Fitness Seller

VinnieVince becoming Invincible

• Topic Starter Topic Starter
Totaal offtopic, maar iedere X als ik je avatar zie dan stel ik me voor dat jij dat bent. Terwijl ik weet dat het die mong**l uit New kids is :roflol:

Anoes lijkt er wel een beetje op. Can confirm srs, respect srs tag.

Anoes = Anus:p

C2W2

Deadlift
3x 77.5
3x 87.5
3x+: 12x 100
Nice :D 18 mei deed ik 8x 100
Hoopte vandaag m'n DL te laten filmen, maar niks meer gehoord van trainingsmaat dus helaas. Volgende week hopelijk..

Wide Grip Pullups
2x6x

Hammer Grip Chinups
3x6x

BOR
3x10x 40

Shrugs
3x20x 40

Squat
2x5x 40
10x 40

Hammer Grip Curls for the gurls
2x10x 12

Calf Press
2x40x 52
20x 52 + 10x 45 + 5x 32 + 5x 25
Wilde 3x40x52 doen, maar dat was iets te optimistisch. Dat burn

Was niet zo druk vanavond, en de hoek met squatrack was leeg dus bijna heel mijn training (op calf press en curls na) daar gedaan. Lekker mijn ding kunnen doen, niemand die me in de weg stond. Goede train :D

lekkere (trainings)maat :(

wel fijne train, heerlijk zo'n plekje alleen.
flinke vooruitgang ook op je deads zeg!

Progresssss is gucci :D

C2W3 531 week :D

Military Press
5x 35
3x 40
1x+: 9x 45

Nice :D Vorige week repout 9x42.5

Hammer Grip Chinups
10x5x
Toen ik begon met wendler had ik enkel wat artikels gelezen. Sinds vorige week begonnen in zijn boek, en daarin raadde hij minimaal 100 chinups per week aan. Assistance voor rug zal vanaf nu vooral uit chinups bestaan, met wat DB rows [kroc rows: 1 set tot failure per week, ergens tussen de 22-40 reps] en eventueel wat bors en shrugs als ik nog zin energie over heb.

Dips
4x10x
2x5x 30s rust tussen de sets

lekkere MP zeg!

Goeie MP baas. Als je zo doorgaat ben je me in no-time voorbij op die oefening ;)

Stevige rep out man... daar kan je nog wel een paar cycles mee verder.

Zelf ben ik niet zo'n chin up gelovige. Verticale pulls staan bij mij op de 2de plaats na rows

Goeie MP baas. Als je zo doorgaat ben je me in no-time voorbij op die oefening ;)

Thnx, gaat wel lekker zo :)

Stevige rep out man... daar kan je nog wel een paar cycles mee verder.

Zelf ben ik niet zo'n chin up gelovige. Verticale pulls staan bij mij op de 2de plaats na rows

Ben expres niet te hoog begonnen zodat ik niet snel op een plateau geraak.

Met vertical pulls bedoel je wide grip neem ik aan? Die oefening is volgens mij beter dan (hg) chinups, alleen daar kan ik er niet zoveel van doen helaas. Eerst tijdje chins doen en af en toe wide grip tussendoor, en dan over paar weken kijken of het beter gaat.

Lekker man, trainen om 2 uur 's nachts. (did that :o).
MP gaat je goed af man, mijn favo oefeningen.

C2W3

Squat
5x 60
3x 67.5
1x+: 9x 75

Vorige week repout was 9x 70, dus nice :D
Deload week skip ik. Zit er net lekker in, week rustig aan doen heb ik 0.0 zin in en is ook totaal niet nodig.

Good Mornings
8x 20
8x 30
2x8x 40
10x 40

45° Leg Press
8x 75.6
8x 95.6
8x 115.6
8x 135.6
12x 155.6

Calf Press
20x 52
20x 59
20x 66
20x 73
20x 79

Weer lekker getraind. Had veel eerder moeten beginnen met Wendler. Deze manier van trainen bevalt me veel beter: veel meer gestructureerd, ik maak veel meer progressie en ik ben sneller klaar met trainen. En daarnaast is wat variatie in oefeningen ook wel leuk. Doe nu oefeningen die ik normaal nooit zou doen.

Lekker man, trainen om 2 uur 's nachts. (did that :o).
MP gaat je goed af man, mijn favo oefeningen.

Haha nee logde om 2u, heb geen homegym helaas. MP gaat lekker idd. Vind eigenlijk alle 4 de oefeningen chill :p

Lekkahhh

Terug
Naar boven