Fitness Seller

VinnieVince becoming Invincible

Je deadlift, je maakt een hyper extension met je rug. Ga gewoon rechtop staan.
Verder zou je ook wat rechter met je torso kunnen beginnen. Hierdoor wordt de doorlopen hoek die je met rug maakt totdat je rechtop staat kleiner. Tevens begin je dan ook met je heupen dichterbij de stang waardoor je het moment tov je balanspunt van je lichaam kleiner maakt.

http://youtu.be/2aY2gOsfgAY?t=4m7s

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de link en feedback. Kijk er van de week ff naar ;)

C3W3

Military Press
5x 37.5
3x 42.5
1x+: 8x 47.5 Laatste rep lekker gegrind maar had m wel :D Ging voor de 10 maar denk dat ik bij een 9e rep zou falen

Hammer Grip Chins
18x :D:D:D Had een paar weken, 5 of 6 denk ik, gekeken hoe vaak ik deze kon. Toen lukte het 13x, dus +5 reps in paar weken. Had ik niet verwacht
Wide Grip Pullups
3x5x
HG Chins
2x6x Kom er net achter dat ik deze 3x6x wilde doen..

Dips
5x10x Nice :) Gingen heel soepel vandaag. Komt uiteraard ook doordat ik deze niet direct na MP doe
8x

Kroc Row
30x 22 +1 rep en +2 kg t.o.v. dinsdag, nice :D Laatste 2 reps gingen links niet heel soepel maar /care

Hnnnnnggggggg goeie tren :D Beetje misselijk omdat ik ong een uur na eten ging trainen, en kreeg na laatste set kroc row ineens hoofdpijn, maar de training was te goed om me daar iets van aan te trekken.

Ik ga volgende week wel de deload week doen denk ik, en daarna denk ik MP +5 en DL +10 (ipv 2.5 en 5). Goed plan, of beter gewoon de normale verhogingen aanhouden zodat ik minder snel op een plateau raak?
Squat en bench verhoog ik denk ik gewoon wel met 5 en 2.5. Bench gaat de afgelopen 2 weken lekker, denk dat het komt doordat m'n techniek nu pas echt goed is, dus wil eerst zorgen dat die elke training goed gaat.

DL + 10 en press normale verhoging aanhouden

goeie tren

In jouw geval kun je sneller verhogen Vince. Aangezien je nog een novice bent adapteert je lichaam veel sneller dan iemand die veel langer traint. Daarom is Wendler naar mijn mening, als ik puur naar powerlifting kijk, voor de gevorderde. Dat impliceert die ook in zijn boek, heb ik het idee.

6.1b_NEW.jpg

Goeie training Vince. Je bent me zo voorbij op de press :huilen:
Zou de press zeker niet sneller verhogen. En eerlijk gezegd de deadlift ook niet (al kan dat wel). Over langere periode kunnen verhogen geeft meer plezier. Genieten van 't trainen boven alles :D

DL + 10 en press normale verhoging aanhouden

goeie tren

Thanks. Wat denk je van verhogen @sq en bp?

In jouw geval kun je sneller verhogen Vince. Aangezien je nog een novice bent adapteert je lichaam veel sneller dan iemand die veel langer traint. Daarom is Wendler naar mijn mening, als ik puur naar powerlifting kijk, voor de gevorderde. Dat impliceert die ook in zijn boek, heb ik het idee.

http://1.bp.blogspot.com/_Z78DQIwtO0w/TUz7YgcbQ_I/AAAAAAAAAFA/VBoCYfdZ-xo/s1600/6.1b_NEW.jpg

Boek idd meer progressie dan dat er wordt "voorgeschreven", maar het schema me te goed om er mee te stoppen. Wil het sws nog wat maandjes blijven volgen

Goeie training Vince. Je bent me zo voorbij op de press :huilen:
Zou de press zeker niet sneller verhogen. En eerlijk gezegd de deadlift ook niet (al kan dat wel). Over langere periode kunnen verhogen geeft meer plezier. Genieten van 't trainen boven alles :D

True that, maar zit nu steeds, vooral met dl en mp, ver boven het minimum aantal reps. Denk dat dat kunnen blijven verhogen zeker de komende weken/maanden nog wel lukt

sq 5 en bp 2.5

Myron those Military presses & chins.

