Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[dbbmodus] moet je daar maar niet gaan werken [/dbbmodus]
Triest maar terugkomend op die DBB-modus en nu wel serieus kan je dit soort zaken wel verwachten in een land dat kort geleden op het randje van een burgeroorlog stond. Zo'n compound moet je wel heel erg goed beveiligen wil er niks mis kunnen gaan.
Het is zeker erg voor die vrouwen, maar wat moet je ook in zo'n land ? Je verwacht natuurlijk niet dat zoiets zal gebeuren, maar de kans is er wel. Net als die vrouw met die vleermuis... mij zul je niet in zo'n land vinden. (jaja, laat de flame maar komen)
+1
valt hier in Europa genoeg te doen om mensen te helpen, waarom zou je dan in hemelsnaam naar zo'n berucht continent gaan. Iedereen met een beetje verstand kan toch bedenken dat dit soort dingen gebeuren als je niet genoeg beveiliging hebt. Genoeg aanbod aan PMCs in Afrika dus waarschijnlijk gewoon naiviteit van de hulpverleners die denken dat ze overal als helden onthaald zullen worden.
Livingstone, reformatorisch dagblad... Jammer dat hun site platligt maar het heeft wel veel weg van wat modern zendelingwerk. Anyone?
Niet dat dat iets afdoet aan de gruwelijkheid van deze daad. Maar het plaatst de motieven voor deze vrouwen om daar te zijn wel in een ander licht.
ach **** de flame , dit is gewoon zo erg kan geen flame tegen op ,, ik ben eens met olddutch gooi het maar plat , de kenianen de echt de wil hebben zitten hier al.

Mijn zus (19 jaar) vertrekt volgende week ook voor een maand naar Nicaragua om daar mee te helpen aan een project. Ik verklaar haar helemaal gek dat ze zoiets gaat doen, het kost haar trouwens zelfs een hoop geld om naar daar te gaan![]()
Mijn zus (19 jaar) vertrekt volgende week ook voor een maand naar Nicaragua om daar mee te helpen aan een project. Ik verklaar haar helemaal gek dat ze zoiets gaat doen, het kost haar trouwens zelfs een hoop geld om naar daar te gaan![]()
ze zal niet meer zo zijn als voordien

+2
Ik begrijp al jaren niet waarom het Westen uberhaupt nog geld en moeite steekt in dit continent.

white guilt syndrome. Neem dan tenminste een voorbeeld van de Chinezen, die zetten daar bedrijven neer en huren die n*gers in als bouwvakkers en dergelijke. In die gebieden is de handel en de economie de laatste jaren dan ook enorm gegroeid. Als je mensen wilt helpen moet je dat doen vanuit een economisch perspectief, dan wordt iedereen er beter op. Vrijwilligerswerk helpt alleen die vrijwillgers omdat ze zich ineens een goed mens voelen door een paar hutjes te bouwen![]()
kun je haar niet overhalen om vrijwilligerswerk bij mij thuis te komen doen?![]()