XXL Nutrition

VinnieVince becoming Invincible

Doe je hem dan werkelijk altijd tot fail? Best beter aanvoelen. Je kan beter geen fails doen imo.

• Topic Starter Topic Starter
Doe je hem dan werkelijk altijd tot fail? Best beter aanvoelen. Je kan beter geen fails doen imo.

Nee bijna niet, maar had meer reps verwacht. De 7e ging in het begin lastig maar locken ging prima, dus dacht dat ik er misschien nog een rep uit kon slepen. Niet dus

---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 16:44 ----------

C4W2

Squat
3x 62.5
3x 70
3x+: 7x 80 Geen (v)pr, maar gelukkig ging het een stuk beter dan vorige week

45° Leg Press
5x10x 95.7

WG Pullups
3x6x
HG Chins
4x6x
Chins
6x
2x5x
Krijg tijdens pullups last van m'n linker bicep/onderarm aanhechting, zelfde kutgevoel als na armpje drukken (waar het niet door komt). Iemand een idee waardoor dit komt, misschien door het hoge aantal pullups per week (100+)? Ga deze week denk ik helemaal geen bovenrug meer trainen. Heel misschien vrijdag wat pullups om te kijken hoe het gaat.

Calf Press
5x20x 73 Nice, had gedacht dat dit niet zou lukken. Ging vrij soepel eigenlijk, misschien kan ik volgende week ook nog verhogen.

Chest-Supported Row
3x10x 15 (per arm)

Skwatten gaat lekker zo te zien. Heb je onlangs nog eens gemaxxxed op squat?

Skwatten gaat lekker zo te zien. Heb je onlangs nog eens gemaxxxed op squat?

Neem aan dat je 1rm bedoelt? Nee niet gedaan, en zal ik komende tijd ook niet doen. Iedere 3e week in een cycle moet ik minimaal 1 rep halen, maar denk dat ik komende cycles nog wel minimaal 3 reps kan halen

Heb het ook een tijdje gehad bij DB rows. Probeer eens met hammergrip ;)

Pullups? Die doe ik (HG, hammer grip, Chins)

---------- Post added at 18:00 ---------- Previous post was at 16:16 ----------

C4W2

Bench Press
3x 57.5
3x 65
3x+: 9x 72.5 (F @10e rep, weer .. :s Dacht dat het wel zou lukken met een epic grind maar helaas. Volgende week niet meer risico tot falen nemen en op tijd stoppen met repout)

Incline DB Press
3x8x 26 Ging goed

CGBP paused
3x8x 47.5

Dips omdat ik nog geen voldaan gevoel had
2x6x

aanhechting onderarm heb ik nu ook weer last van. is bij mij een spierverkleving. keertje fysio / sportmasseur en het probleem is weer verholpen.

Bedoel alleen nog pull ups met hammergrip ;)

Goede rep out weer

aanhechting onderarm heb ik nu ook weer last van. is bij mij een spierverkleving. keertje fysio / sportmasseur en het probleem is weer verholpen.

Fysio oid liever niet als het niet echt nodig is

Bedoel alleen nog pull ups met hammergrip ;)

Goede rep out weer

Vind hammer grip sws fijnste variant van pullups, maar dacht dat wat variatie in grip wel goed zou zijn. Doe deze week geen pullups meer, volgende week denk vrijdag denk ff kijken hoe het gaat. Klaar met werken voor komende weken dus kan nu buiten trainen genoeg rust pakken :)

---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 18:08 ----------

C4W2
Vanmiddag bier, friet en frikandellen op :p Maar laatste werkdag vandaag dus wilde het weekend niks te doen hebben. Toch maar gaan trainen dus vanavond, ipv morgen.

Deadlift
3x 85
3x 97.5
3x+: 8x 110

45° Leg Press
3x10x 105.7

Calf Press
3x20x 66 oeps had 73 moeten doen
20x 75.3
20x 77.6

bleghh voel het bier/eten in m'n maag. Zo maar een bak ijs eten en hopen dat het weg gaat :p

IN.

765.gif

Wut? Ik doe niets liever dan op m'n gemak zaterdagochtend uitgebreid deadliften.

C4W3 gaat rap, bijna alweer 4 cycles gedaan :eek:

Military Press
5x 40
3x 45
1x+: 5x 50

Dips
5x12x Nicee :D:D Dippen gaat eg lkkr laatste tijd

Nog steeds beetje last van bicep/onderarm dus doe deze week geen rug denk. Maandag ff kijken of het beter gaat

Met MP houd ik mijn handen hetzelfde als bij false grip, alleen met duim wel om de barbell. Begin sinds ik boven de 40kg zit steeds meer last van polsen te krijgen. Ook bij dips als ik veel reps doe. Van de week maar wrist wraps kopen denk ik

C4W3

Squat
5x 67.5
3x 75
1x+: 4x 85 Prima :D

45° Leg Press
5x10x 115.7

Moet ergens naartoe dus weer kort getraind

Heb je bij MP je ellebogen voor je of naast je?
Gains gaan hard man, je gaat me bijna voorbij op MP :eek:

Terug
Naar boven