Fitness Seller

VinnieVince becoming Invincible

• Topic Starter Topic Starter
Barbell shrugs met 40kg of dumbell (40 per kant)?

Ik pak de shrugs altijd zo zwaar mogelijk (wel een gewicht waar ik minimaal 15 reps mee kan uitvoeren). Heb wel het idee dat ze daar flink van groeien. En de dag erna voelt het ook zo heerlijk!

Ga ik a.s. dinsdag proberen;)

40kg totaal met barbell. Assistance met wendler hoeft niet zwaar

Jawel

Assistance work is just that — assistance. Do one or two exercises for five sets of 10, or maybe do a few more exercises for fewer sets. It's assistance. It doesn't ****ing matter.

I sometimes just give people a rep number and let them make it up on their own. Say, "push movement: 60 reps," or "pull: 100 reps." It's all just working the muscle.

en
8. What assistance template to follow for maximum size?

Do the Boring But Big…drink 1 gallon of whole milk per day. 5×10 @ 50-60% of training max.

en
So with this in mind, we have to have assistance work that compliments these lifts and provides balance. (Don’t worry aspiring Jersey Shore stars, your precious hypertrophy will be achieved with volume.)

---------- Post added 1 June 2014 at 02:35 ---------- Previous post was 31 May 2014 at 18:33 ----------

today was a good day

food31-05-14_zps52e72287.png

K/V/E/Suiker

Wat zijn die quick added calories? :p
Strong bulk.

Welke app gebruik je om eten bij te houden?

Dayum 4000k calorieën

Wat zijn die quick added calories? :p
Strong bulk.

240 is van 2 biertjes. 100 is voor wat ander drinken, zou ook wat meer kunnen zijn maar boeit toch niet echt :p

Al tijd niet echt meer flink boven m'n onderhoud gezeten dus goeie beloning :D

Welke app gebruik je om eten bij te houden?

Is een screenshot van myfitnesspal.com

Mirin' macro's! :(

zow...dat moet gesmaakt hebben ;)

zow...dat moet gesmaakt hebben ;)

Zeker weten.

:D

Vandaag nog een cheatdag denk ik. Kreeg laatst een 'Sorry' brief van domino's omdat ik niet tevreden was (geen idee hoe ze daar bij kwamen tho) en een tegoedbon voor 2e pizza gratis.

Voeding vandaag:
0.5L halfvolle melk
2 hamburgers (a 90gr)
2 medium pizza's hot&spicy domino's
0.5L kwark

3837kcal 401KH 138V 251E

Beetje hardlopen om het enigszins te compenseren :p

Ben trouwens benieuwd of ik de hoeveelheid voeding van dit weekend morgen op MP dag merk in kracht

C2W2

Military Press
3x 32.5
3x 37.5
3x+: 9x 42.5
Volgens mij laatste rep met heel lichte leg drive gedaan. Niet bewust, ook eerste keer dat ik dat gebruik, ging vanzelf leek wel

Hammer Grip Chinups
15x
6x
6x
6x
5x, ong. 15s rust en daarna nog 3x

Chest dips
2x10x
9x ???

Incline Chest Press
3x10x 20 (per kant)

Single Arm DB Row
3x10x 24

De gewichten vielen niet tegen, maar training ging voor m'n gevoel echt k*t. Had van tevoren een scoop insane op, geen idee of dat meespeelde. Toen ik wilde beginnen met training kwam ik er achter dat 1 oortje kapot was, dus focus ontbrak tijdens training. Daarnaast ook erg warm, hartslag wilde niet echt zakken. Toen ik thuis kwam ff op m'n hurken gezeten bij de hond, toen ik opstond werd het ook ff zwart voor mijn ogen en paar seconde erge koppijn ??? Nu gaat weer prima, op lichte druk op mijn hoofd na.

Hopelijk gaat het morgen beter..

Prima MP Vince! En offdays horen erbij, koppie op en morgen weer rammen :D

wel vaker last van lage bloeddruk toevallig?

rot is dat, als je gewoon geen goed gevoel hebt daarna, achja hoort er ook bij. Vergeven en goedmaken dan maar he ;)

Prima MP Vince! En offdays horen erbij, koppie op en morgen weer rammen :D

True that. En thnx, mp gaat wel lekker nu

wel vaker last van lage bloeddruk toevallig?

rot is dat, als je gewoon geen goed gevoel hebt daarna, achja hoort er ook bij. Vergeven en goedmaken dan maar he ;)

Nee volgens mij niet echt. Paar maanden terug had ik het wel eens tijdens been training. Als ik dan aan eind van training nog wat hyperextensions deed zag ik soms vlekken.
Mijn hartslag in rust is meestal iets van 58.

kan natuurlijk aan 100 dingen liggen, maar bij die rusthartslag van 58 denk je er wel gelijk even aan...

Soms heb je zo'n Klote training er tussen zitten. Maar alsnog een prima training zo te zien!

kan natuurlijk aan 100 dingen liggen, maar bij die rusthartslag van 58 denk je er wel gelijk even aan...

Valt toch best mee hoe laag dat is?
Weet er verder weinig over, alleen dat gemiddeld 70 is en 30-40 voor topsporters
Mijn conditie is trouwens wel belabberd..

Soms heb je zo'n Klote training er tussen zitten. Maar alsnog een prima training zo te zien!

Thnx. Gewichten vielen niet tegen alleen voor m'n gevoel echt een k*t training

Valt toch best mee hoe laag dat is?
Weet er verder weinig over, alleen dat gemiddeld 70 is en 30-40 voor topsporters
Mijn conditie is trouwens wel belabberd..

Thnx. Gewichten vielen niet tegen alleen voor m'n gevoel echt een k*t training

Ja dat bedoelde ik. Verwoordde het alleen waardeloos xD

ik heb geen vergelijk met normaal bij jou dat klopt, en inderdaad je genoemde cijfers kloppen wel, 70 gemiddeld en rond de 40 voor een topsporter.

Je sport echter niet het aantal uren van een topsporter ;) zeker als je aangeeft dat je conditie slecht is, doet het er aan denken, ik zeg niet dat het dat is.
Kan ook nog gewoon gevolg van hard trainen, paar dagen slechte voeding, verminderde weerstand, ijzertekort of nog 100 andere oorzaken zijn.
Vond enkel de samenhang frappant...als je het niet vaak hebt, zou ik me er sowieso niet druk om maken ;)

Terug
Naar boven