een sociaal leven
)Ah ja, en ik kom uit België. Ga nu hier mijn trainingen wat bijhouden zodat ik zelf ook wat vooruitgang zie

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 21:48 ----------
Ah ja, en tussen maart-oktober doe ik ook nog aan motorrijden op circuit, dat telt dan ook wel als een extra workout die dagen

--> 99cm