XXL Nutrition

vetverlieslogje

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag korte training, morgen rug/biceps.

Vandaag 25min crosstrainer (hartslag ong. 140)
30 min stepmachine (hartslag ong. 140)
3x10x pushups in superset met
3x12x dips tussen 2 bankjes (>parallel zakken)

10 crosstrainer als cooldown

Doe je goed!

vandaag rug/biceps:

10min fietsen (opwarming)
cable rows:
12x45kg (opwarmset)
12x50kg
12x60kg
10x65kg
12x55kg

BOR in de smith:
12x20kg
12x10kg
8x25kg
10x10kg

pullover met DB:
12x12kg
3x12x14kg

Lat pull down bicep greep:
12x30kg
12x35kg
10x40kg
8x40kg

lat pull down met gestrekte armen (op cable station):
12x25kg
12x30kg
12x30kg
10x35kg

barbell curl: (met EZ-bar)
12x7,5kg (opwarmset)
12x12,5kg
12x15kg
10x15kg
12x12,5kg

incline DBcurl (in superset met 3x30reps crunches op decline bankje):
20x6kg (10 reps per hand)
20x6kg
20x7kg
20x7kg
niet te veel gewicht kunnen gebruiken wegen armpomp aan de onderarmen

schuine crunches op powerball:
3x20reps

cardio:
20min HIIT op crosstrainer (diep gegaan)
10min cooldown op de fiets

net naar MotoGP gekeken, superprestatie van Cal!:cool:

Héhé, zegt da wel!
Mark my words: één van déés staat hij helemaal bovenaan, gebroken, gekneusd, dislocated of niet! :D
VR daarentegen is maar een spijtige zaak... :(

OT:
Waar ik wel niets meer over lees is je voeding... Lukt dat nog?
Verder, keep it up missy!

Hij verdient zóóó hard een podium de Cal. Echt jammer van de ducs alweer want Nicky blijft toch ook een favoriet van mij.

Voeding lukt goed, dit weekend heel wat meer carbs gegeten maar lichaam had het wel nodig en ook niet overdreven of zo.
zaterdag gaan eten met vriendinnen, wel aperitiefje gedronken en glaasje wijn (1tje maar :cool:) en dan salade gegeten met kip (zonder brood).
Af en toe gecheat dit weekend maar heb mij gewogen zondagochtend en er is nu in totaal >4,5kg af. Ik ga binnen dit en 2 weken vetpercentage opnieuw laten meten en dan laat ik het zsm weten.
Ook de riem kan weer een gaatje verder ('t is te zeggen, er moet eentje bijgemaakt worden)
Deze ochtend gestart met een groot bord havermout en uurtje geleden 100gr komkommer en 1 ei'tje gegeten. Straks kerstomaatjes + garnalen. ;)

Idd, Nicky kon wel volgen de eerste paar laps, en had echt een competitieve Duc. Heb in Le Mans trouwens voor z'n pitbox gestaan toen hij zich gereed maakte :-)
Misschien om u nog een klein beetje jaloerser te maken: eind volgende week zit den deze in Assen :D

OT:
Mijn regel is, af en toe eens cheaten maakt het leefbaar, en daardoor kan je het makkelijker volhouden.
Daardoor weeral: Goed bezig Missy!
De regel is gewoon nooit overdrijven. Al is het soms moeilijk als Belg met onze prachtige biercultuur ;)
Heerlijk trouwens hoe jij je vooruitgang ook meet via je broeksriem. Meer basic kan je natuurlijk niet gaan. Al eens gedacht aan die Accu-measure, of zegt je dat niets?
Verder nogmaals: Keep it up! Al denk ik dat je geen motivatie mankeert!

Thanks, en bedankt voor de extra motivatie!:)

Heb de accu measure wel moeten googelen :o, 'k ga nog even wachten om mij zulke zaken aan te schaffen, denk dat ik anders elke week wel zou meten en eerder teleurgesteld zou zijn moest ik geen verschil merken (vrouwen willen altijd te veel ineens he). :p

oooh, ben eens benieuwd naar Assen, en vooral of het daar zal regenen of niet, want dat verandert de zaken altijd, vooral voor die ducati's. Niet dat ik een ducati (lees: stucgatie) fan ben hoor, ben eerder hardcore honda-rijdster :cool::cool: (juist ons grasmachine is een Yamaha :D:D)

Mijn man had paddockkaarten voor TT Assen in 2008 en heeft toen ook Nicky ontmoet, zeer sympathieke gast. Oh ja, en Pedrosa is écht wel een dwergske in real life naar 't schijnt. :D

Veel plezier daar alleszins!