Wat doet je gewicht/BF nu trouwens? Sixpack begint namelijk wel steeds verder door te komen.

Myron those Military presses & chins.

Wat doet je gewicht/BF nu trouwens? Sixpack begint namelijk wel steeds verder door te komen.

:)

en wut, ze verdwijnen juist steeds meer :p Zal grotendeels vocht zijn maar toch.. Vanaf eind april zo'n 2.5kg aangekomen

---------- Post added at 22:54 ---------- Previous post was at 17:09 ----------

C3W3

Squat
5x 62.5
3x 70
1x: 7x 80 Prima :) Sinds begin wendler, 9.5 week, van 5x 70 naar 7x 80

Wide Grip Pullups
3x8x

Leg Press
5x10x 75.6 Wil deze wekelijks met 10kg verhogen

Calf Press
5x20x 59 Ook deze wekelijks verhogen

Net all inclusive gegeten bij chinees/restaurant. Na 1 bord vlees& fou yong hai en een 2e bord met alleen vlees zat ik al aardig vol, maar voor ijs heb ik altijd nog wat ruimte :p Daarna nog 4 borden ijs en 1 bord vlees op. Morgen rustdag en ff paar honderd kcal onder onderhoud eten

Gewoon dooreten jonge :D

4 borden ijs?
brainfreeze

mietje :P

Slow and steady verhogen gewoon kerel. Je kan nog helemaal los gaan op je rep outs en je assistance.

2e bord aka alleen vlees (kipfilet en ossenhaas, paar stukjes groente voor de smaak) hnnnnnnnnnggggggggggg

Snapchat-20140701080545_zpsf4c5fb6f.jpg

Vandaag redelijk fysiek bezig geweest met werk, dus 3200 is wel prima voor vandaag :p

Haha nee gelukkig niet :p Wel een belachelijk volle buik

:(

Slow and steady verhogen gewoon kerel. Je kan nog helemaal los gaan op je rep outs en je assistance.

True that. Denk dat ik dan enkel bij dl +10 doe en de rest gewoon de 2.5 en 5 aanhoudt. De deload doe ik dan om de cycle

fuaaark dat ziet er goddelijk uit :meal:

prima trainingen verder!

C3W3 Bankdrukkert was bezet dus begonnen met pullups

Wide Grip Pullups
4x5x
Hammer Grip Chins
4x6x
Chins
3x6x
HG Chins helemaal strekken
5x

Bench Press
5x 60
3x 67.5
1x: 8x 75 :D:D Begin van Wendler deed ik 5x70, dus +3 reps en +5 kg

Incline DB Press
8x 26 Voor de eerste set vergeten dat ik deze wekelijks +2kg -2 reps wilde doen, hierna dus wel 6 repperts
3x6x 26

BOR
10x 30
10x 40
10x 50
10x 60

Shrugs
3x15x 60 ohja, vergeten dat ik morgen ga deadliften :p Zal hopelijk niet zoveel uitmaken

HG Chins
6x

CGBP paused
5x8x 42.5

Was eigenlijk klaar, maar een vriend met wie ik trainde was nog ff bezig, dus nog maar wat gedaan

Singe Arm DB Overhead Extension
2x8x 10

Hammer Grip Curls
2x10x 16 Lol nice, dacht voor de grap eens 16kg proberen. Ging beter dan verwacht, laatste 2 reps van 2e set gingen met links wel moeizaam, laatste rep klein beetje gecheat

Goede training :D Kreeg alleen kramp in hamstring bij laatste rep bankdrukken, hopelijk morgen met DL geen last meer van

Shrugs zijn overrated ;)

Terug
Naar boven