C3W2 Bench Press dag
Ik werk sinds woensdag fulltime (morgen toevallig wel vroeg klaar). Wordt nog ff aankijken hoe dat gaat ivm trainen komende weken. Nu moet ik ook wat vroeger trainen zodat ik nog voldoende slaap krijg, hierdoor is het wel een stuk drukker in de gym. Vandaar vandaag begonnen met pullups ipv bankdrukkert
Wide Grip Pullups
3x5x Voelde heel goed aan
Hammer Grip Chins
5x vloog bijna door het dak heen. Gaan heel erg soepel nu
4x6x
Bench Press
3x 55
3x 62.5 voelde perfect aan, techniek zat 100% goed dit setje
3x+: 11x 70

12e rep faalde. Was misschien nog wel gelukt (met een epic grind), maar iets zat niet helemaal lekker in mijn schouder dus had 'm maar op de onderste steunen gelegd. Vorige week en deze week voelt het allemaal veel beter aan (dan die 6x 72.5 van 3 weken terug) en het gaat meteen veel lekkerder.
Sinds het begin +6 reps op de 70kg
Incline DB Press
4x8x 24
CGBP paused
5x8x 40
Incline DB Press en CGBP wil ik wekelijks verhogen, DB press +2kg per DB en CGBP +2.5kg, en 1 rep verminderen (dus volgende week 4x7x & 5x7x, daarna 4x6x etc). Dit betekent dat ik over 4 weken 4x4x en 5x4x doe. Schiet dit op qua volume op assistance lifts?
Heerlijke training

Bankdrukken gaat echt lekker sinds vorige week.
Morgen DL, SQ en bovenrug trainen met JoostD
Misschien wat meet naar achteren zitten ? Ipv recht omlaag eerst kont naar achter steken en naar beneden miaschien helpt da ?
Doe ik normaal wel, alleen die ene rep faalde techniek. Normaal begin ik idd met heupen naar achteren en vanuit m'n hakken squatten