AndroidHealthClinic

VinnieVince becoming Invincible

Lekkere trainingen hoor!!

****ing slechte training

Squats gaan lekker! Blijft bij mij echt drama, 3x niks.. Zal ook nooit wat worden ben ik bang (Qua gewicht zit ik met alle oefeningen gelijk of hoger dan mijn trainingsmaatje, maar hij squat 20kg meer op reps dan mijn 1RM:o)

• Topic Starter Topic Starter

thnx

Squats gaan lekker! Blijft bij mij echt drama, 3x niks.. Zal ook nooit wat worden ben ik bang (Qua gewicht zit ik met alle oefeningen gelijk of hoger dan mijn trainingsmaatje, maar hij squat 20kg meer op reps dan mijn 1RM:o)

Sucks
ga wendler doen dan lullo :p Je kan ook alleen wendler voor je beentreen doen, je hoeft niet meteen het hele programma te doen

deloaden alleen als je voelt dat je het nodig hebt ;)

C2W3

Bench Press
5x 57.5
3x 65
1x+: 6x 72.5
Ruim boven het minimum, maar niet tevreden. Had verwacht dat er meer in zat. Ipv high rep assistance nu ook maar gewoon low rep gedaan om toch nog een goed gevoel over m'n training te hebben.

Incline DB Press
5x 24
5x 26
5x 28
5x 30
Fx 32 Kreeg de dbs niet omhoog, en het moest en zou lukken
6x 32 gelukt
:)

CGBP
10x 40
10x 40
5x 45
5x 50
5x 55
5x 60
4x 65
Prima als 3e oefening

Bench Press
10x 50
10x 40
epic verzuring in linker front delt dus vond t goed zo

Uiteindelijk prima training door incl db press en cgbp, bp beneden verwachting

sterke bench vince the prince.

Keep going Vinnie!

Lekkere presses vriend !

gaat goed kerel

Sterk man.. Geen zin in terugleezzz maar wat waren je krachtstats voordat je met Wendler begon?

Je haalt mij aardig in met alles namelijk, yess jelly:(

Sterk man.. Geen zin in terugleezzz maar wat waren je krachtstats voordat je met Wendler begon?

Je haalt mij aardig in met alles namelijk, yess jelly:(

in OP staan m'n begin stats

Bench press: 5x70 (geen spotter)
Squat: 5x70
Deadlift: 2x100 (dit was de 2e keer ooit dat ik een reguliere deadlift deed. De 1e keer deed ik 2x 115, maar dat ging wel ten koste van mijn techniek)
Military press: 3x42.5

bench van 5x 70 naar 6x 72.5, squat van 5x70 naar 9x 75, mp van 3x 42.5 naar 9x 45, dl van 2x 100 (2x115 met matig-slechte techniek) naar 12x100 (1x 125). En dat in iets minder dan 7 weken :)

Met sq dl en mp was ik trouwens pas net begonnen voordat ik aan wendler begon. Squat (los) nu zo'n 3 maanden, DL en MP 2 a 2.5 maand

ik dacht dat jij sterker was :o desalniettemin goede krachtgains sinds je met wendler begonnen bent. in!

Mooie deadlift let er alleen op dat je je nek neutraal houdt tijdens de lift.

C2W3

Deadlift
5x 82.5
3x 92.5
1x+: 8x 105 laatste 2 reps gingen wel wat ten koste van mijn techniek volgens mij
1x 115
Fx 125 Kreeg het niet van de grond :o Zonde, want wilde vandaag 130 proberen

Lat Pulldown
deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
10x 35 (per arm)
10x 45
6x 55
6x 65
6x 70
5x 75 rip grip. Laatste 2 reps was links met 3 vingers. Wel nice gewichten :) Deed deze oefening omdat vrienden die deden, ga deze niet standaard doen.

Wide Grip Pullups
2x5x
Gingen een stuk soepeler dan enkele weken geleden voor mijn gevoel, zeker aangezien ik al wat rug had getraind.

Hammer Grip Chinups
3x5x

Chinups
3x5x

Wilde eigenlijk nog wel wat doen, maar was met vrienden meegereden die al klaar waren voordat ik met pullups begon..
Na trainen nog 20 minuutjes redelijk snel gefietst (niet in de gym, moest wat ophalen. 2x over een brug, nog best zwaar voor mn quads)

ik dacht dat jij sterker was :o desalniettemin goede krachtgains sinds je met wendler begonnen bent. in!

wilkommen bruder von einer anderen muter. Heb te lang aangekloot en boekte amper vooruitgang. Had veel verder kunnen zijn, maar nu gaat het wél goed dus vind het wel prima.

Mooie deadlift let er alleen op dat je je nek neutraal houdt tijdens de lift.

Haha no worries, het filmpje gaat komen. Als ik 'm heb zal ik je quoten ;)

zow lekkere progressie zeg.
Succes met je niet-deload ;)

Terug
Naar boven