XXL Nutrition

VinnieVince becoming Invincible

Dacht dat je geen deload ging doen ? :trollface:

Die Fx125, had je best kunnen overwegen om hem nog een keer te doen. Heb zelf ook wel is momenten dat ik 120kg niet van de grond krijg, dan neem ik 2 minuten rust en trek ik aan het eind van al mijn setjes toch nog 140kg van de grond.

• Topic Starter Topic Starter
He ik ben sterker in DL dan jij ;d woot

imo hoor je 1x per half jaar ofzo maar te maxen op de deadlift

die repouts zijn al belastend genoeg voor je CNS

He ik ben sterker in DL dan jij ;d woot

Niet alleen dl

imo hoor je 1x per half jaar ofzo maar te maxen op de deadlift

die repouts zijn al belastend genoeg voor je CNS

Is goed, zal dat voorlopig achterwege laten dan

---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 14:36 ----------

C3W1 3e cycle alweer, gaat snel

Military Press
5x 32.5
5x 37.5
5x+: 12x 42.5
Nice :) Had me uurtje voordat ik ging trainen gefocused op aantal reps dat ik wilde gaan doen (raadt wendler aan in zijn boek). Had me 14 reps voorgenomen, 12 gelukt. Denk toch wel dat het positief uitpakt om een sterk doel voor te stellen en dat proberen te halen, i.t.t. kijken hoe ver je komt

Wide Grip Pullups
3x5x

Hammer Grip Chins
3x5x

Chinups
3x5x

HG Chins
4x >5s rust> 2x

Dips
3x10x
8x
5x
5x
4x

Kroc Row
30x 18
Voor de geïnteresseerden: http://www.t-nation.com/free_online_article/most.../kroc_rows_101
Kroc row is een high rep dumbbell row. Doel is tot falen te gaan met iets tussen de 22-40 reps met als doel bovenrug en grip te versterken, wat ook positief uitpakt voor DL (betere grip en lockout)

Bench Press
3x10x 40
Snelle, easy reps. Deed deze nog omdat ik eerder klaar was dan verwacht.

Beetje misselijk na de training, maar wel lekker getraind :D Overigens ook eerste keer dat ik de Kroc row deed. Beviel erg goed, merkte dat mijn lats ook goed werden aangesproken.

lekkere train, fijn dat de crocs lekker waren :D

Yo als antwoord op je karma; voor een goede rug is in mijn ogen deadliften (daarna denk pull-ups) heel belangrijk. Ik lees dat je dit al doet dus komt goed ;)

Goeie train man

Aantal reps als doel in je hoofd zetten en de lift visualiseren werkt goed !

En kroc rows zijn idd lekker

Sterke MP!

Comments, comments everywhere :p

lekkere train, fijn dat de crocs lekker waren :D

dank en jep

Yo als antwoord op je karma; voor een goede rug is in mijn ogen deadliften (daarna denk pull-ups) heel belangrijk. Ik lees dat je dit al doet dus komt goed ;)

karma was @ tavi fotosoep :p

Dank

Aantal reps als doel in je hoofd zetten en de lift visualiseren werkt goed !

En kroc rows zijn idd lekker

Ja idd, had het vorige week ook gedaan maar toen pas vanaf ik de gym instapte en keek wat ik moest gaan doen. Dat werkte imo niet echt, maar nu wel het idee dat een uur van tevoren er op focussen wel nice is

thnx broski

Weer 2 fijne trainingen. Je gaat hard vooruit hoor! Interessante oefenings die krocs.

Kijk aan, kleine doelen stellen. Klinkt prima :D.

C3W1

Squat
5x 55
5x 62.5
5x+: 12x 70

3 reps meer vergeleken met 2 weken geleden. Prima

Standing Calf Raises (in smith)
10x 10
25x 30
15x 50
15x 70
15x 90
10x 100 rip polsen
10x 110 rip polsen
30x 10
Eerste keer dat ik deze doe. Prima oefening, buiten dat ik er eigenlijk te groot voor ben :o Stond op zo'n step-aerobic plank, dat icm met mijn lengte zorgde ervoor dat ik niet volledig mijn voeten kon strekken bovenin.. Alsnog prima oefening, dan maar enkele cm lager. Wel klote voor mijn polsen. Misschien maar eens wrist wraps aanschaffen

Hammer Grip Curls for teh gurls
10x 8
10x 10
10x 12
10x 14

Ez-bar Curls
2x8x 20
9x 20

EDIT:
zo nog paar sets Curl Up voor abs

Kijk aan, kleine doelen stellen. Klinkt prima :D.

Yes. Vandaag als doel gesteld om 12x 70 te doen met squats. De eerste 5 reps voelden al vrij zwaar aan, dacht rond 8 reps dat ik wel klaar was, maar toch nog 4 reps eruit kunnen persen. Zonder dat vooraf gestelde doel was ik wss eerder gestopt

Laatst bewerkt:
die vooraf gestelde doelen werken dus goed!!
fijn zo

Terug
Naar boven