Ok, geen Accu Measure kopen! Het gaat inderdaad niet zo snel naar beneden dat je dagelijks vooruitgang ziet, en als je hierdoor gedemotiveerd geraakt, niet doen!!!
Hou het dus bij de broeksriem ;)

PS: Vind je het niet spijtig dat je grasmachien beter rijdt dan je moto :D:D:D -> mopske he missy! Ben zelf zeer tevreden geweest van Honda, maar rij zelf nu met BMW, en die boxer wil ik nooit meer kwijt. Yamaha nog nooit gehad, en zelfs nooit mee gereden.
PPS: Mijn grasmachien is nen honda :D

BMW is a-ok, beste vriend van mijne man vorig jaar Belgisch Kampioen Endurance geworden met S1000RR. :) (ben al blij dat 't gene kawa is of zo waar je mee rijdt :p)

vandaag schouders getraind:

10min naar gym gefietst
Shoulder press db (gewicht per db):
12x8kg
12x10kg
6x12kg
6x12kg
12x10kg

upright rows aan cable station:
12x25kg
12x30kg
10x35kg
10x35kg
12x20kg

front raise met db's:
10x5kg
10x5kg
10x6kg
12x6kg (gewicht per db)

rear delt row met bb (gewicht=totaal gewicht)
4x12x25kg

rear delt raise met db's:
12x3kg
3x12x4kg

schuine buikspieren op hyperextension-bankje
3x20reps per kant

crunch machine:
3x30reps met 30kg

30min stepmachine (240kcal)

10min naar huis gefietst

Vandaag borst/triceps getraind:

10min fietsen opwarming

chin-ups (eerder rug maar even snel gedaan, ben aan het opbouwen om unassisted chin-ups te kunnen doen):
3x4 assisted (echtgenootje ondersteunt mijn benen)

Bench press:
12x25kg (opwarming)
12x30kg
10x35kg
5x40kg
1x45kg
10x30kg

David Bench press machine:
12x5kg per arm
12x7,5kg per arm
10x10kg per arm
6x12,5kg per arm

DB flyes (incline, 15°):
12x6kg
12x7kg
12x7kg
12x8kg (laatste 2 reps gesmokkeld)

dips tussen 2 bankjes:
12x BW
12xBW + 10kg op schoot
2x12xBW + 15kg op schoot

lying tricep extension met EZ-bar:
12xEZ-bar leeg (opwarming)
12x10kg (totaal gewicht)
12x12,5kg
12x12,5kg
8x15kg

crunches: 4x30reps (tussendoor gedaan om hartslag omhoog te houden)

20min crosstrainen: HIIT
10min crosstrainen matige intensiteit
10min fietsen als cooldown

voeding van vandaag:
7.30u: 45gr brinta + 300gr amandelmelk en eetlepel lijnzaad
10.30u: komkommer + gekookt ei
12.30u: gestoofde prei + 100gr gerookte zalm
16.00u: komkommer + gekookt ei en handjevol cashewnoten
pre-workout: 20gr whey + water
training
diner: 1 snede volkorenbrood + boter
350gr amandelmelk + 50gr brinta + eetlepel lijnzaad
whey muffin (30gr whey, 1 eiwit, scheutje melk)

gisteren nog wat extra cardio gedaan:

20min crosstrainer (harstlag ong. 140)
30min stepmachine
20min crosstrainer
+ L-carnitine vóór de training.

Ben ondertussen 5kg kwijt, w00t w00T :cool:
30juni nieuwe vetmeting (met impedantie)

vandaag rug/biceps:

10min fietsen (opwarming)

cable rows:
12x45kg (opwarmset)
12x50kg
12x60kg
12x55kg

BOR in de smith:
12x20kg
12x20kg
8x22,5kg
10x25kg

Lat pull down :
12x30kg
12x35kg
10x35kg
12x30kg
in superset met:
lat pull down met gestrekte armen (op cable station):
12x25kg
12x30kg
12x30kg
12x30kg

Seated rows (david rows):
12x15kg (kg per arm)
12x20kg
12x20kg
12x22,5kg

barbell curl: (met EZ-bar)
10x7,5kg (opwarmset)
12x12,5kg
12x12,5kg
12x15kg
10x15kg

incline DBcurl:
20x6kg (10 reps per hand)
20x6kg
20x7kg
20x7kg
in supersets met 3x20reps: crunches op powerball

schuine crunches op powerball:
3x20reps

cardio:
30min matige intensiteit op stepmachine
13min matige intensiteit op crosstrainer

gisteren gewogen en -5kg

extra cardiosessie ingelast vanavond:

40min matige intensiteit op de stepmachine
20min HIIT op de crosstrainer
10min afkoeling op de crosstrainer

goed voor 516kcal

nu net een wheyshake binnen met amandelmelk, mmmmmjam

Missy, prachtig bezig! Volhouden zo! Je bent zowat dagelijks bezig he! Zorg dat je goed mee blijft eten! Voel je je niet te zwak, loopt alles nog goed?
Btw, alvast proficiat met je prestatie!!!

Thanks, ben echt eens benieuwd naar de metingen zaterdag (zal wel maar dinsdag 't resultaat hebben waarschijnlijk).

Ga gemiddeld 4-5x per week naar de gym nu, maar in juli is deze gesloten op woensdag en in't weekend, dus zal dan maar eens vaker gaan fietsen of zo.

