AndroidHealthClinic

Vijf vrouwen (17-25 jaar) verkracht op werkvakantie

moet je tegenwoordig al private contracters inhuren om een hutje te bouwen....

tja, vind die straffen van het middenoosten (?) wel iets hebben, afhakken waarmee je de misdaad hebt gedaan.

geeft denk ik wel aan hoe groot de waardering voor dat soort projecten is.

wel jammer voor die meisjes, die weten niet beter en denken dat ze bezig zijn met wat goeds. zullen ook wel getekend zijn voor het leven.

wat een domme kenianen ik zou zeggen krijg de t*ring!

Hier kan ik niet van wakker liggen, je weet dat je naar een land gaat dat klaar is voor
totale liquidatie dat je zoiets kan meemaken.

Levend roosteren die zwarte geile apen.

Een klasgenote van mij zou ook in Kenia gaan werken... Scholen bouwen etc, begin mei werd ze gebeld door de organisatie dat het een gevaarlijk gebied was.

Deze vrouwen zijn dus waarschijnlijk(!) wel gewaarschuwd, nogal dom om dan toch te gaan!

Laatst bewerkt:
gewoon doodstraf. opruimen die ongedierten

Ach ik snap niet waarom we er zo'n drukte om maken. Het is duidelijk dat dit de wil van God is. Als ze AIDS hebben kunnen ze altijd nog coïtus met een maagd hebben. Volgens de medicijnmannen ben je dan weer genezen. Niets aan de hand toch?

En dankzij deze mensen zitten we hier weer opgescheept met de meest exotische ziektes.

Moet je daar maar niet gaan werken.

Echte dieren die kenianen, wilde dieren.

Maar het blijft natuurlijk heel dom om daarheen te gaan

hoop dat ze opgepakt zijn -> lul er af hakken en weg laten kwijnen die zwijnen!

Je zou die helpende mensen adviseren een gun mee te nemen.

Ach ik snap niet waarom we er zo'n drukte om maken. Het is duidelijk dat dit de wil van God is. Als ze AIDS hebben kunnen ze altijd nog coïtus met een maagd hebben. Volgens de medicijnmannen ben je dan weer genezen. Niets aan de hand toch?

:roflol::roflol:
Wat moet je ook in zo'n land? Ik zou het hele continent mijden, hoe mooi het in sommige delen ook is. En de bevolking proberen te redden is al helemaal niet te bevatten; alsof enige poging daartoe gunstig zal zijn voor hen.

moet je tegenwoordig al private contracters inhuren om een hutje te bouwen....

tja, vind die straffen van het middenoosten (?) wel iets hebben, afhakken waarmee je de misdaad hebt gedaan.

in het midden oosten worden kleine meisjes tegen hun wil in uitgehuwelijkt en in de eerste nacht verkracht door hun "man", zou er daar geen worstje meer te vinden zijn

Terug
Naar boven