Charlie2
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m63
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) en dan salade gegeten met kip (zonder brood).

, 'k ga nog even wachten om mij zulke zaken aan te schaffen, denk dat ik anders elke week wel zou meten en eerder teleurgesteld zou zijn moest ik geen verschil merken (vrouwen willen altijd te veel ineens he). 

(juist ons grasmachine is een Yamaha 
)

-> mopske he missy! Ben zelf zeer tevreden geweest van Honda, maar rij zelf nu met BMW, en die boxer wil ik nooit meer kwijt. Yamaha nog nooit gehad, en zelfs nooit mee gereden. 
(ben al blij dat 't gene kawa is of zo waar je mee rijdt
)
Merk wel dat ik meer honger heb, maar ik eet dan wat meer van de gezonde dingen, maar voel mij zeker niet zwak of zo.
Al eens gedacht aan een homegym?
Ligt dat aan onze leeftijd ofwat?
Inderdaad, ik zou ook benieuwd zijn naar resultaat qua VP.
Zie je al verschil eigenlijk?
4-5 keer naar de gym per weekAl eens gedacht aan een homegym?
Trouwens, wat is dat de laatste tijd met die babyborrelsLigt dat aan onze leeftijd ofwat?
Je eens laten gaan aan een dessert buffet moet is kunnen af en toe... Laat mij raden: Gateau, cake, brownies, creme, en fruitsla?![]()

, nog niet echt aan mij besteed momenteel hoor 

Missy,
Je hebt een familie-gym ofwat? Hoe heerlijk! Ja, dan begrijp ik wel dat je er meerdere keren per week zit.
De babyborrel komt er bij mij aan over een half jaartje zowat... Enkel zijn de babyborrels van onze kant eerder een inleiding naar een avondje tooghangen![]()
![]()