Fitness Seller

Vijf vrouwen (17-25 jaar) verkracht op werkvakantie

meer beveiliging, klaar

als ik naar afrika ga (niet dus) regel ik sowieso een vuurwapen.

Beetje bekromen reacties. In Nederland vinden ook veel verkrachtingen plaats, gezeik met die pauper Marokkanen/ loverboys.

[dbbmodus] moet je daar maar niet gaan werken [/dbbmodus]

Triest maar terugkomend op die DBB-modus en nu wel serieus kan je dit soort zaken wel verwachten in een land dat kort geleden op het randje van een burgeroorlog stond. Zo'n compound moet je wel heel erg goed beveiligen wil er niks mis kunnen gaan.

Als ik mijn reactie nogmaals lees dat komt het eigenlijk neer op 'eigen schuld, dikke bult', en dat komt wat hard over en kan je het inderdaad triest noemen. Maar anderzijds neem je wel zelf bewust een risico en bestaat er dus de kans dat het verkeerd uitpakt.

En natuurlijk neemt iedereen wel eens een risico, dat hoort bij het leven. Maar ik vind het gewoon niet slim om naar zo'n land te gaan.

Het is zeker erg voor die vrouwen, maar wat moet je ook in zo'n land ? Je verwacht natuurlijk niet dat zoiets zal gebeuren, maar de kans is er wel. Net als die vrouw met die vleermuis... mij zul je niet in zo'n land vinden. (jaja, laat de flame maar komen)

+1

valt hier in Europa genoeg te doen om mensen te helpen, waarom zou je dan in hemelsnaam naar zo'n berucht continent gaan. Iedereen met een beetje verstand kan toch bedenken dat dit soort dingen gebeuren als je niet genoeg beveiliging hebt. Genoeg aanbod aan PMCs in Afrika dus waarschijnlijk gewoon naiviteit van de hulpverleners die denken dat ze overal als helden onthaald zullen worden.

+1

valt hier in Europa genoeg te doen om mensen te helpen, waarom zou je dan in hemelsnaam naar zo'n berucht continent gaan. Iedereen met een beetje verstand kan toch bedenken dat dit soort dingen gebeuren als je niet genoeg beveiliging hebt. Genoeg aanbod aan PMCs in Afrika dus waarschijnlijk gewoon naiviteit van de hulpverleners die denken dat ze overal als helden onthaald zullen worden.

+2

Ik begrijp al jaren niet waarom het Westen uberhaupt nog geld en moeite steekt in dit continent.

Livingstone, reformatorisch dagblad... Jammer dat hun site platligt maar het heeft wel veel weg van wat modern zendelingwerk. Anyone?

Niet dat dat iets afdoet aan de gruwelijkheid van deze daad. Maar het plaatst de motieven voor deze vrouwen om daar te zijn wel in een ander licht.

Valt wel mee, die functies op hun site hebben weinig te maken met zendelingenwerk. Het zijn niet van die knurften zoals die Christelijke Koreanen die naar Afghanistan gingen om echt zendelingenwerken te doen. Dan vraag je gewoon om problemen.

Zendelingenwerk :roflol:

Achja, zolang het gods wil maar is!

En weer 5x HIV erbij.... :mad:

Mijn zus (19 jaar) vertrekt volgende week ook voor een maand naar Nicaragua om daar mee te helpen aan een project. Ik verklaar haar helemaal gek dat ze zoiets gaat doen, het kost haar trouwens zelfs een hoop geld om naar daar te gaan :rolleyes:

Mijn zus (19 jaar) vertrekt volgende week ook voor een maand naar Nicaragua om daar mee te helpen aan een project. Ik verklaar haar helemaal gek dat ze zoiets gaat doen, het kost haar trouwens zelfs een hoop geld om naar daar te gaan :rolleyes:

Vind het juist knap van je zus dat ze zoiets doet.

:wave: ze zal niet meer zo zijn als voordien :(

dom zusje !

mja erg voor die vrouwen
ga je vrijwilligers werk doen in zo een land is dit niet zonder risico's
beetje naief van hen geweest
de daders mogen ze van mij een kogel geven

• Topic Starter Topic Starter

Het project waar deze meisjes heengingen kostte ze 1755 euro per persoon. Hilarisch als het niet zo triest was. Voor dat geld kun je volgens mij een team n*gers een maandenlang laten werken.

Het heeft meer te maken mat het krijgen van een goed gevoel over jezelf en een ticket naar de hemel dan dat het ook echt helpt wat je doet zo lijkt het. Maar ok, genoeg kritiek op die meisjes, ze zijn al genoeg gestraft. Waar is god wanneer je hem nodig hebt. :rolleyes:

+2

Ik begrijp al jaren niet waarom het Westen uberhaupt nog geld en moeite steekt in dit continent.

white guilt syndrome. Neem dan tenminste een voorbeeld van de Chinezen, die zetten daar bedrijven neer en huren die n*gers in als bouwvakkers en dergelijke. In die gebieden is de handel en de economie de laatste jaren dan ook enorm gegroeid. Als je mensen wilt helpen moet je dat doen vanuit een economisch perspectief, dan wordt iedereen er beter op. Vrijwilligerswerk helpt alleen die vrijwillgers omdat ze zich ineens een goed mens voelen door een paar hutjes te bouwen :rolleyes:

kun je haar niet overhalen om vrijwilligerswerk bij mij thuis te komen doen? :cool:

• Topic Starter Topic Starter
white guilt syndrome. Neem dan tenminste een voorbeeld van de Chinezen, die zetten daar bedrijven neer en huren die n*gers in als bouwvakkers en dergelijke. In die gebieden is de handel en de economie de laatste jaren dan ook enorm gegroeid. Als je mensen wilt helpen moet je dat doen vanuit een economisch perspectief, dan wordt iedereen er beter op. Vrijwilligerswerk helpt alleen die vrijwillgers omdat ze zich ineens een goed mens voelen door een paar hutjes te bouwen :rolleyes:

Er wonen al bijna een miljoen chinezen in Afrika. Die doen inderdaad waarschijnlijk veel effectievere dingen voor de Afrikaanse economie, juist omdat ze niet zo idealistisch zijn maar gewoon uit op economisch gewin en handel.

Ik zal je trouwens alvast een ding voorspellen: over 25 jaar zijn die chinezen daar de rijkste inwoners van Afrika, en worden zij weer beschuldigd van uitbuiting etc. Het is nu eenmaal moeilijk om de schuld bij jezelf te zoeken.

Voor iets hoort iets zullen deze afrikaanse mannen gedacht hebben.Ze hebben zelf ook wel man om dit op te knappen.

Denk je iets goeds te kunnen doen in een arm land krijg je dit.TUIG

Terug
Naar boven