Fitness Seller

VinnieVince becoming Invincible

• Topic Starter Topic Starter
Lekker eten vandaag :D

food12-7-2014_zps013e998b.png

owjee...lasagna en pizzatime
hier is pas een domino's geopend (nog nooit bij een domino's geweest)

echt niet. Als ik al pizza eet maak ik het zelf van typo 0.0 en anders bij de lokale Italiaan die tot ver over de grens bekend staat. Heb het niet zo op ketens :o

Vanaf morgen alweer beginnen met 4e cycle. BP en SQ verhoog ik gewoon met 2.5 en 5. Deadlift wil ik verhogen met 6.5 om op een mooi rond getal uit te komen. MP verhoog ik met 2.6 :p Als ik 2.5 verhoog dan moet ik in de 3e week weer minimaal 1x 47.5 doen, met 2.6 is dat 50

Haha twee pizzas en lasagne. Classic Vince.

Hahah lekker man, bulking time :D :D

echt niet. Als ik al pizza eet maak ik het zelf van typo 0.0 en anders bij de lokale Italiaan die tot ver over de grens bekend staat. Heb het niet zo op ketens :o

inderdaad makkelijk als je weet hoe het moet, lekker en gezonder als je de juiste keuzes maakt

Hahah lekker man, bulking time :D :D

Yeah smaakte goed

inderdaad makkelijk als je weet hoe het moet, lekker en gezonder als je de juiste keuzes maakt

Pizza zelf maken is idd ook heerlijk, maar kost zoveel tijd dat ik het amper doe

Haha dat dacht ik al

Pizza zelf maken is idd ook heerlijk, maar kost zoveel tijd dat ik het amper doe
l
true...
maar goede appartuur doet een hoop...heb sinds kort een profi pizza-oven: kijken of dat beter gaat dan de oven of de bbq ;)

's nachts nog een 3e op: man hungry :D

muziekie

https://www.youtube.com/watch?v=TzOIOMOLRqw

true...
maar goede appartuur doet een hoop...heb sinds kort een profi pizza-oven: kijken of dat beter gaat dan de oven of de bbq ;)

's nachts nog een 3e op: man hungry :D

Wij hebben ook een pizza-oven, bevalt erg goed! Als je de bodem vers maakt is een pizza'tje binnen 3 minuten oid klaar

Zal wel hahaha, ik had gister ook epic festival meal dagje :o

Gotta love dem

Vince je wordt echt dik met dat eten, je bent gewoon mirin op mijn nek. Dat is solid spier en geen vet.

C4W1

Military Press
5x 35
5x 40
5x+: 10x 45

WG Pullups
3x6x
HG Chins
3x6x
Chins
3x5x

Dips
5x10x laatste 2 reps moeizaam, maar wel gelukt :)

Kroc Row
30x 24 Nice :) 2 weken geleden nog 22

Prima training

jeej @ dips en kroc

Ziet er idd uit als een lekkere training :thumbs:
Moet ook want anders binnen no-time een pizzabuik.

:roflol: wat alweer twee pizza's op??

:yell: ik lees geen jochielogjes meer, word veel te jaloers van al dat gevreet

Terug
Naar boven