- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die vooraf gestelde doelen werken dus goed!!
fijn zo

bwaaah, je hoeft die barbell eigenlijk toch niet vast te houden in de smith? Gewoon op je traps leggen.
En anders moet je eens kijken naar donkey calve raises. Die heb ik ook al eens in de smith wezen doen

Goed geslapen daarna en vandaag een goed ontbijt op en pre-wo nog een redelijke maaltijd, wat ten goede kwam voor mijn kracht denk ik. Omdat ik gisteren niet heb kunnen trainen, heb ik 2 trainingen in 1 gedaan.

Je zou ook op een bankje voor de Smith kunnen gaan zitten, je voeten op dat step ding en dan de stang wat voorbij je knieën leggen. Kun je seated calve raises doen.
Er staat wel gewoon een calf press machine in m'n gym, maar wilde wat variatie. Vandaar de standing calf raisesklinkt ook lekker hehe.
flinke train inderdaad, soms extra lekker he.
En maastricht is leuk he
Trainingsmaatkerel traint nooit haha. Maastricht is zeker mooi! 1x geweest, mooie stad.
Pff je hebt je best iig gedaan met je training.![]()
true. Eerst trainde ik bijna altijd met hem, maar laatste weken is-ie druk geweest met werk en afgelopen dinsdag (kleine) operatie gehad dus moet ff rust houden. Denk dat ik binnenkort wel weer normaal gaat trainen 
Laatste rep was wel gegrind maar boeie. Er had misschien nog wat meer in gezeten als ik beter had opgelet bij de eerste 2 sets, waardoor ik die extra set niet had gedaan
) maar dacht dat het niet ten koste zou gaan van m'n kracht. Gisteren ook niet echt een maaltijd op savonds maar alleen hapjes, dunno of dat er nog invloed op heeft. Hopelijk volgende week beter 

C3W2
Squat
3x 57.5
3x 67.5
3x+: 6x 75 Huh. Hoopte op 10
Squatten ging erg slecht. Bij 3e rep verloor ik nog bijna mijn evenwicht. Had nog wat spierpijn in bovenbenen van zondag (zaterdag en zondag cardio gedaan en zondag na cardio nog vrij intensief gevoetbald) maar dacht dat het niet ten koste zou gaan van m'n kracht. Gisteren ook niet echt een maaltijd op savonds maar alleen hapjes, dunno of dat er nog invloed op heeft. Hopelijk volgende week beter
Wide Grip Pullups
3x5x Gingen vrij moeizaam
Hammer Grip Chins
4x6x Gingen heel erg soepel, wilde 4x5x doen maar genoeg kracht voor sets van 6. Progress
Chins
2x6x
2x5x
Kroc Row
29x 20 Prima
Hammer Grip Curls
3x10x 10
Barbell Curls
2x8x 20
Squatten ging voor geen meter. Rug daarentegen ging heerlijk
Altijd leuk als er ineens extra kracht komt aanwaaien
wellicht nog wat verzuring?
fijn iig dat rug zo lekker ging
Altijd leuk als er ineens extra kracht komt aanwaaien![]()

Hopen dat de wind goed staat en dat er ook wat kracht mijn kant op waait
Hoe bevalt de Kroc row t.o.v. de normale dumbell row?
Goed! Merk het veel meer in mijn lats en onderarmen (niet gek door zulke reps -> pomp). Biceps moeten naar mijn idee ook harder werken. Meeste merk ik het in onderarmen aka grip, waar de oefening voornamelijk voor bedoeld is.