BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:shoot:
arm mannetje voelt zich aangesproken 

Die Fx125, had je best kunnen overwegen om hem nog een keer te doen. Heb zelf ook wel is momenten dat ik 120kg niet van de grond krijg, dan neem ik 2 minuten rust en trek ik aan het eind van al mijn setjes toch nog 140kg van de grond.
imo hoor je 1x per half jaar ofzo maar te maxen op de deadlift
die repouts zijn al belastend genoeg voor je CNS
Had me uurtje voordat ik ging trainen gefocused op aantal reps dat ik wilde gaan doen (raadt wendler aan in zijn boek). Had me 14 reps voorgenomen, 12 gelukt. Denk toch wel dat het positief uitpakt om een sterk doel voor te stellen en dat proberen te halen, i.t.t. kijken hoe ver je komt
Overigens ook eerste keer dat ik de Kroc row deed. Beviel erg goed, merkte dat mijn lats ook goed werden aangesproken.
Yo als antwoord op je karma; voor een goede rug is in mijn ogen deadliften (daarna denk pull-ups) heel belangrijk. Ik lees dat je dit al doet dus komt goed![]()

Aantal reps als doel in je hoofd zetten en de lift visualiseren werkt goed !
En kroc rows zijn idd lekker
epic fail
Weer 2 fijne trainingen. Je gaat hard vooruit hoor! Interessante oefenings die krocs.

epic fail
maar zulke fotosoep skills zijn natty heel lastig te behalen![]()
Wel chill als je het kan
Stond op zo'n step-aerobic plank, dat icm met mijn lengte zorgde ervoor dat ik niet volledig mijn voeten kon strekken bovenin.. Alsnog prima oefening, dan maar enkele cm lager. Wel klote voor mijn polsen. Misschien maar eens wrist wraps aanschaffen