MuscleMeat

VinnieVince becoming Invincible

bwaaah, je hoeft die barbell eigenlijk toch niet vast te houden in de smith? Gewoon op je traps leggen.
En anders moet je eens kijken naar donkey calve raises. Die heb ik ook al eens in de smith wezen doen

Lekker bezig Vinnie! Goeie vooruitgang!

• Topic Starter Topic Starter
die vooraf gestelde doelen werken dus goed!!
fijn zo

Werkt goed idd :D

bwaaah, je hoeft die barbell eigenlijk toch niet vast te houden in de smith? Gewoon op je traps leggen.
En anders moet je eens kijken naar donkey calve raises. Die heb ik ook al eens in de smith wezen doen

Had de barbell op m'n rear delts gelegd, op traps zou een nog kortere rom betekenen en kon al geen volledige maken.
Zal die oefening eens opzoeken, thnx!

Lekker bezig Vinnie! Goeie vooruitgang!

Thnx hillie :)

Je zou ook op een bankje voor de Smith kunnen gaan zitten, je voeten op dat step ding en dan de stang wat voorbij je knieën leggen. Kun je seated calve raises doen.

C3W1
Gisteren was een maat van me geslaagd, dus onverwachts naar Maastricht gegaan en flink wat gedronken :p Goed geslapen daarna en vandaag een goed ontbijt op en pre-wo nog een redelijke maaltijd, wat ten goede kwam voor mijn kracht denk ik. Omdat ik gisteren niet heb kunnen trainen, heb ik 2 trainingen in 1 gedaan.

Bench Press
5x 52.5
5x 60
5x+: 14x 67.5
Vooraf doelen stellen en daar goed op focussen werkt echt heel goed! Eerste 3 a 4 reps gingen wat moeizaam, maar de reps daarna gingen veel soepeler en voelden heel goed aan. De laatste grindde ik wel wat, maar doel wel gehaald :D

Deadlift
5x 75
5x 87.5
5x+: 15x 97.5 Cardio?
Had als doel 14 reps, maar een 15e zat er nog wel in. Techniek was volgens mij best goed (filmpje komt zodra m'n "trainingsmaat" weer eens mee traint). Hierna moest ik wel ff bijkomen, vergde flink wat energie.

Squat
8x 20
3x 30
3x5x 40
Easy reps. Ga denk ik iedere deadlift-dag squatten, en elke week 2.5kg verhogen.

Wide Grip Pullups
3x5x
Hammer Grip Chins
4x5x
Chins
4x5x

BOR
2x10x 40
All-out set: 20x 40
In het kader van Kroc Rows, maar eens wat vaker all-out sets doen voor bovenrug en grip.

Shrugs
15x 50
15x 70
All-out set: 22x 50

Dips
6x8x, na laatste set 15 ademhalingen rust en nog 4x

Flink wat volume doordat het 2 trainingen in 1 waren, maar wel een heerlijke training :D

Je zou ook op een bankje voor de Smith kunnen gaan zitten, je voeten op dat step ding en dan de stang wat voorbij je knieën leggen. Kun je seated calve raises doen.

Haha ja dat kan ook nog idd :p Er staat wel gewoon een calf press machine in m'n gym, maar wilde wat variatie. Vandaar de standing calf raises

klinkt ook lekker hehe.
flinke train inderdaad, soms extra lekker he.
En maastricht is leuk he

Trainingsmaat :p kerel traint nooit haha. Maastricht is zeker mooi! 1x geweest, mooie stad.

Pff je hebt je best iig gedaan met je training. :D

klinkt ook lekker hehe.
flinke train inderdaad, soms extra lekker he.
En maastricht is leuk he

Prima avond gehad daar. Veeeeel kroegjes ook

Trainingsmaat :p kerel traint nooit haha. Maastricht is zeker mooi! 1x geweest, mooie stad.

