Fitness Seller

VinnieVince becoming Invincible

• Topic Starter Topic Starter
Misschien wat meet naar achteren zitten ? Ipv recht omlaag eerst kont naar achter steken en naar beneden miaschien helpt da ?

C3W2 Bench Press dag

Ik werk sinds woensdag fulltime (morgen toevallig wel vroeg klaar). Wordt nog ff aankijken hoe dat gaat ivm trainen komende weken. Nu moet ik ook wat vroeger trainen zodat ik nog voldoende slaap krijg, hierdoor is het wel een stuk drukker in de gym. Vandaar vandaag begonnen met pullups ipv bankdrukkert

Wide Grip Pullups
3x5x Voelde heel goed aan
Hammer Grip Chins
5x vloog bijna door het dak heen. Gaan heel erg soepel nu
4x6x

Bench Press
3x 55
3x 62.5 voelde perfect aan, techniek zat 100% goed dit setje
3x+: 11x 70:D 12e rep faalde. Was misschien nog wel gelukt (met een epic grind), maar iets zat niet helemaal lekker in mijn schouder dus had 'm maar op de onderste steunen gelegd. Vorige week en deze week voelt het allemaal veel beter aan (dan die 6x 72.5 van 3 weken terug) en het gaat meteen veel lekkerder.
Sinds het begin +6 reps op de 70kg

Incline DB Press
4x8x 24
CGBP paused
5x8x 40
Incline DB Press en CGBP wil ik wekelijks verhogen, DB press +2kg per DB en CGBP +2.5kg, en 1 rep verminderen (dus volgende week 4x7x & 5x7x, daarna 4x6x etc). Dit betekent dat ik over 4 weken 4x4x en 5x4x doe. Schiet dit op qua volume op assistance lifts?

Heerlijke training :D Bankdrukken gaat echt lekker sinds vorige week.
Morgen DL, SQ en bovenrug trainen met JoostD :D

Misschien wat meet naar achteren zitten ? Ipv recht omlaag eerst kont naar achter steken en naar beneden miaschien helpt da ?

Doe ik normaal wel, alleen die ene rep faalde techniek. Normaal begin ik idd met heupen naar achteren en vanuit m'n hakken squatten

Altijd leuk om te lezen hoe je et vol voor gaat en ook doelen voor jezelf stelt voor de volgende keren :)

succes met nieuw ritme zoeken, je went er zo aan! (wel jammer dat het dan drukker is)

lekker train weer, je zit in een bankdrukflow zo te lezen.

C3W2

Vandaag getraind met JoostD. Begonnen rond 14.30 a 14.45 en stopten om 16.20. Goed getrend :D. Oh en heb (eindelijk, @mcchick) een filmpje van mijn deadlift. Zal die later vandaag uploaden

Deadlift
3x 80
3x 92.5
3x+: 12x 102.5:)
filmpje lijkt breder uit te vallen via photobucket maar boeie :p
http://s1287.photobucket.com/user/Vinswa/media/20140627_174100_zpsa5a2f5e7.mp4.html
3x 112.5 omdat het kan

Squat
5x 40
3x 50
3x 60
3x 65
5x 65

Wide Grip Pullups
5x
8x
5x
Hammer Grip Chins
3x8x

BOR pronated grip (overhand)
6x 40
BOR supinated grip
6x 50
BOR pronated grip
6x 60
6x 65
4x 70

Shrugs
15x 50
15x 60
10x 70
10x 80
6x 90
15x 70
25x 50 laatste 7 reps zonder duim voor meer focus op onderarm

Hammer Grip Chins
10x
6x

succes met nieuw ritme zoeken, je went er zo aan! (wel jammer dat het dan drukker is)

lekker train weer, je zit in een bankdrukflow zo te lezen.

Ja, I like it :D En denk dat ik er idd snel aan gewend bent, maar ff kijken hoe het uitpakt

Laatst bewerkt:
Goeie deads man

Lekkere trainingen man ;) En inderdaad mooie uitvoering van je DL!

Filmpje, yes!
Let op positie van je hoofd, je trekt deze idioot ver naar achteren. Probeer een neutrale positie te hanteren.
De lockout niet zo overdreven maken, je hyperextend je rug te veel. Rechtop staan en locken is voldoende.

Prima deadlift, zaten nog wel 10 reps in. Qua uitvoering : wat mcchick zegt

Heb volgens mij nu al spierpijn in m'n rug :p Dat dere goeie training

Thnx

Lekkere trainingen man ;) En inderdaad mooie uitvoering van je DL!

Dankuu

Filmpje, yes!
Let op positie van je hoofd, je trekt deze idioot ver naar achteren. Probeer een neutrale positie te hanteren.
De lockout niet zo overdreven maken, je hyperextend je rug te veel. Rechtop staan en locken is voldoende.

Prima deadlift, zaten nog wel 10 reps in. Qua uitvoering : wat mcchick zegt

Haha werd tijd idd. Thnx voor feedback. Over paar weken traint mijn trainingsmaat hopelijk weer mee, dus zal tegen die tijd nieuw filmpje posten met (hopelijk) verbeterde techniek. Wat betreft neutrale positie, Arnodsi zei dat je moet proberen een dubbele kin te maken voor een neutrale houding?

@aron, nu ik het filmpje zie, zou ik idd denken dat er meer in had gezeten.

ik snap wel dat je er niet meer gedaan hebt hoor, dit is echt high rep werk

lekkere train vin :P maar was trouwens tot 16:20 en niet 15:20 :eek:

volgende x bij mijn gym ;)

ik snap wel dat je er niet meer gedaan hebt hoor, dit is echt high rep werk

Ja idd. Vorige week repout 15x97.5 en toen dacht ik dat ik dood ging. Had vanmiddag ook wel ff nodig om op adem te komen

lekkere train vin :P maar was trouwens tot 16:20 en niet 15:20 :eek:

volgende x bij mijn gym ;)

Haha foutje. Zou wel belachelijk veel volume in zo'n korte tijd zijn xd En idd, eens zien of een hardcore gym echt zoveel beter is :p

ow herkenbaar dat geworstel met die lastige neutrale positie!
leuk filmpjes in je log en lekkere train weer

Volgende keer omdraaien, naar de kant zonder spiegel ;)

Terug
Naar boven