XXL Nutrition

Vierdaagse werkweek | Nieuwe standaard?

Lopen mijn kinderen trouwens het risico om als luie jongvolwassene beschouwd te worden die zijn geboren met een gouden lepel en zich eigenlijk zouden moeten schamen omdat ze er niets voor hebben hoeven doen, terwijl ze opgroeien in een land waar je, weliswaar in beperkte luxe. je het je kunt permitteren nooit te werken en je toch een dak boven je hoofd hebt, dagelijks kunt eten en je kunt klagen dat er te veel geld gaat richting Brussel, de derde wereld en de asielzoekers?

Lopen mijn kinderen trouwens het risico om als luie jongvolwassene beschouwd te worden die zijn geboren met een gouden lepel en zich eigenlijk zouden moeten schamen omdat ze er niets voor hebben hoeven doen, terwijl ze opgroeien in een land waar je, weliswaar in beperkte luxe. je het je kunt permitteren nooit te werken en je toch een dak boven je hoofd hebt, dagelijks kunt eten en je kunt klagen dat er te veel geld gaat richting Brussel, de derde wereld en de asielzoekers?
Een kind word geboren als een leeg canvas, wat de ouders ermee doen bepaald hoe het kind word.
Je ziet direct al op de kinderopvang welke kindjes later meer kans hebben op succes of wie de volgende anita word.

Een kind word geboren als een leeg canvas, wat de ouders ermee doen bepaald hoe het kind word.
Je ziet direct al op de kinderopvang welke kindjes later meer kans hebben op succes of wie de volgende anita word.
Zie je in Helmond dan kindjes die niet de volgende Anita worden? :trollface:

Ik heb expres mijn kinderen als voorbeeld genomen en niet een willekeurige onbekende succesvolle ondernemer waar de uitkeringstrekker vol afgunst naar kijkt.

Zou ik misschien moeten doen, dat het leven als loonslaaf dan wel door te komen is.

Een 4-daagse werkweek met behoud van loon klinkt heel leuk en ik snap dat de bonden met die eis komen, maar dat staat wel haaks op wat ze voor elkaar gekregen hebben wat betreft het minimumloon. Dat is sinds begin dit jaar niet meer gelijk tussen een 36, 38 en 40-urige werkweek. Er is nu namelijk een minimum uurloon ipv minimum maandloon.

Dagen uitbetalen is qua belasting niet echt aantrekkelijk?
Kan verzoeken om uren mee te nemen naar volgend jaar. alleen veel van de uren die ik nu nog over heb zijn al van vorig jaar dus die kan ik niet meer verlengen.
Zou nog tot eind oktober gewoon vrij in kunnen bonken op 1 week na.

Jawel maar die uren zijn gewoon achterlijk hoog belast. Neem liever 10 week vrij dan dat ali er met zijn gezin van kan leven omdat ik er bijna 60% van kwijt ben.
Klopt bijna 60% belast.
Gewoon laten uitbetalen. Heb je altijd meer dan dat je het niet doen. 😌

Terug
Naar boven