Pff je hebt je best iig gedaan met je training. :D

:roflol: true. Eerst trainde ik bijna altijd met hem, maar laatste weken is-ie druk geweest met werk en afgelopen dinsdag (kleine) operatie gehad dus moet ff rust houden. Denk dat ik binnenkort wel weer normaal gaat trainen :p

C3W2
Niet veel tijd dus korte training

Military Press
Door m'n gehaast niet goed opgelet, en per ongeluk voor de eerste 2 sets de gewichten van vorige week gepakt (maar wel 3 reps gedaan :s)
3x 32.5
3x 37.5
Dit moest eigenlijk 3x 35 en 3x 40 zijn.
3x 40
3x+: 10x 45
Wel tevreden met de repout :) Laatste rep was wel gegrind maar boeie. Er had misschien nog wat meer in gezeten als ik beter had opgelet bij de eerste 2 sets, waardoor ik die extra set niet had gedaan

Dips
3x 8x
4x 6x
10x wut, ineens weer extra kracht. Misschien was ik bij de eerste sets nog wat vermoeid door de MP
5x

Goeie dips, doe je het niet na !

inderdaad, verrassende reps op je dips :D

C3W2

Squat
3x 57.5
3x 67.5
3x+: 6x 75 Huh. Hoopte op 10
Squatten ging erg slecht. Bij 3e rep verloor ik nog bijna mijn evenwicht. Had nog wat spierpijn in bovenbenen van zondag (zaterdag en zondag cardio gedaan en zondag na cardio nog vrij intensief gevoetbald :roflol:) maar dacht dat het niet ten koste zou gaan van m'n kracht. Gisteren ook niet echt een maaltijd op savonds maar alleen hapjes, dunno of dat er nog invloed op heeft. Hopelijk volgende week beter

Wide Grip Pullups
3x5x Gingen vrij moeizaam
Hammer Grip Chins
4x6x Gingen heel erg soepel, wilde 4x5x doen maar genoeg kracht voor sets van 6. Progress :D
Chins
2x6x
2x5x

Kroc Row
29x 20 Prima :)

Hammer Grip Curls
3x10x 10

Barbell Curls
2x8x 20

Squatten ging voor geen meter. Rug daarentegen ging heerlijk

inderdaad, verrassende reps op je dips :D

Altijd leuk als er ineens extra kracht komt aanwaaien :D

wellicht nog wat verzuring?
fijn iig dat rug zo lekker ging

C3W2

Squat
3x 57.5
3x 67.5
3x+: 6x 75 Huh. Hoopte op 10
Squatten ging erg slecht. Bij 3e rep verloor ik nog bijna mijn evenwicht. Had nog wat spierpijn in bovenbenen van zondag (zaterdag en zondag cardio gedaan en zondag na cardio nog vrij intensief gevoetbald :roflol:) maar dacht dat het niet ten koste zou gaan van m'n kracht. Gisteren ook niet echt een maaltijd op savonds maar alleen hapjes, dunno of dat er nog invloed op heeft. Hopelijk volgende week beter

Wide Grip Pullups
3x5x Gingen vrij moeizaam
Hammer Grip Chins
4x6x Gingen heel erg soepel, wilde 4x5x doen maar genoeg kracht voor sets van 6. Progress :D
Chins
2x6x
2x5x

Kroc Row
29x 20 Prima :)

Hammer Grip Curls
3x10x 10

Barbell Curls
2x8x 20

Squatten ging voor geen meter. Rug daarentegen ging heerlijk

Altijd leuk als er ineens extra kracht komt aanwaaien :D

3749-i-see-what-you-did-there-no-text.png

Hopen dat de wind goed staat en dat er ook wat kracht mijn kant op waait:p

Hoe bevalt de Kroc row t.o.v. de normale dumbell row?

Goed! Merk het veel meer in mijn lats en onderarmen (niet gek door zulke reps -> pomp). Biceps moeten naar mijn idee ook harder werken. Meeste merk ik het in onderarmen aka grip, waar de oefening voornamelijk voor bedoeld is.

Terug
Naar boven