Eten gaat goed. Zondag had ik een babyborrel met dessertbuffet, heb me dan maar eens laten gaan. :D Merk wel dat ik meer honger heb, maar ik eet dan wat meer van de gezonde dingen, maar voel mij zeker niet zwak of zo.

Inderdaad, ik zou ook benieuwd zijn naar resultaat qua VP.
Zie je al verschil eigenlijk?
4-5 keer naar de gym per week :eek: Al eens gedacht aan een homegym?

Trouwens, wat is dat de laatste tijd met die babyborrels??? Ligt dat aan onze leeftijd ofwat?
Je eens laten gaan aan een dessert buffet moet is kunnen af en toe... Laat mij raden: Gateau, cake, brownies, creme, en fruitsla? :p

Inderdaad, ik zou ook benieuwd zijn naar resultaat qua VP.
Zie je al verschil eigenlijk?
4-5 keer naar de gym per week :eek: Al eens gedacht aan een homegym?

Trouwens, wat is dat de laatste tijd met die babyborrels??? Ligt dat aan onze leeftijd ofwat?
Je eens laten gaan aan een dessert buffet moet is kunnen af en toe... Laat mij raden: Gateau, cake, brownies, creme, en fruitsla? :p

we hebben thuis wel wat dumbbells en een cheap-ass hometrainer maar dan komt het er gewoon niet van...vind onze gym wel leuk, is vrij hardcore, en voel mij er wel thuis (is een familiezaak):cool:

Tja, babyborrels, inderdaad de leeftijd zeker...:D, nog niet echt aan mij besteed momenteel hoor :D
dessertbuffet: heb mij vooral te goed gedaan aan rijstpap, chocolademousse, mangosorbet, vers fruit (mango en ananas,mmm) en een stukje carameltaart. Vééééél te lekker allemaal :D

Ik ga proberen om komende week eens een foto'tje te nemen (na de vetmeting) om de vooruitgang te bepalen, maar ik zie alleszins het meeste verschil aan mijn armen, schouders en buik, iets meer definitie en zo (en volgens mijn echtgenoot is mijn onderlichaam ook al fel gekrompen, en laat dat net de probleemzone zijn).

Alleszins al vééééél plezier in Assen dit weekend, wij zitten vrijdag zelf op Mettet, en ze geven voor de verandering eens mooi weer :D

(ah, en bedankt om mijn eenzame volger te zijn van mijn logje, hahaha)

Missy,
Je hebt een familie-gym ofwat? Hoe heerlijk! Ja, dan begrijp ik wel dat je er meerdere keren per week zit.
De babyborrel komt er bij mij aan over een half jaartje zowat... Enkel zijn de babyborrels van onze kant eerder een inleiding naar een avondje tooghangen :rolleyes:
Uw topic is trouwens al 639keer bekeken. Ik denk dus niet dat ik de enige volger ben hoor!:)
En waarom ik u volg:
Je hebt ongeveer mijn leeftijd, ook Belg, rijdt ook met de moto, doet ook KT, kijkt ook MotoGP/Moto2...
Ik kan ook dikke Lowie van op den hoek volgen hé, 't is gewoon kwestie van interesse :D
Vrijdag vrij rijden op Mettet? Voor mij is dat nog efkes op m'n tanden bijten. Maar het komt ervan hoor!
Sport ze en succes zaterdag! Moest het resultaat tegenvallen om één of andere reden, laat de moed ni zakken, hé! Als ze wel meevalt, you go girl, ge hebt het verdorie verdiend! :D

Missy,
Je hebt een familie-gym ofwat? Hoe heerlijk! Ja, dan begrijp ik wel dat je er meerdere keren per week zit.
De babyborrel komt er bij mij aan over een half jaartje zowat... Enkel zijn de babyborrels van onze kant eerder een inleiding naar een avondje tooghangen :rolleyes:
:D

wel ja, het is een familiezaak maar niet van mijn familie he (nu ik het teruglees komt het zo wel over, LOL). Het is vader en zoon met hun vrouwen en op de duur ken je die mensen zo wat, de 2 kleinzonen zijn ook altijd aan't trainen enz... en op die manier voel je je er wel meer op je gemak als je begrijpt wat ik bedoel.

en ik ken dat soort van babyborrels ook wel hoor :-), toch al iets voor naar uit te kijken dan allez (behalve de komst van de baby natuurlijk, haha)

jep, vrijdag vrij rijden in Mettet, zou graag mijn PR nog wa scherper stellen, is momenteel 't enige circuit waarop ik sneller ben dan mijne man, haha. Er liggen al nieuwe bandjes op de moto si én ze geven mooi weer! :cool:

gisteren schouders getraind:

10min naar gym gefietst
Shoulder press db (gewicht per db):
12x8kg
12x10kg
8x12kg
8x12kg
10x10kg

upright rows met EZ-bar:
12x7,5kg (= lege bar, opwarmsetje)
4x12x17,5kg